خانهاخبار
Galaxy Note 9 سامسونگ در اوایل ماه مرداد معرفی خواهد شد

Galaxy Note 9 سامسونگ در اوایل ماه مرداد معرفی خواهد شد

براساس یک گزارش جدید، سامسونگ درنظر دارد تا پرچمدار جدید Galaxy Note 9 را زودتر از موعد و در اوایل مرداد ماه معرفی کند. این گوشی پس از چند هفته در اواخر خرداد، وارد بازار خواهد شد.
۱۳۹۷/۲/۳۰

سامسونگ برای معرفی پرچمدار جدید خود از سری Galaxy Note 9 در سه ماهه سوم سال 2018 آماده می‌شود و آن‌طور که پیداست، این مدل زودتر از آنچه که انتظار داشتیم، معرفی خواهد شد. براساس اطلاعات به‌دست آمده، شرکت کره‌ای ممکن است فبلت جدید خود را در اواخر ماه ژوئیه (اوایل مرداد) به صورت رسمی معرفی کند. لازم به‌ذکر است که فروش پرچم‌داران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus به خوبی پیش نمی‌رود؛ هر دو مدل توانسته‌اند به فروش مجموع یک میلیون واحدی دست پیدا نمایند که همچنان کم‌تر از انتظارات شرکت سازنده است. به همین جهت، برگزاری مراسم معرفی Galaxy Note 9 پیش از موعدی که انتظار داشتیم، شاید بتواند بر وضعیت فروش گوشی‌های هوشمند سامسونگ تأثیرگذار باشد.

همان‌طور که گفته شد، در گزارش جدید اشاره می‌شود که پرچمدار Galaxy Note 9 سامسونگ، یک ماه زودتر از انتظار معرفی خواهد شد؛ به همین جهت، اکنون امیدوار هستیم این مدل در اواخر ماه ژوئیه به صورت رسمی رونمایی شود. فروش این مدل نیز با چند هفته تأخیر در نیمه اوت (August) آغاز خواهد شد. رونمایی زودهنگام از جانشین Galaxy Note 8، ممکن است دلایل دیگری داشته باشد که فعلاً از آن بی‌خبر هستیم اما این موضوع کمک خواهد کرد تا سامسونگ برای فروش پرچمدار جدیدش، حداقل یک ماه زمان در اختیار داشته باشد؛ همان‌طور که می‌دانید، آیفون‌های 2018 اپل در ماه سپتامبر معرفی خواهند شد و براساس شنیده‌ها، سه مدل جدید (نسخه 6.5 اینچی آیفون 10، نسل دوم iPhone X و نسخه LCD آیفون 10 با نمایشگر 6.1 اینچی) در اواخر تابستان به نمایش گذاشته خواهد شد. در صورتی‌که گزارش تازه منتشر شده صحت داشته باشد، می‌توان به رونمایی زودهنگام از پرچمدار 2019 سامسونگ یعنی Galaxy S10 و گوشی تاشوی این شرکت یعنی Galaxy X امیدوار باشیم.

image

پیش‌تر اعلام شده بود سامسونگ در ماه ژانویه از گوشی پرچمدار Galaxy S10 رونمایی خواهد کرد و امیدوار است بدین شکل، زمان مناسبی برای فروش حداکثری پرچمدار آینده خود در اختیار داشته باشد. پس از گذشت یک ماه، شرکت کره‌ای از گوشی تاشوی Galaxy X در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی خواهد کرد که براساس شنیده‌ها، عرضه بسیار محدودی خواهد داشت و تنها بدین جهت عرضه خواهد شد تا واکنش کاربران محک زده شود.

هیچ‌یک از مقامات سامسونگ پیرامون شایعات موجود واکنشی نشان نداده‌اند؛ به همین جهت، نمی‌دانیم گمانه‌زنی‌های موجود پیرامون زمان معرفی Galaxy Note 9 و احتمال رونمایی زودهنگام از Galaxy S10 تا چه اندازه صحت دارد. در رابطه با قابلیت‌های احتمالی که جانشین Galaxy Note 8 ارائه خواهد داد، بد نیست اشاره کنیم که این مدل فاقد حسگر اثرانگشت درون نمایشگر خواهد بود و آن‌طور که پیداست، مانند نسل قبل از یک سنسور اثرانگشت معمولی استفاده خواهد کرد؛ سامسونگ هنوز نتوانسته بر مشکلات تولید انبوه سنسورهای اولتراسونیک فائق آید و ضمن اینکه هزینه تولید این فناوری فعلاً بالا است. همچنین برخی از تحلیل‌گران به این موضوع اشاره کرده‌اند که Galaxy Note 9 با همان پردازنده Galaxy S9 به بازار عرضه خواهد شد؛ بدین جهت، مدل مذکور به تراشه اگزینوس 9810 یا اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز شده است. البته نتایج به‌دست آمده در آزمون گیک‌بنچ از نسخه مخصوص Galaxy Note 9 برای عرضه در بازار آمریکا، صحت این ادعا را تأیید می‌کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

yasin

۱۳۹۷/۳/۵
چجوری اوایل خرداد وارد بازار میشه اوایل مرداد رونمایی؟:/

مهدی

۱۳۹۷/۳/۱
کسایی که نوت ۸ رو خریدن بهتره منتظر نوت ۱۰ باشن. قطعا ارزش خرید تواهد داشت

محمد

۱۳۹۷/۲/۳۰
چقدر نظر میدی تو هر بار 4-5 خط خسته شدیم باو کسی اصلا نظراتت رو نمیخونه چقدر بیکارن ملت

Platform

۱۳۹۷/۲/۳۰
درود unknown, اشتباه میفرمای در گذشته چیپ ست پردازنده (پلتفرم) سری گلکسی note قویتر بود نه کمی بلکه زیادتر نسبت به سری S مانند زمان گلکسی note4 و s5 که خیلی تفاوت سخت افزار در این دو آشکار بود و note4 قدرتمندتر، موافقم با مواردی دیگر که گفتی اما قلم بی نظیر و فوق کاربردی و ارزشمند Spen در هر نسل گلکسی note بهبودهایی به خود میبیند، به عنوان مثال در نوت8 به غیر از بالاتر رفتن حساسیت و کاربردهای بیشتر نسبت به نسل قبلی در مقابل آب هم مقاوم شد اما طبق شواهد متاسفانه درست میفرمای فقط نمیدونم کدومش بهتره که بگم خدمتت با گلکسی S9plus قلم دار مواجه هستیم و اینکه بگم که با گلکسی note8 بروز شده؟!

unknown

۱۳۹۷/۲/۳۰
همان نوت8 با اسم جدید...
همون طراحی... همون دوربین(همون اس 9 پلاسه که فرقی با دوربین نوت نداره)....همون سخت افزار(5 یا 10 در صد قویتر شده که اصلا و ابدا مهم نیست)... همون رم و همون قلم ... یعنی هیچ تغییری نکرده جز مطمنا قیمتش