خانهاخبار
پرچمدار HTC U12 Plus در وب‌سایت رسمی فاش شد

پرچمدار HTC U12 Plus در وب‌سایت رسمی فاش شد

اچ تی سی به زودی پرچمدار U12 Plus خود را معرفی می‌‌کند و تنها یک روز مانده به رونمایی این گوشی شاهد انتشار تصاویر متعدد، فهرست مشخصات و قیمت نهایی این گوشی سطح بالا هستیم.
۱۳۹۷/۳/۲

کمپانی اچ تی سی قصد دارد فردا پرچمدار تازه خود را به نام U12 Plus رسما معرفی کند و به همین خاطر چند روزیست که شاهد انتشار گزارش‌های متعددی درباره آن هستیم. این گوشی سطح بالا روز گذشته در تصاویر مختلف به همراه مشخصات فنی در وب‌سایت رسمی سازنده به نمایش درآمد. البته صفحه مربوط به این گوشی به سرعت از دسترس خارج شد اما رولاند کوانت، افشاگر معروف، موفق شده بود پیش از این اتفاق تصاویر و مشخصات آن را ذخیره کند.

image

 

فهرست مشخصات گوشی U12 Plus اچ تی سی نشان می‌دهد که این پرچمدار تازه در رنگ‌های سه گانه مشکی سرامیکی، قرمز و آبی معرفی خواهد شد. همچنین دوربین اصلی با لنزهای دوگانه و چینش افقی در پنل پشتی آن دیده می‌شود و حسگر اثرانگشتش هم زیر این ماژول تعبیه شده است. در نمای کناری هم شاهد هستیم که U12 Plus با ضخامت بیشتر از انتظار طراحی شده است.

image

 

حالا بسیاری از سازندگان گوشی‌های همراه پنل‌های نمایش گوشی‌های خود را از LCD به OLED تغییر داده‌اند اما جالب است که اچ تی سی تصمیم گرفته همچنان از تکنولوژی LCD در طراحی و توسعه U12 Plus بهره ببرد. نسل‌های قبلی این پرچمدار هم از پنل LCD بهره می‌بردند و با توجه به فهرست مشخصات تازه آن دریافته‌ایم که پنل آن از نوع Super LCD6 است و از وضوح تصویر 2280 در 1440 WQHD+ پشتیبانی می‌کند.

پرچمدار تازه اچ تی سی از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت می‌گیرد و 6 گیگابایت رم دارد. حافظه داخلی آن 128 گیگابایت گزارش شده و ظرفیت باتری‌اش هم ظاهرا 3500 میلی آمپر ساعت است. U12 Plus علاوه بر موارد مذکور از بلندگوهای BoomSound و درگاه مخصوص کارت حافظه جانبی پشتیبانی می‌کند و می‌توان آن را تا 2 ترابایت هم ارتقا داد.

image

 

در شایعه‌های قبلی گفته شده بود که اچ تی سی یک نسخه سطح پایین‌تر هم از U12 Plus را با حافظه داخلی 64 گیگابایت معرفی خواهد کرد اما میزان رم آن همچنان 6 گیگابایت پیش بینی شده است. همچنین شایان ذکر است که براساس اطلاعات استخراج شده از وب‌سایت رسمی اچ تی سی نسخه 6 / 128 گیگابایتی پرچمدار U12 Plus احتمالا 5888 یوان معادل 925 دلار قیمت دارد.

image

 

ایوان بلاس، افشاگر معروف، هفته گذشته چند تصویر رندری رسمی از پرچمدار U12 Plus منتشر کرد. او همچنین اشاره کرد که گوشی مذکور به قابلیت حساس به فشار Edge Sense 2.0 مجهز می‌شود و دوربین سلفی دوگانه‌اش از لنزهای 8 مگا پیکسلی بهره می‌برند. همان‌طور که گفتیم، دوربین اصلی این گوشی هم مانند سایر پرچمداران موجود از نوع دوگانه طراحی شده است و لنزهای آن بنا بر ادعای ایوان بلاس 12 مگا پیکسلی UltraPixel و 16 مگا پیکسلی ثانویه از نوع تله فوتو طراحی شده‌اند. گفته می‌شود که این دوربین از ویژگی‌های متعددی همچون بزرگنمایی اپتیکال دو برابر، OI، PDAF، فوکوس خودکار لیزری و ... بهره می‌برد. سایر ویژگی‌های منسوب به U12 Plus شامل امکان NFC، بلوتوث نسخه 5.0 و پورت DisplayPort با سازگاری USB Type-C هستند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

مجتبی

۱۳۹۷/۳/۲
این گوشی رقیب سونی xz2 premium و ال جی g7 thinq هست ولی واسه s9+ و iphone x و p20pro رقیبی حساب نمیشه اینو جدا دارم میگم واقعیتو قبول کنین

مجتبی

۱۳۹۷/۳/۲
بدرد نمیخوره قیمتش بالاست چیز خاصی هم نداره

علی gsm

۱۳۹۷/۳/۲
سخن بزرگان:در عین حال قویترین دوربین دنیاست(نیومده میگم چون دوربین تکیش پارسال قویترین بود و تنها به خاطر اینکه تکی بود و تله فوتو و زووم نداشت تازه در پیکسل شده بود 98!!!!... حال اگر فقط و فقط دوربین پارسال رو با یک لنز اضافه ارائه کنه که امتیازش 120 رو رد کرده....
خیلی بده آدم ضایع بشه وقتی هنوز چیزی تست نشده نباید از قبل پیشبینی کنی که اینطوری ضایع بشی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

امین

۱۳۹۷/۳/۲
باتری p20 pro بهتره صفحه نمایشش بهتره دوربینش هم بهتره رم و حافظه هم مثل همه پس هواوی خیلی بهتره

ali

۱۳۹۷/۳/۲
اینم زورش به هواوی نرسید بریم همون همواوی رو بخریم راحت.دوربین p20pro شاهکاره فعلا هیچ برندی نزیدکش هم نمیشه