خانهاخبار
علت موفقیت Nova 3e هوآوی در بازار میان‌رده‌ها چیست؟

علت موفقیت Nova 3e هوآوی در بازار میان‌رده‌ها چیست؟

نوا 3 ایی کی از جدیدترین گوشی‌های شرکت هوآوی است که بسیاری آن را در رده میانی بازی جای می‌دهند ولی خصوصیات و ویژگی‌های این دستگاه سبب شده تا بیشتر شبیه به یک پرچمدار باشد.
۱۳۹۷/۳/۲
image

تا همین دو سه سال پیش تفاوت محسوسی میان گوشی‌های میان‌رده و پرچمدار بازار وجود داشت. گوشی‌های میان‌رده عموما محصولاتی با کیفیت ساخت نه چندان خوب، طراحی معمولی و سخت‌افزارهای ضعیف بودند که از قیمت مناسب‌تری نسبت به گوشی‌های پرچمدار داشتند. معمولا افرادی که بودجه کافی برای خرید گوشی‌های پرچمدار را نداشتند ناچارا به سراغ میان‌رده‌های بازار می‌رفتند. اگرچه قیمت این گوشی‌های آنها را راضی می‌کرد ولی بسیاری از عملکرد دستگاه خود راضی نبودند.

شرکت هوآوی برای پر کردن فاصله گوشی‌های میان‌رده و پرچمدار، گوشی‌های میان‌رده‌ای به بازار عرضه است که بسیار به پرچمداران نزدیکند و به نوعی می‎شود آنها را پرچمداران میان‌رده معرفی کرد. مجموعه محصولات میان‌رده‌ای که در سال‌های اخیر به بازار فرستاده شده است توانسته‌ نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند و رضایت آنها را در پی داشته باشد.

گوشی Nova 3e یکی از جدیدترین میان‌رده‌های این شرکت است که مشخصات و روح یک پرچمدار را با خود به همراه دارد. در واقع می‌توان گفت هر چیزی که یک کاربر از گوشی‌های پرچمدار انتظار دارد را می‌توان در Nova 3e یافت و البته قیمت کمتری برای آن پرداخت کرد.

image

طراحی این گوشی بسیار چشم‌نواز است آنطور که به ذهنتان خطور نمی‌کنید Nova 3e یک گوشی پرچمدار باشد. استفاده از نمایشگر بدونه لبه همراه با ناچ، بدنه‌ای شیشه‌ای و فریم فلزی، المان‌هایی است که در طراحی اکثر گوشی‌های پرچمدار امروزی وجود دارد و هوآوی آنها را در گوشی میان‌رده خود نیز به کار برده است.

Nova 3e از پردازنده 8 هسته‌ای 2.36 گیگاهرتزی، حافظه رم 4 گیگابایتی و حداقل حافظه داخلی 32 گیگابایتی بهره می‌برد که می‌توان با نصب یک کارت حافظه ظرفیت آن را تا 256 گیگابایت افزایش داد. با داشتن چنین مجموعه‌ای خیال کاربران از نظر عملکرد دستگاه راحت است و مطمئن خواهند بود همه بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها سریع و روان اجرا می‏شوند.

برخورداری از دوربین اصلی با دو لنز دوربین از دیگر خصوصات Nova 3e است که امکان ثبت بهترین تصاویر در موقعیت‌های روشن و تاریک را به کاربران می‌دهد. این گوشی از دو لنز 16 + 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد و توانایی ثبت عکس‌ها پرتره با افکت بوکه را دارد.

image

Nova 3e با اینکه اندازه جمع و جوری دارد ولی مجهز به یک باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی است که می‌تواند نیروی لازم برای یک روز استفاده کامل از گوشی را فراهم کند. این باتری مجهز به فناوری شارژ سریع است که برای گوشی‌های امروزی بسیار ضرورت دارد.

فراهم بودن اسکنر اثر انگشت و فناوری تشخیص چهره دو ابزار مهمی است که به افزایش امنیت اطلاعات کاربران کمک شایانی می‌کند. کاربران Nova 3e ضمن اینکه می‌توانند از اسکنر انگشت فوق سریع آن استفاده می‌کنند، قادر هستند وظیفه تایید هویت و باز کردن قفل گوشی را به دوربین جلو دستگاه بسپارند که با سرعت و امنیت بالا چهره صاحب دستگاه را تشخیص می‌دهد و فریب افراد غریبه را نمی‌خورد.

همانطور که گفتیم Nova 3e از هر نظر مشابه یک گوشی پرچمدار است و ویژگی‌ها و امکانات آن را به هیچ وجه نمی‌توان با گوشی‌های میان‌رده معمولی مقایسه کرد؛ بنابراین اگر به فکر خرید یک گوشی جدید هستید پیشنهاد می‌کنیم نوا 3 ایی را در جزو گزینه‌های خود قرار دهید.

برای دانستن بیشتر در مورد این گوشی هشتگ Nova 3e را در سایت جی‌اس‌ام ببینید و بررسی تخصصی آن را مطالعه نمایید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (21 نظر)

بهپور

۱۳۹۷/۴/۷
این گوشی تازه اومده این قدر طرفدار داره باور کنید من توشهر خودم به هر گوشی فروشی رفتم همه می گفتن چیچی تری واقعا زمان می بره تا فروشش بیشتر بشه

saba.h

۱۳۹۷/۳/۹
سلام ببخشید من می خواستم گوشی بخرم می خواستم بدونم nova3eبهتر یاhuawei honor 9lite ?

رضا

۱۳۹۷/۳/۷
زده که A8 خیلی ضعیف تر از این گوشی هم هست

نیوشا

۱۳۹۷/۳/۴
سلام من این گوشی رو از نزدیک دیدم باهاش کار کردم
بهتون بگم گوشی تو رنج قیمت 2 میلیون بهتر از این نمیتونین پیدا کنین
سرعت FaceID مساوی با Iphone X مقایسه که کردیم
دوربین های با کیفیت Portrait خیلی خوبی میگیره من کاملا با این گوشی سنگین کار میکنم و مدام در حال کار کردنم ولی سرعتش اصلا افت نکرده.حافظه داخلی 64 گیگابایت هستش که من تقریبا خیلی فایل و ...توی گوشی دارم که کاملا حافظه زیادی محسوب میشه. اگه بخواین تا 256 گیگابایت میتونین حافظه اش رو حتی بالاتر هم ببرین. .دوربین با 16+2 مگاپیکسل واقعا در حد یک دوربین حرفه ای براتون عکاسی میکنه. رنگا واقعی و جذاب توی عکس هستن و با بهترین تفکیک رنگ و نورشما میتونین ببینین
باطری که خیلی عالی فست شارژش هم 100% 1 ساعت و نیم 40 دقیقه طول میکشه
صفحه نمایش فوق العاده با کیفیت رنگ ها رو خیلی زیبا نشون میده
بازی پر حجم شادو فایت 3 رو روون با حداکثر پرفورمنس اجرا میکنه، راحت. 4G ش عالیه (هم با ایرانسل و هم همراه اول) و با بازی کردن گوشی گرم میشه این خیلی طبیعیه هر گوشی استفاده سنگین باهاش انجام بدین گرم میشه چون CPU در حال کار کردن میباشه
اگه قصد خریدشو دارین حتما بگیرین پشیمون نمیشین

امیرمحمد

۱۳۹۷/۳/۴
توی سایت جی اس ام آرنا که منبع جهانی اطلاعات گوشیه نوشته شده بدنه ی پلاستیکی،دیگه شما از اونا که بیشتر اطلاعات نداری.