خانهاخبار
صدور مجوز FCC برای گوشی BlackBerry KEY2

صدور مجوز FCC برای گوشی BlackBerry KEY2

کمپانی BlackBerry ماه آینده گوشی تازه KEY2 را با طراحی شبیه KEYone اما به روزرسانی‌های بیشتر معرفی می‌کند. این گوشی حالا مجوز FCC دریافت کرده و پنل پشتی آن که از جنس شیشه طراحی شده لو رفته است.
۱۳۹۷/۳/۳

در گزارش‌های قبلی تأیید شد که گوشی تازه BlackBerry به نام KEY2 در تاریخ 7 ژوئن (17 خرداد) رسما معرفی می‌شود. این گوشی در هفته‌های اخیر مجوزهای موردنیاز متعددی مانند TENAA، WFA و Bluetooth SIG را دریافت کرد و حالا شاهد صدور مجوز FCC برای آن هستیم.

image

جانشین گوشی محبوب KEYone با شناسه BBF100-2 مجوز کمیسیون ارتباطات آمریکا را دریافت کرده اما این آژانس جزئیاتی درباره آن منتشر نکرده است. البته تصویری منسوب به پنل پشتی KEY2 توسط FCC منتشر شده است که نشان می‌دهد این پنل احتمالا به طور کامل از جنس شیشه ساخته خواهد شد.

بر اساس گزارش‌هایی که سایر آژانس‌ها قبلا درباره KEY2 منتشر کردند، انتظار می‌رود که گوشی تازه BlackBerry مانند سایر میان رده‌ها ازجمله Vivo X20 و Oppo R11S از پردازنده میان رده کوالکام اسنپ‌دراگون 660 قدرت بگیرد. از آنجا که صفحه کلید فیزیکی QWERTY یکی از متمایزترین مشخصه‌های طراحی ظاهری در KEY2 به شمار می‌رود، احتمالا شاهد نسبت تصویر 18:9 و کاهش حاشیه در صفحه نمایش آن نخواهیم بود. گفته می‌شود این گوشی تازه پنل نمایش 4.5 اینچی با وضوح تصویر 1080 در 1620 دارد و از این نظر بسیار شبیه نسل قبلی دیده می‌شود. همچنین پیش بینی می‌شود که سیستم عامل پیش فرضش اندروید 8.1 اوریو در نظر گرفته شود و BlackBerry آن را در دو نسخه با حافظه رم 4 و 6 گیگابایت در دسترس کاربران قرار دهد.

image

انتظار می‌رود KEY2 هم مانند اغلب گوشی‌های سطح بالای موجود در بازار به دوربین اصلی با لنزهای دوگانه مجهز شود اما جزئیات ماژول آن در دسترس نیست. تا 17 خرداد همچنان زمان زیادی باقی مانده است و امیدواریم اطلاعات تکمیلی درباره محصول تازه BlackBerry تا تاریخ رونمایی آن فاش شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)