خانهاخبار
پرچمدار Mi در ویدیوی زنده با پنل شفاف فاش شد

پرچمدار Mi در ویدیوی زنده با پنل شفاف فاش شد

شیائومی یک پرچمدار سطح بالای تازه به نام Mi 8 را در نوبت معرفی دارد. این گوشی اخیرا در خبرهای مختلفی با پنل شفاف و بریدگی حاشیه دیده شده است.
۱۳۹۷/۳/۲

با توجه به نزدیک شدن به تاریخ رونمایی از تازه‌ترین پرچمدار کمپانی شیائومی به نام Mi 8 که نسخه مخصوص تولد 8 سالگی این غول تکنولوژی هم هست، هر روز خبرها و گزارش‌های تازه‌ای منسوب به آن منتشر می‌شود. در خلال روزهای اخیر تصاویر رندری قاب محافظ این گوشی علاوه بر تصویر زنده از پنل جلوی آن فاش شدند و حالا شاهد انتشار یک ویدیوی کوتاه از پروتوتایپ زنده Mi 8 هستیم که این پرچمدار را با پنل پشتی شفاف به نمایش می‌گذارد. البته ویدیوی پیش رو بسیار کوتاه است و با توجه به پنل پشتی آن هنوز درباره صحتش مردد هستیم. از طرف دیگر تصویر زنده دیگری منسوب به این گوشی منتشر شده است که فردی را در حال کار با آن نشان می‌دهد. Mi 8 در این تصویر زنده روشن است و بریدگی حاشیه پهن بالای پنل نمایش آن هم به خوبی دیده می‌شود. به نظر می‌رسد گزارش‌های قبلی درباره قابلیت‌های این گوشی صحت داشته باشند و Mi 8 قطعا به امکان تشخیص چهره سه بعدی مانند آیفون 10 اپل مجهز شده باشد.

image

 

بریدگی حاشیه بالای پنل نمایش Mi 8 پهن‌تر و بزرگ‌تر از حد انتظار طراحی شده است و به همین خاطر حدس می‌زنیم علاوه بر بلندگوی مکالمه، حسگر سلفی و مجاورتی، قطعات ماژول مخوص تشخیص چهره پیشرفته هم در همین موقعیت تعبیه شده باشند. با بزرگنمایی تصویر زنده منسوب به پنل جلوی Mi 8 همچنین توانستیم چیزی شبیه آیکون ایموجی 3 بعدی را تشخیص دهیم و همین مهم بار دیگر بر احتمال تعبیه قابلیت تشخیص چهره سه بعدی صحت می‌گذارد. بدین ترتیب اگر پیش بینی‌ها صحت داشته باشند، Mi 8 اولین پرچمدار اندرویدی خواهد بود که با قابلیت پیشرفته اینچنینی معرفی می‌شود. به نظر می‌رسد که شیائومی قصد دارد به زودی این گوشی را با قابلیت‌های سطح بالا معرفی کند و در بازار پرچمداران اندرویدی تحولی عظیم پدید آورد چراکه با توجه به ویدیوی کوتاهی که چند روز پیش فاش شد، گوشی Mi 8 همچنین به حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش هم مجهز می‌شود.

image

 

درباره ویدیوی فاش شده تازه هم باید بگوییم که پنل‌های Mi 8 کاملا شفاف نیستند بلکه هاله دودی رنگ دارند و البته اگر این تصاویر صحت داشته باشند، می‌توان اینگونه برداشت کرد که شیائومی می‌خواهد یک نسخه تقریبا شفاف هم از پرچمدار تازه‌اش معرفی کند و کاربران قادر خواهند بود قطعات داخلی گوشی هوشمندشان را هم ببینند. علاوه بر این موضوع، همچنین دوربین اصلی دوگانه با چینش عمودی در گوشه بالا سمت چپ پنل دیده می‌شود که فلش LED هم درست میان آن‌ها قرار گرفته و لوگوی برند Mi هم پایین پنل نقش بسته است. نکته جالب توجه دیگر دکمه پاور Mi 8 است که به رنگ قرمز طراحی شده و به همراه دکمه‌های تنظیم صدا که به رنگ مشکی دیده می‌شوند، همگی در لبه سمت راست فریم فلزی این پرچمدار قرار گرفته‌اند.

 

باتوجه به گزارش‌های اخیر انتظار می‌رود پرچمدار Mi 8 از پردازنده سطح بالای کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت بگیرد و نسخه استانداردش به 6 یا 8 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شود. پیش بینی می‌شود این گوشی صفحه نمایش 5.45 اینچی از نوع OLED داشته باشد و از نسبت نمایش بالایی بهره ببرد. گفته می‌شود باتری قدرتمند پرچمدار مذکور 4000 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده است و سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو به همراه پوسته اختصاصی MIUI 9 به طور پیش فرض روی آن نصب می‌شوند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۳/۳
تو نظر قبلیم گفتم الان فن های آماتور هنگ تی سی پیدا میشن میگن تقلیده بفرما دیدین خخخخخخخخخخخخخخ

مهدی رجایی فرد

۱۳۹۷/۳/۳
خب حالا هوآوی استاد این کپی برداری های. شیاومی برای چی .اینا فقط برای یه هدف ساخته میشن که اونم نازک تر شدن حاشیه های صفحه نمایشن .گوشی فقط اس 9 پلاس

مهدی رجایی فرد

۱۳۹۷/۳/۳
انگیزه این شرکت ها چیه !نمی خوام از آیفون تعریف کنم اماخجالت هم نمی کشن کپی برداری از آیفونx .که چی !!حالا همه شرکت ها بجای سیب پشت یا همون آرمش حسگر اثر انگشت میزارند .

yashar2080

۱۳۹۷/۳/۳
htc یه کاری کرد اینم باید هونو انجام بده...طرح هم که همون اپل.

pars71

۱۳۹۷/۳/۲
عالیه