خانهاخبار
مقایسه دوربین OnePlus 6 با iPhone X و +Galaxy S9

مقایسه دوربین OnePlus 6 با iPhone X و +Galaxy S9

در ادامه مطلب مقایسه تصویری سه گوشی وان پلاس 6، آیفون 10 و گلکسی اس 9 پلاس را می‌بنید. به ما بگویید به نظر شما کدام یک از این سه پرچمدار دوربین بهتری دارد.
۱۳۹۷/۲/۳۱

همواره پرچمداران سامسونگ و اپل مدعی داشتن بهترین کیفیت عکس میان رقبای خود هستند؛ هرچند که در سال‌های اخیر گوشی‌های هوآوی و پیکسل توانسته‌اند آنها را پشت سر بگذارند.

در میان بزرگان بازار، هستند شرکت‌های جوانی که رویای رقابت را در سر می‌پرورانند و تلاش می‌کنند خود را جزو گوشی‌هایی با بهترین عملکرد دوربین قرار دهند. شرکت وان‌پلاس یکی از این شرکت‌ها است که همیشه سعی دارد کیفیت دوربین محصولات خود را افزایش دهد و نشان دهد که می‌توان کوچک بود اما دستاوردی بزرگ داشت.

در دو ویدئو زیر کیفیت دوربین گوشی OnePlus 6 با دوربین iPhone X و Galaxy S9+ از نظر کیفیت فیلم‌برداری، سرعت فوکوس و عکاسی در موقعیت‌های مختلف با هم مقایسه شده‌اند.

این مقایسه ویدئویی را با دقت تماشا کنید و به ما بگوید دوربین کدام یک از این سه پرچمدار به ترتیب کیفیت بهتری دارد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

Aliii

۱۳۹۷/۴/۱۰
عزیز من واقعا شما سنسور ضربان قلب و سنسور اکسیژن خون به کارتون میاد؟؟؟ازش استفاده میکنین؟؟؟

Aliii

۱۳۹۷/۴/۱۰
دوستان لطفا بدون طرفداری از برند محبوبتون نظر بدین . قبول دارم شاید توی بعضی موارد iphone x و s9+ بهتر بودن اما قیر از اینه که اکثر مواقع oneplus 6 بهتر بود؟؟؟ کیفیت دوربین مهمه خیلیم مهمه اما وقتی نزدیک بهم دیگه هستن چیزای دیگه مهمه مثلا oneplus 6 واسه فیلمبرداری 4k لرزشگیر داره که اصلا توی اون لرزه ای دیده نمیشه اما توی اون ۲گوشی یکم دیده میشه.oneplus 6 واسه دوربین سلفی لرزشگیر داره حتی زمانی که داری با دوربین سلفی فیلم میگیری میدویی لرزش نداره اما اونا دارن. اینارام حساب کردین نظر دادین یا بازم دلتون ی گوشی میخواد که واسه سلفی گرفتن باید ۷ ۸ تا عکس بگیرین تا یکیشون درست در بیاد؟؟؟واقع بین باشین

فرشاد

۱۳۹۷/۴/۲
واقعا از لحاظ وضوح و واقعی بودن تصویر آیفون بهتر بود

Ali

۱۳۹۷/۳/۵
+S9و وان پلاس تو دوربین تقریبا برابر هستن ولی یک سری فاکتور دیگه هست که من s9 بیشتر دوست دارم
واقعا وان پلاس تو این چند سال پیشرفت زیادی کرده

حسین

۱۳۹۷/۳/۴
هنوز اس7 اندروید 8 نیومده
برا وانپلاس 3 آذر ماه اومد