خانهاخبار
نگاهی به مدل اصلاح شده لپ‌تاپ گیمینگ Razer Blade

نگاهی به مدل اصلاح شده لپ‌تاپ گیمینگ Razer Blade

Razer جدیدترین لپ‌تاپش را عرضه کرد. این لپ‌تاپ رقیبی برای نوت‌بوک‌های با گرافیک سری Max-Q NVIDIA است.
۱۳۹۷/۳/۴

Razer Blade  با بازگشتش، تقریبا تمام قابلیت‌های مورد انتظار یک نوت‌بوک را دارد. این کمپانی طراحی لپ‌تاپ را به شکل قابل توجهی تغییر داده است. حاشیه‌های دست‌و‌پا‌گیر صفحه نمایش 14 اینچی Blade قدیمی جای خود را به صفحه نمایش 15.6 اینچی با حاشیه‌های نازک داده است. با این اوصاف Razer خود را برای رویارویی با لپ‌تاپ‌های گیمینگ سبک وزن امسال آماده کرده است. دو رقیب این غول قدرتمند، لپ‌تاپ‌های Aero 15X از کمپانی Gigabyte و GS65 Stealth Thin از کمپانی MSI هستند.

همانطور که انتظار داشتید، Razer جدید به پردازشگر شش هسته‌ای نسل هشتم core i7  با فرکانس 8750 Hz عرضه شده است. گرافیک این دستگاه به انتخاب خودتان از بین دو مدل NVIDIA GTX 1060 یا 1070  از سری Max-Q در دسترس است. همچنین صفحه نمایش 15.6 اینچی با دو کیفیت 1080p 60Hz, 144Hz یا پنل 4K مالتی تاچ عرضه می‌شود. برای اولین بار این کمپانی نمایشگرهای این محصولات خود را پیش از ورود به بازار کالیبره می‌کند. لپ‌تاپ جدید Razer به دلیل صفحه نمایش بزرگ‌تر نسبت به مدل قبلی سنگین‌تر شده است. مدلی که با نمایشگر 1080p عرضه می‌شود حدود 2 کیلوگرم و مدل 4K آن 2.14 کیلوگرم وزن دارد.

image

Razer برای خنک‌کاری پردازنده و کارت گرافیک محصول جدیدش از محفظه سرمایشی تبخیری استفاده کرده است. در این سیستم از فن‌های کم صدا با دو خروجی هوا استفاده شده است. اگر عملکرد این لپ‌تاپ همانند ادعای تبلیغاتی Razer درست از آب در بیاید، می‌توان آن را یک سر و گردن بالاتر از لپ‌تاپ Stealth Thin شرکت MSI دانست که فن‌های پر سر و صدایی دارد.

image

اگر کمی با لپ‌تاپ جدید Razer کار کنید، متوجه بدنه محکم آن می‌شوید که به لطف قاب آلومینیومی یکپارچه آن است. نمایشگر جدید هم نسبت به مدل قبلی با حاشیه‌هایی که از مد افتاده بود، تغییر چشمگیری کرده است. صفحه نمایش شفاف این لپ‌تاپ کاملا از مدل رنگی RGB ادوبی پشتیبانی می‌کند. هرچند هنوز تست بازی بر روی این غول قدرتمند در فضای مجازی دیده نشده، اما استفاده از صفحه‌ کلید قدرتمند آن با قابلیت anti-ghosting تجربه جدیدی است. پد لمسی به کار رفته در محصول جدید Razer بسیار نرم و وسیع است که آن را از لپ‌تاپ‌های گیمینگ موجود در بازار متمایز کرده است.

جدیدترین Blade را می‌توانید از وب‌سایت رسمی Razer با قیمت 1899 دلار خریداری کنید که فعلا با نمایشگر 1080p با فرکانس 60Hz و کارت گرافیک GTX 1060 عرضه می‌شود. برای نمایشگر و گرافیک قدرتمندتر باید کمی بیشتر صبر کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)