خانهاخبار
قیمت نهایی گوشی پرچمدار Xiaomi Mi 8 مشخص شد

قیمت نهایی گوشی پرچمدار Xiaomi Mi 8 مشخص شد

تصویر تازه منتشر شده در شبکه Weibo، قیمت نهایی پرچمدار Xiaomi Mi 8 را فاش می‌کند؛ این گوشی با 6 شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، نزدیک به 440 دلار قیمت دارد.
۱۳۹۷/۳/۴

شرکت شیائومی اعلام کرده است که در تاریخ 31 مه از یک محصول جدید معرفی خواهد کرد؛ گمان می‌رود پرچمدار جدید این شرکت که Xiaomi Mi 8 نامیده می‌شود، به صورت رسمی تا پایان ماه جاری میلادی ارائه شود. به‌تازگی، تصویری در شبکه اجتماعی Weibo چین منتشر شده است که بخشی از مشخصان نهایی به همراه قیمت احتمالی Xiaomi Mi 8 را فاش می‌کند؛ لازم به‌ذکر است که امسال، گوشی Xiaomi Mi 7 معرفی نخواهد شد و مدل Mi 8 به صورت مستقیم با Xiaomi Mi 6 (پرچمدار 2017 شیائومی) جایگزین می‌شود.

تصویر به‌دست آمده، فاش می‌کند که جدیدترین پرچمدار شیائومی به صفحه‌نمایش 6.01 اینچی مجهز خواهد بود؛ به‌نظر می‌رسد شیائومی موفق شده است تا حسگر اثرانگشت را با نمایشگر پرچمدار 2018 خود ادغام نماید. حسگر اثرانگشت درون نمایشگر به شرکت سازنده اجازه می‌دهد بدون نیاز به تعبیه دکمه‌ی فیزیکی Home یا گنجاندن حسگر اثرانگشت در قاب پشتی، محصولاتی تمام‌صفحه را ارائه دهند؛ در این روش، حسگر اثرانگشت زیر پنل نمایشگر جای می‌گیرد و هویت کاربران با لمس بخشی از نمایشگر امکان‌پذیر خواهد بود. در حال‌حاضر، محصولاتی از جمله VIVO X21 UD و Mate RS پورش دیزاین هوآوی با حسگر اثرانگشت درون نمایشگر عرضه شده‌اند؛ البته شرکت VIVO قصد دارد گوشی مفهومی APEX را با طراحی تمام‌صفحه و حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش در اوایل تابستان به بازار ارائه دهد.

image

در ادامه مشخصات گوشی Xiaomi Mi 8، اعلام شده است که این مدل از سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی بهره می‌گیرد؛ فناوری مذکور با تابش پرتوهای مادون قرمز به چهره کاربر، هویت فرد را احراز می‌کند. گوشی جدید شیائومی، همچنین از پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام بهره می‌گیرد؛ تراشه‌ای که برای اولین‌بار در گوشی Galaxy S9 سامسونگ و Xperia XZ2 سونی مورد استفاده قرار گرفت و شیائومی نیز فبلت بدون حاشیه Mi Mix 2S را با پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام عرضه کرده است. گفته می‌شود Xiaomi Mi 8 از دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی بهره خواهد برد؛ هوش مصنوعی می‌تواند صحنه‌های عکاسی را تشخیص داده و متناسب با صحنه‌ی عکاسی، بهترین تنظیمات را روی دوربین اعمال نماید. پرچمدار 2018 شیائومی همچنین از زوم اپتیکال 2 برابری برخوردار است؛ باید دید این مدل چه عملکردی در برابر رقبای قدرت‌مند خود از جمله P20 Pro هوآوی و HTC U12 Plus خواهد داشت.

با توجه به تصویر تبلیغاتی منتشر شده، گوشی جدید Xiaomi Mi 8 در دو مدل به بازار عرضه خواهد شد که ارزان‌قیمت‌ترین نسخه به شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است؛ این مدل با قیمتی در حدود 2799 یوآن (439 دلار) وارد بازار می‌شود. نسخه گران‌قیمت‌تر از هشت گیگابایت رم بهره می‌گیرد و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت؛ قیمت این نسخه 3199 یوآن (502 دلار) اعلام شده است. در تصویر به‌دست آمده، طراحی گوشی Xiaomi Mi 8 نیز به نمایش گذاشته شده است؛ با این‌حال، قسمت مذکور مات شده تا طراحی پرچمدار جدید شیائومی فاش نشود. باید اشاره کرد که برخی از شایعه‌پردازان، مدعی شده‌اند که شیائومی Mi 8 در یک نسخه دیگر با هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد که 706 دلار قیمت‌گذاری شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)