خانهاخبار
تأیید شد؛ رونمایی از پرچمدار Mi 8 شیائومی در تاریخ 10 خرداد

تأیید شد؛ رونمایی از پرچمدار Mi 8 شیائومی در تاریخ 10 خرداد

شیائومی دعوتنامه رویداد رسمی تازه خود را برای 31 مه (10 خرداد) ارسال کرد. پرچمدار Mi 8 به همراه چند دستگاه هوشمند دیگر در خلال برگزاری این رویداد معرفی می‌شوند.
۱۳۹۷/۳/۳

شیائومی چند روز پیش اعلام کرد که قصد دارد رویدادی رسمی در آخرین روزهای ماه مه برگزار کند. این غول تکنولوژی چینی حالا تأیید کرده است که رویدادش 31 مه (10 خرداد) در شن ژن چین برگزار می‌شوند و چند دستگاه مختلف ازجمله پرچمدار تازه Mi 8 در خلال آن معرفی می‌شوند.

image

لی جون، مدیر عامل شیائومی، تأیید کرده که چند دستگاه مختلف قرار است در خلال برگزاری این رویداد تازه رونمایی شوند اما اطلاعات دیگری را در این باره منتشر نکرده است و فعلا تنها درباره معرفی پرچمدار Mi 8 مطمئن شده‌ایم. از طرفی در اغلب گزارش‌های اخیر اشاره شده بود که شیائومی قصد دارد در کنار Mi 8 از گوشی دیگری به نام Mi 7 و همچنین دستبند هوشمند تازه‌اش تحت عنوان Mi Band 3 هم رونمایی کند.

image

گفته می‌شود که رویداد 31 مه مهم‌ترین رویداد رسمی شیائومی در سال 2018 خواهد بود چراکه این کمپانی قرار است در خلال آن میزبان حضور 5000 نفر باشد و فروش بلیت‌های آن هم پیش‌تر به اتمام رسیده است. پیش از این انتظار می‌رفت که میان رده Mi Max 3 در  رویداد شن زن معرفی شود چراکه Mi Max 2، نسل قبلی آن، سال گذشته در ماه مه رونمایی شده بود اما لی جون در این باره اعلام کرد که گوشی مذکور تا پیش از ماه ژوئیه معرفی نخواهد شد.

همچنین شایان ذکر است که یک گوشی مرموز در دو نسخه با شناسه‌های M1805E2A و M1803E1A اخیرا از 3C و FCC مجوز دریافت کردند و حدس می‌زنیم به دو نسخه متفاوت از Mi 8 شیائومی متعلق باشند. اطلاعات چندانی در فهرست مجوز آن‌ها دیده نمی‌شود اما ظاهرا هر دو از شارژ 5V/3A، 9V/2A و 12V/1.5A پشتیبانی می‌کنند.

براساس شایعه‌های قبلی، Mi 8 یک پرچمدار تازه است که از پردازنده اسنپ‌دراگون 845 قدرت می‌گیرد و صفحه نمایش 6.01 اینچی OLED با طراحی بریدگی حاشیه دارد که ماژول اختصاصی تشخیص چهره سه بعدی هم در آن تعبیه شده است. همچنین ممکن است که شیائومی این گوشی سطح بالای تازه‌اش را به حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش مجهز کند و ظرفیت باتری‌اش هم 4000 میلی آمپر ساعت باشد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)