خانهاخبار
فبلت Mi Max 3 شیائومی در ماه ژوئیه عرضه خواهد شد

فبلت Mi Max 3 شیائومی در ماه ژوئیه عرضه خواهد شد

رئیس شیائومی تأیید کرده است که شرکت متبوع‌اش در ماه ژوئیه از جانشین فبلت Mi Max 2 رونمایی خواهد کرد؛ ظاهراً این مدل برای عرضه به بازار هنوز آماده نیست.
۱۳۹۷/۳/۲

یک سال از زمان معرفی فبلت Mi Max 2 توسط شیائومی می‌گذارد اما آن‌طور که پیداست، جانشین این فبلت با مدتی تأخیر معرفی خواهد شد. شرکت چینی درنظر دارد تا Mi Max 3 را در ماه ژوئیه (July) ارائه دهد؛ همین موضوع باعث شده است تا گمان کنیم که جدیدترین عضو از سری Mi Max در ماه اوت (August) به بازار عرضه خواهد شد.

سال گذشته، شیائومی از فبلت Mi Max 2 در ماه ژوئن رونمایی کرد؛ به همین جهت، انتظار داشتیم که جانشین آن در همین ماه در سال 2018 معرفی شود اما ظاهراً این ادعا صحت ندارد. حتی در صورتی‌که شیائومی برای رونمایی از یک محصول جدید در ماه ژوئن برنامه‌ریزی کرده باشد، Mi Max 3 در این ماه معرفی نخواه شد. Lei Jun، رئیس شیائومی اعلام کرده است که جدیدترین فبلت میان‌رده شرکت متبوع‌اش برای رونمایی در ماه ژوئن آماده نیست و با مدتی تأخیر در زمان نامشخصی در ماه ژوئیه به نمایش گذاشته خواهد شد. در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری این مدل، شایعاتی وجود دارد که امیدواریم صحت داشته باشند.

image

گفته می‌شود جانشین Xiaomi Mi Max 2 به صفحه‌نمایش بزرگ 7 اینچی مجهز خواهد بود که نسبت ابعاد 18:9 دارد؛ رزولوشن نمایشگر، 1080 در 2160 پیکسل اعلام شده است. در قاب پشتی این فبلت، از دوربین اصلی دوگانه استفاده خواهد شد و برای دوربین سلفی، شیائومی به سنسور 5 مگاپیکسلی رضایت داده است. Xiaomi Mi Max 3 به باتری غول‌آسای 5500 میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد بود تا بتواند انتظارات خریداران را برآورده کند؛ این مدل با پردازنده اسنپدراگون 636 کوالکام راهی بازار خواهد شد. ضمن اینکه گفته می ‌شود جدیدترین عضو از سری Mi Max در دو نسخه راهی بازار خواهد شد؛ مدل پایه به سه گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است؛ نسخه دیگری مجهز به چهار گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه به بازار عرضه خواهد شد. قیمت Xiaomi Mi Max 3 در حال‌حاضر به صورت رسمی مشخص نشده است اما در گزارشی که مدتی پیش منتشر شده بود، اشاره می ‌شود فبلت جدید شیائومی با برچسب قیمتی 264 دلار به بازار عرضه خواهد شد.  رئیس شیائومی، اشاره نکرده است که فبلت جدید این شرکت چه مشخصاتی را ارائه خواهد داد یا طراحی احتمالی آن چگونه است؛ با این وجود، انتظار می‌رود Mi Max 3 در اطراف نمایشگر خود حاشیه‌های باریکی داشته باشد. 

افرادی‌ که به دنبال یک فبلت با نمایشگر غول‌آسا هستند، می‌توانند Xiaomi Mi Max 2 را در حال‌حاضر خریداری نمایند؛ رئیس شیائومی، علاقه‌مندان را به انتخاب این فبلت ترغیب کرده است. با این‌حال، شاید بهترین کار این باشد که برای عرضه Mi Mix 3 دو ماه دیگر منتظر بمانید تا جدیدترین قابلیت‌های سخت‌افزاری را تجربه نمایید. Xiaomi Mi Max 2 از صفحه‌نمایش 6.4 اینچی FHD با نسبت ابعاد معمول 16:9، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، چهار گیگابایت رم و حداکثر 128 گیگابایت حافظه بهره می‌گیرد. مدل مذکور به پردازنده اسنپدراگون 625 کوالکام با هشت هسته پردازشی از نوع Cortex A53 همراه شده است و باتری 5200 میلی‌آمپر ساعت، انرژی مورد نیاز برای پردازنده و نمایشگر گوشی را تأمین می‌کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)