خانهاخبار
آغاز عرضه گوشی Huawei Y7 Prime 2018 به بازار کشور

آغاز عرضه گوشی Huawei Y7 Prime 2018 به بازار کشور

از امروز پیش فروش گوشی Huawei Y7 prime 2018 با جوایز ویژه در دیجی کالا آغاز شده و در بازار فروشگاهی کشور نیز در پایان هفته جاری - پنج شنبه 3 خرداد – این گوشی عرضه خواهد شد.
۱۳۹۷/۲/۲۹
image

تاکنون در بازار گوشی های هوشمند رسم بر این بوده که گوشی های اقتصادی از توانمندی های فنی ویژه بی بهره بوده اند و نسبت به میان رده ها و پرچم داران بازار قابلیت های بسیار کمتری داشته اند ولی گوشی Huawei Y7 Prime 2018  که در رده گوشی های Entry-Level اقتصادی با قیمت مناسب جای می گیرد، برای اولین بار قابلیت های فنی با ظاهری زیبا که  در گوشی های مطرح بازار دیده می شود را در یک گوشی ارزان قیمت در این رده در اختیار کاربران قرار می دهد.

مواردی مانند صفحه‌نمایش FullView حدود 6 اینچ، قابلیت‌های متعدد دوربین دوگانه اصلی، فلاش دوربین سلفی، امنیت بالا با امکان تشخیص چهره و اثر انگشت در کنار سیستم عامل به روز آندروید 8 با ظاهری جذاب و مدرن، مواردی هستند که گوشی Huawei Y7 Prime 2018 را در این رده قیمتی در بازار گوشی های هوشمند از رقبای خود کاملاً تمایز نموده است.

خبر خوب اینکه از امروز پیش فروش گوشی Huawei Y7 prime 2018 با جوایز ویژه در دیجی کالا آغاز شده و در بازار فروشگاهی کشور نیز در پایان هفته جاری - پنج شنبه 3 خرداد – این گوشی عرضه خواهد شد. در ادامه به برخی از قابلیت های اصلی این گوشی اشاره خواهیم کرد.

 

صفحه‌نمایش FullView

مدتی است صفحه‌نمایش‌های تمام صفحه یا FullView با حاشیه بسیار کم به گزینه‌ای جذاب در طراحی گوشی‌های هوشمند بدل شده است. هواوی نیز با توجه به این مزیت، گوشی های جدید پرچم دار خود را مانند Huawei Mate 10 و Huawei P20 به صفحه نمایش FullView مجهز کرده است.

علاوه بر این هواوی اولین برندی است که در ابعاد گسترده صفحه‌نمایش FullView را در دستگاه‌های Entry Level با قیمت مناسب هم به کار گرفته است. HUAWEI Y7 Prime 2018 صفحه‌نمایش فوق‌العاده ۵.۹۹ اینچی با رزولوشن HD+ را در بدنه‌ ای که به صورت متداول مانیتور ۵.۵ اینچی در آن جای می گیرد، جای داده است. این صفحه‌نمایش در ترکیب با شیشه‌های دو و نیم بُعدی (2.5D) که خمیدگی جزئی در لبه‌ها دارند، علاوه بر خوش دست تر بودن گوشی موجب زیبایی بیشتر آن نیز شده است.

image

دوربین اصلی با لنز دو گانه و دوربین سلفی با فلاش

عکاسی برای کاربران گوشی هوشمند عاملی تعیین کننده در انتخاب آنها محسوب می شود. برای برآورده کردن نیازهای کاربران در عکس‌برداری سلفی با کیفیت بالا، HUAWEI Y7 Prime 2018 از دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی با فلاش سلفی بهره‌مند شده است که به طور خودکار میزان روشنایی را در محیط‌های با نور کم، تنظیم می‌کند.

دوربین اصلی این گوشی هم از لنز دوگانه ۲+۱۳ مگاپیکسلی بهره می برد تا با ایجاد افکت‌های جذاب بوکه با تغییر میزان گشودگی دیافراگم را برای ثبت تمامی لحظات زیبا با عکس‌های چشم‌نواز فراهم کند. در واقع لنز دوم در این دوربین وظیفه سنجش عمق میدان را برای عکس های جذاب تر فراهم کرده است.

 

سه اسلات مستقل

در Y7 Prime 2018 برای اولین بار کاربران هیچ محدودیتی برای بهره گیری همزمان از دو سیم کارت و یک کارت حافظه در گوشی نخواهند داشت چراکه این مدل به سه اسلات مستقل برای سیم کارت ها و کارت حافظه مجهز شده است. تا به امروز در گوشی های دو سیم کارته، یک اسلات برای سیم کارت اول و یک اسلات مشترک برای سیم کارت دوم یا کارت حافظه وجود داشت که فقط یکی از این دو در اسلات دوم قابل استفاده بود.

 

آخرین نسخه سیستم عامل اندروید

HUAWEI Y7 Prime 2018 از رابط‌کاربری EMUI 8.0 برپایه اندروید ۸.۰ اوریو بهره‌مند شده تا بهترین مزایای حاصل از تلفیق سخت‌افزار و نرم‌افزار را پیش روی کاربران قرار داده و تجربه‌ای روان‌تر و مطلوب‌تری را ارائه دهد. با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشین هواوی، این دستگاه رفتارها و عادت‌های کاربران را فراگرفته تا عملکرد بهتر گوشی را به همراه آورد.

