خانهاخبار
گوشی BlackBerry KEY2 در بنچمارک؛ احتمال عرضه در دو نسخه 4 و 6 گیگابایتی

گوشی BlackBerry KEY2 در بنچمارک؛ احتمال عرضه در دو نسخه 4 و 6 گیگابایتی

کمپانی BlackBerry قصد دارد گوشی تازه KEY2 را به عنوان جانشین گوشی محبوب KEYone تا ماه آینده معرفی کند. این گوشی اخیرا در دو نسخه با میزان رم 4 و 6 گیگابایت در پایگاه بنچمارک Geekbench دیده شده است.
۱۳۹۷/۲/۲۹

گوشی تازه برند BlackBerry به نام KEY2 این بار در پایگاه ابزار بنچمارک Geekbench دیده شد؛ البته دو فهرست مختلف درباره مشخصات این گوشی منتشر شده است که تفاوت آن‌ها در میزان رم به نظر می‌رسد. به نظر می‌رسد که TCL قصد دارد برخلاف نسل قبلی که تنها در رنگ‌های مختلف روانه بازار شد، این بار جانشین آن را در دو نسخه با رم 4 و 6 گیگابایت عرضه کند.

image

نکته جالب توجه دیگری هم در این فهرست مشخصات دیده می‌شود و آن هم تعبیه پردازنده داخلی کوالکام اسنپ‌دراگون 660 است. البته این موضوع اصلا تعجب برانگیز نیست چراکه KEYone سال گذشته با پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 625 معرفی شد و همین چیپست باعث شد دوام باتری گوشی مذکور بسیار بالا باشد. همان‌طور که می‌دانید، در حال حاضر اوریو 8.1 تازه‌ترین نسخه از سیستم عامل اندروید به شمار می‌رود و با توجه به فهرست‌های پیش رو به نظر می‌رسد که پیشکش تازه BlackBerry هم به همان نسخه مجهز شده باشد. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که BlackBerry در انتشار به روزرسانی‌های نرم افزاری تازه برای محصولاتش سابقه درخشانی دارد و بسته‌های امنیتی را هم به طور مرتب و ماهانه منتشر می‌کند. اطلاعات دیگری در فهرست ابزار Geekbench دیده نمی‌شود و سایر مشخصات KEY2 (KEYtwo) همچنان مرموز و مخفی باقی می‌ماند. از طرف دیگر این گوشی قرار است 7 ژوئن (17 خرداد) رسما در نیویورک معرفی شود و اطلاعات و مشخصاتش با جزئیات کامل در آن رویداد مشخص خواهد شد.

این گوشی با رم 6 گیگابایت با شناسه BBE100-2 در ابزار Geekbench مورد آزمون قرار گرفته است در حالی که نسخه 4 گیگابایتی‌اش تنها با نام BlackBerry در فهرست دیده می‌شود. نسخه سطح بالا توانسته است در آزمون تک هسته‌ای و چند هسته‌ای امتیازهای به ترتیب 1335 و 4948 را کسب کند و نسخه 4 گیگابایتی‌اش هم امتیازهای 1291 و 4838 را به دست آورده است.

کمپانی BlackBerry Mobile و TCL همکاری مشترک خود را رسما از سال گذشته آغاز کردند و در نتیجه این همکاری شاهد رونمایی و عرضه گوشی KEYone با صفحه کلید فیزیکی و سیستم عامل اندروید بودیم. KEYone گوشی محبوبی در سال 2017 به شمار می‌رفت و فروش آن هم تقریبا مورد انتظار سازنده بود. چنانکه می‌دانید، BlackBerry مدتی پس از عرضه رسمی KEYone دو نسخه دیگر از آن را هم در رنگ‌های مشکی و مسی روانه بازار کرد. البته TCL پیش از این هم دستگاه‌هایی مانند  Motion را برای برند BlackBerry تولید کرده بود اما KEYone محبوب‌ترین محصول حاصل از این همکاری شناخته می‌شود. این گوشی به صفحه کلید فیزیکی QWERTY مجهز شده است و از اندروید تقریبا ناب بهره می‌برد. TCL و BlackBerry هیچکدام ارقام دقیق مربوط به فروش این گوشی را از سال گذشته تاکنون منتشر نکرده‌اند اما با توجه به تصمیم آن‌ها مبنی بر معرفی جانشین این گوشی انتظار می‌رود که فروش گوشی مذکور برای هر دو کمپانی مورد قبول واقع شده باشد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مانی

۱۳۹۷/۲/۳۰
بلک‌بری هم قشنگ معلومه گیج شده :|
اون از طراحی تکراری بر روی صفحه، بعد دوربین2تاییشو داری در پشت گوشی، قشنگ داره بهت میگه هرجور دوس داری برداشت کن :))