خانهاخبار
بهترین گوشی‌های اندروید وان موجود در بازار (خرداد 97)

بهترین گوشی‌های اندروید وان موجود در بازار (خرداد 97)

اگرچه تا چند سال پیش گوشی‌هایی که تحت نام Android One عرضه می‎‏شدند خیلی توجه کاربران ایرانی را به خود جلب نمی‌کرد، اکنون محصولاتی در بازار ایران وجود دارد که گزینه‌های خوبی برای خرید هستند. در ادامه بهترین گوشی‌های اندروید وان موجود در بازار را به همراه قیمت آنها به شما معرفی می‌کنیم.
۱۳۹۷/۲/۳۰

گوگل از چند سال پیش پروژه Android One را با هدف تولید گوشی‌های ارزان قیمت در بازار کشورهای در حال توسعه ایجاد کرد و برای آپدیت سریع نرم‌افزاری آنها تضمین داد.

مهم‌ترین دلیلی که کاربران را به خرید گوشی‌های اندروید وان ترغیب می‌کند، سیستم عامل دست نخوره و نزدیک به اندروید خالص گوگل است که تجربه‌ای بهتر و متفاوت را به آنها می‌دهد.

اگرچه نسل اول گوشی‌های اندروید وان از قیمت مقرون به صرفه‌ای برخوردار بودند، اکنون می‌توان گوشی‌های خوبی را در بازار یافت که چه از نظر سخت‌افزار و چه از نظر قیمت هم‌تراز با گوشی‌های مطرح بازارند.
در ادامه 6 گوشی اندروید وان را به شما معرفی می‌کنیم که گزینه‌های خوبی برای خرید هستند. شما کدام یک از آنها را انتخاب می‌کنید.

 

Nokia 8 Sirocco

image

نوکیا یکی از شرکت‌هایی است که در پروژه Android One همکاری نزدیکی با گوگل دارد و تاکنون چند مدل مختلف در رده‌های قیمتی متفاوت به بازار عرضه کرده است. گوشی نوکیا 8 سیروکو لقب پرچمدار فعلی این شرکت نامدار را یدک می‌کشد و به همین دلیل گران‌ترین گوشی اندروید وان بازار است.

Nokia 8 Sirocco از یک نمایشگر 5.5 اینچی بدون لبه، پردازنده اسنپدراگون 835، حافظه رم 6 گیگابایتی، دوربین دوتایی، باتری 3260 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و در برابر نفوذ آب مقاوم است.

قیمت فعلی: حدود 4 میلیون و 800 هزار تومان

 

Nokia 7 Plus

image

این گوشی یکی دیگر از بهترین گوشی‌های اندروید وان بازار است که قیمت بهتری دارد. نوکیا 7 پلاس از طراحی زیبایی برخوردار است که باید آن را مدیون نمایشگر بدون لبه و کشیده خود باشد.

Nokia 7 Plus مجهز به نمایشگر 6 اینچی FHD، پردازنده اسنپدراگون 660، حافظه رم 4 گیگابایتی، دوربین دوتایی، باتری 3800 میلی‌آمپرساعتی است و بدنه آن از جنس فلز ساخته شده است.

قیمت فعلی: حدود 2 میلیون و 500 هزار تومان

 

Nokia 6 (2018)

image

مدل 2018 نوکیا 6 یکی دیگر از گوشی‌های اندروید وانی است که با قیمت مناسبی می‌توان از بازار تهیه کرد. بدنه این گوشی تماما از فلز ساخته شده و طراحی آن نسبت به نسل قبل بهبود یافته است.

Nokia 6 (2018) از نمایشگر 5.5 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 630، حافظه رم 3 گیگابایتی، دوربین 16 مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد.

قیمت فعلی: حدود 1 میلیون و 700 هزار تومان

 

Xioami Mi A1

image

با اینکه این گوشی کمی قدیمی شده است و باید منتظر عرضه نسل جدید آن به بازار باشیم ولی هنوز هم می‏شود به سختی آن را در مغازه‌های بازار پیدا کرد. این گوشی اولین گوشی اندروید وان شیائومی است که به دلیل قیمت مقرون‌به‌صرفه‌اش مورد استقبال کاربران قرار گرفت. هرچند که اکنون قیمت آن در بازار ایران افزایش زیادی یافته است.

Xiaomi Mi A1 نمایشگری 5.5 اینچی در اختیار دارد و از پردازنده اسنپدراگون 625، حافظه رم 4 گیگابایتی، دوربین دوتایی و باتری 3080 میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند.

قیمت فعلی: حدود 1 میلیون و 500 هزار تومان

 

Motorola Moto X4

image

اگرچه گوگل چند سالی است که بخش موبایل موتورولا را واگذار کرده است، هنوز هم گوشی‌های این شرکت نزدیکی زیادی به گوگل دارند و شرکت سازنده آن‌ها سعی می‌کند تجربه‌ استفاده از اندروید خالص را به کاربران خود دهد.

Moto X4 موتورولا یکی از اعضای پروژه اندروید وان است که نمایشگر آن اندازه 5.2 اینچی دارد و از پردازنده اسنپدراگون 630 به همراه 3 یا 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم، دوربین دوتایی و باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد.

قیمت فعلی: حدود 2 میلیون و 900 هزار تومان

 

HTC U11 Life

image

اگر به گوشی‌های HTC علاقه دارید ولی می‌خواهید آنها را با اندروید خالص استفاده کنید، این گوشی انتخاب خوبی برای شما است.

U11 Life نمایشگری 5.2 اینچی دارد و در قلب آن پردازنده اسنپدراگون 630 به کار گرفته شده است. این گوشی مجهز به 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم است و از دوربین 16 مگاپیکسلی به همراه یک باتری 2600 میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند.

قیمت فعلی: حدود 2 میلیون و 500 هزار تومان

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

مسعود

۱۳۹۷/۹/۲۱
سلام اقای سیدی،
میخاستم بدونم چرا می ای تو شیائومی رو توی لیستتون جا ندادین؟
با تشکر

مهدي

۱۳۹۷/۶/۵
سلام دقيقا واسه منم همين اتفاق افتاد. لعنت به جي 3

نیما

۱۳۹۷/۴/۱۳
واقعا g3 مزخرفه
منم همین 2هفته پیش همین اتفاق برام افتاد
برا ال جی متاسفم

h.seyedi

۱۳۹۷/۳/۲
بسیار محدود به فروش می‌رسه

محمد

۱۳۹۷/۲/۳۱
چرا ال جی خریدی همه میدونن گوشی هاش بوت لوپ میشه