خانهاخبار
آیا ساعت‌های هوشمند سامسونگ دوباره اندرویدی می‏‌شوند؟

آیا ساعت‌های هوشمند سامسونگ دوباره اندرویدی می‏‌شوند؟

در حالی که سامسونگ چند سالی است که دیگر از سیستم عامل اندروید در ساعت‌های هوشمند خود استفاده نمی‌کند؛ شایعه شده که ممکن است این شرکت با همکاری گوگل، ساعت هوشمندی با Wear OS به بازار بفرستد.
۱۳۹۷/۲/۳۱
image

وقتی حرف از ساعت‌های هوشمندی به غیر از اپل واچ می‌زنیم، قطعا سامسونگ یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند بازار را می‌سازد. اگرچه مدل‌های ابتدایی ساعت‌های هوشمند سامسونگ از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کردند؛ در سال‌های اخیر تایزن جایگزین اندروید شده است.

به تازگی شایعه‌ای به گوش رسیده است که ادعا می‌کند سامسونگ ممکن است دوباره به سراغ سیستم عامل گوگل برود و این بار ساعت هوشمندی با Wear OS به بازار بفرستد.

فرد افشا کننده این خبر مدعی شده که این ساعت همان Gear S4 است که بر اساس شایعات دیگری احتمالا با نام Galaxy Watch به بازار می‌آید.

مسئله‌ای که هنوز مشخص نیست این است که آیا سامسونگ قصد دارد دوباره در همه ساعت‌های هوشمند خود از اندروید استفاده کنید یا ساعت‌هایی با سیستم عامل Wear OS را تحت برندی متفاوت به بازار می‌فرستد.

در کنار این خبر صحبت‌هایی به گوش می‌رسد که گوگل در حال مذاکره با چند شرکت سازنده است تا هر کدام ساعت هوشمندی با Wear OS به بازار بفرستند، درست مثل گوشی‌های نکسوس. در نتیجه سامسونگ نیز ممکن است یکی از چند شرکتی باشد که برای تولید ساعت هوشمند Wear OS با گوگل همکاری می‌کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Platform

۱۳۹۷/۲/۳۱
فراموش نشه (نه به خرید) تا ارزانی بسیار زیاد و کامل موبایل و...