خانهاخبار
ویژگی جدید Google Duo، اشتراک‌گذاری صفحه نمایش حین مکالمه تصویری

ویژگی جدید Google Duo، اشتراک‌گذاری صفحه نمایش حین مکالمه تصویری

نسخه جدید Duo از ویژگی اشتراک‌گذاری صفحه نمایش بهره می‌برد. این ویژگی کاربران را قادر می‌سازد تا در طول تماس تصویری محتوای صفحه نمایش یکدیگر را رصد کنند.
۱۳۹۷/۲/۳۱
image

اپلیکیشن Google Duo که از زمان اولین انتشارش در سال 2016 تبدیل به یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های تماس تصویری اندروید شده است، اکنون ویژگی منحصربفردی برای پلتفرم‌های تلفن همراه به ارمغان آورده است: اشتراک گذاری صفحه نمایش. آخرین نسخه Duo با توانایی اشتراک‌گذاری محتوای صفحه نمایش در طول تماس تصویری، اجازه می دهد تا مخاطب شما بصورت همزمان شاهد آن باشد.

حین تماس تصویری، قادرید ویژگی مذکور را توسط آیکون جدید، که درست بالای نماد سوئیچ دوربین در سمت چپ تعبیه شده است، فعال کنید. با ضربه زدن روی این آیکن، کادر هشداری با این مضمون ظاهر می‌شود: « Duo شروع به ضبط تمام محتوای صفحه نمایش شما خواهد کرد». پس از انتخاب «Start Now»، برنامه شروع به اشتراک‌گذاری صفحه نمایش شما می‌کند و کادر قرمزرنگی دورتادور صفحه نمایش می‌کشد تا به شما یادآور شود که طرف دوم این مکالمه شاهد تمام محتوایی است که روی صفحه نمایشتان ظاهر می‌شود.

دکمه قرمز رنگی نیز روی صفحه نمایش قرار می گیرد تا به سادگی قادر باشید مکثی در اشتراک گذاری ایجاد کنید و یا آن را خاتمه دهید و به این ترتیب به طور خودکار به تماس تصویری برگردید.

image

ویژگی به‌اشتراک گذاری صفحه نمایش در نسخه 34 این برنامه موجود است، نسخه‌ای که به تدریج آماده انتشار نهایی می‌شود. از آنجا که تعدادی از کاربران اولیه از وجود اشکال‌هایی در این ویژگی شکایت کرده‌اند، مبنی بر اینکه تماس گیرندگان قادربه دیدن صفحه نمایش مشترک نیستند، ممکن است قبل از اینکه برای تمام کاربران به درستی کار کند، نیازمند به‌روزرسانی دیگری باشد.

این ویژگی برای کسانی که خدمات پشتیبانی نرم‌افزاری ارائه می‌دهند وهمچنین در مواقعی که قصد داریم برای یکی ازاعضای خانواده یا دوستانمان راه‌حل مشکلی را توضیح دهیم، بسیار مفید است و بدون شک مشاهده صفحه نمایش و بیان دستورالعمل‌ها به صورت زنده روی آن، بسیار ساده‌تر از فرستادن تصاویر گرفته شده از صفحه گوشی و یا تایپ کردن دستورالعمل‌های دقیق است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)