خانهاخبار
پرچمدار Galaxy S10 در تصویر زنده فاش شد!

پرچمدار Galaxy S10 در تصویر زنده فاش شد!

سامسونگ سال آینده پرچمدار Galaxy S10 را معرفی می‌کند و در حالی که همچنان فرصت زیادی تا آن زمان باقی مانده، تصویر زنده این گوشی فاش شده است.
۱۳۹۷/۳/۳

کمپانی سامسونگ امسال دو پرچمدار تازه Galaxy S9 و S9 Plus را روانه بازار کرد و به خاطر تغییرات اعمال شده معدود در آن‌ها نسبت به نسل قبلی تاحدودی موردانتقاد قرار گرفت. برای مثال، نوآوری‌های اندکی در این دوگانه تازه دیده می‌شود و به نظر می‌رسد که تنها قطعات سخت افزاری و قدرت پردازش آن به روزرسانی شده‌اند. از طرفی بسیاری از کارشناسان در این باره اظهار کردند که سامسونگ سال گذشته گوشی Galaxy S8 خود را با طراحی و مشخصات فوق العاده‌ای معرفی کرده بود و دیگر لازم ندید تغییرات بسیار زیادی در نسل تازه آن اعمال کند. حالا خبرهای جسته و گریخته‌ای درباره Galaxy S10 منتشر شده است که از تغییرات و اتفاقات جالب توجهی خبر می‌دهند. گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد این گوشی را برخلاف S9 با تکنولوژی‌های نوین توسعه دهد و همگان را با رونمایی‌اش شگفت زده کند. در همین راستا تصویر زنده‌ای منسوب به پروتوتایپ فعال S10 در فضای وب منتشر شده و آن را به نمایش گذاشته است.

image

البته این تصویر کیفیت قابل قبولی ندارد اما به هر حال می‌توان صفحه نمایش کاملا بدون حاشیه، لبه پایین و بخشی از کناره بدنه این پرچمدار مرموز را در آن مشاهده کرد. از طرفی این تصویر از سوی هیچ کدام از مقامات سامسونگ مورد تأیید قرار نگرفته است و نمی‌توان به قطع حدس زد که به Galaxy S10 متعلق باشد. همچنین شایان ذکر است که بخش بالای صفحه نمایش در این تصویر دیده نمی‌شود و نمی‌توانیم طراحی حاشیه آن را مشاهده کنیم. همه سازندگان گوشی‌های هوشمند در تلاش هستند حاشیه‌های صفحه را در طراحی‌های تازه‌شان حذف کنند اما حذف حاشیه بالای صفحه همیشه با مشکلات متعددی مواجه بوده است چراکه بلندگوی مکالمه، دوربین سلفی و سایر حسگرها در همین موقعیت تعبیه می‌شوند.

image

تازه‌ترین گزارش‌ها درباره Galaxy S10 حاکی از آن هستند که کمپانی سامسونگ این گوشی را با صفحه نمایش فوق العاده باکیفیت و حتی بهتر از آیفون 10 اپل در نمایشگاه CES 2019 معرفی می‌کند. کاربر Ice Universe در شبکه اجتماعی Weibo معتقد است که تراکم پیکسلی صفحه این پرچمدار 600PPI خواهد بود. اگر این پیش بینی‌ها صحت داشته باشند، سامسونگ باید S10 را به پردازنده بسیار خوبی هم مجهز کند و اگر نسل بعدی اسنپ‌دراگون پرچمدار تا آن زمان معرفی شود، احتمالا شاهد به کارگیری اسنپ‌دراگون 855 در آن خواهیم بود. علاوه بر این موارد، طراحی کلی ظاهری هم در بدنه Galaxy S10 دستخوش تغییر خواهد شد و حاشیه‌های بالا و پایین صفحه نمایش هم کاهش خواهند یافت. همچنین پیش بینی می‌شود که این پرچمدار سطح بالا از حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش بهره ببرد.

image

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

اسما

۱۳۹۷/۳/۱۳
الان بالاخره من نوت ۹ اومد بخرم یا صبر کنم اس ۱۰ بیاد؟

امیر

۱۳۹۷/۳/۵
چه فایده ،این گوشی تو ایران قیمت سرسام آور میشه. اونم با با دلار 7تومنی
درصد کمی از مردم میتونن از استفادش لذت ببرن....

Saeed

۱۳۹۷/۳/۵
شما تو خونتون تقویم دارید فکر نمیکنم داشته باشید اسفند پارسال s9 و s9 پلاس اومد اسفند امسال s10 و s10 پلاس سواد داری میشه 1 سال همچین میگه انگار هفته پیش s9 معرفی شده

محمد

۱۳۹۷/۳/۵
محبوب ترین و بزرگترین برند که باشی خبر ها و حاشیه ها زیاده اطرافت این گوشی هم 10 ماه دیگه معرفی میشه اینا فقط شایعه اس هنوز تولید نشده پسر جان

محمدرضا

۱۳۹۷/۳/۵
دقیقا مسخره کردن ، هنوز اس 9 جای پاش خشک نشده ، میگه اس 10 معلوم نیست دارن چیکار میکنن