HUAWEI Y7 Prime 2018 همچنین از روش‌های مختلف برای بازکردن قفل گوشی پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند بین گزینه فیس آنلاک (باز کردن قفل از طریق تطابق چهره) یا اسکن تشخیص اثرانگشت، گزینه دلخواه خود را انتخاب کنند. HUAWEI Y7 Prime 2018 علاوه بر این، از تکنولوژی Fingerprint 4.0 (نسخه چهارم تکنولوژی اثرانگشت هواوی) بهره می‌برد که امکان بازکردن قفل را در کم‌تر از ۰.۳۵ ثانیه برای کاربر فراهم کرده تا تجربه کاربری بهتری را در میان گوشی‌های هوشمند هم‌رده به همراه داشته باشد.

کاربران علاقمند این به گوشی می توانند با مراجعه به این صفحه در دیجی کالا اقدام به پیش خرید این گوشی نمایند

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

farid88

۱۳۹۷/۳/۴
سلام دوستای عزیز بنظر من در این قیمت واقعا از هم رده های خودش تو هر برندی بهتره،خلاصه گوشی بسیار ارزشمندی هست، نسبت به پولی که میدید. من هم سامسونگ داشتم هم ال جی و همhtc, خوب اونا قیمتهای بالاتری داشتن، و البته اینو بگم که سامسونگ برند شده و پول برندش رو میگیره، اگر با این امکانات بخواید سامسونگ بگیرید، باید چیزی حدود دو برابر هزینه کنید. در مجموع تا این لحظه بدون نقص و عالی بوده. حتما پیشنهاد میکنم. اول از باتریش بگم قولیه واسه خودش صبح اگه از خونه بری و دائم تو تلگرام و اینیستا و غیره سرک بکشی و شب بیای خونه باز 40 درصد داری
خیلی خوش دسته و خشکله مخصوصا ابیش.
سرعتشم توپه هنگی نداره و همزمان چهارتا بازی روش نصب کردم ک عالیه سرعتش.
بعد سی پی یو خوب که خیلی کم گوشی داغ میشه و سنسور اثر انگشت که سرعت بالا سریع اسکن میکنه

مجید

۱۳۹۷/۳/۴
سلام کاربران عزیز من یکی دو هفته س درگیر گوشی خریدنم و چون گوشی گرون نمیخواستم خیلی در مورد هواووی سرچ کردم. به نظرم باتری 3000 میلی امپر باتری خوبیه که میتونه مدت زمان زیادی شارژ نگه داره حتی اگه مدام با اینترنت روشن ازش استفاده بشه. گوشیای هواوی کم مصرفن و نیازی به باتری خیلی بالاتر ندارن. سنسور اثر انگشتش هم سرعت خوبی داره و تاچ سریعی هم داره. بعضی ها میگن سایز گوشیا بزرگه ولی سبک ترین گوشیای تو بازارن. این گوشیم بخاطر استفاده شدن پلاستیک تو طراحیش خیلی سبکه و در عین حال خیلی ظاهر شیکی داره. جدای از این بحث هم پلاستیکی بودنش باعث میشه مقاومت بیشتری نسبت به ضربه و خش داشته باشه چون مثلا گوشی قبلی من که ایفون 5 اس بود بدنه فلزی داشت و با کوچکترین چیزی صدمه میدید. حافظه داخلی 32 گیگابایت خیلی خوبه که البته میشه تا 256 گیگابایت ارتقائش داد و واقعا حجم زیاد و خوبیه خصوصا برای امثال من که خیلی اهل عکس گرفتنن و برای آرشیو کردن عکس ها و فیلم ها.

آرمین علوی

۱۳۹۷/۳/۳
یه دوربین تمام عیاره این گوشی و عکس هاش بی نظیرن
هواوی قابلیت Wide Aperture رو هم برای وای ۷ پرایم ۲۰۱۸ در نظر گرفته که به ‌لطف این قابلیت و با استفاده از ترکیب داده ‌های جمع ‌آوری‌ شده توسط سنسورهای ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی، با تار کردن پس‌زمینه، سوژه رو برجسته ‌تر کرد؛ در این حالت کاربر میتوه پس از ثبت عکس نیز با مراجعه به گالری، میزان تار بودن پس‌ زمینه رو تغییر داد. دوربین اصلی وای ۷ پرایم توانایی فیلم‌برداری فول اچ‌ دی رو داره و دوربین جلوی اون ویدیوهایی با رزولوشن اچ ‌دی ثبت میکنه
تو تصاویر ثبت ‌شده با دوربین Huawei Y7 Prime 2018 نشون داده دوربین این گوشی در طول روز و شرایط نوری مناسب، در زمینه‌ ثبت جزئیات و رنگ ‌ها عملکرد قابل قبولی رو ارائه میده و تعادل نسبتا خوبی بین نقاط تاریک و روشن تصاویر مشاهده میشه؛ اما در محیط‌ های تاریک، همون‌ طور که هواوی تو روند رو به بهبود و پیشرفت تو مدل های قبلیش نشون داده بود، نویز تصاویر خیلی بالا نمیره، به میزان زیادی از شارپ بودن تصاویر کاسته نمیشه و رنگ‌ها طراوت خود رو از دست نمیدن. این وضعیت در خصوص دوربین سلفی هم حاکم هست و تو محیط‌های روشن، شاهد عملکرد خوب اون هستیم؛

امین رحمانی

۱۳۹۷/۳/۳
دوربین این گوشی یه نسخه کامل از یه دوربین کامل هست
هم به صورت دقیق میتونه اتوماتیک همه چیو تنظیم کنه هم به صورت دستی واسه حرفه ای ها
نرم ‌افزار دوربین Huawei Nova 3e مشابه بقیه گوشی های خوبش هست و تفاوت چندانی با میان ‌رده‌ های دیگه هواوی نداره و شاهد سه صفحه‌ اسلایدی تو رابط دوربین هستیم، یکی از صفحات، منوی تنظیمات دوربین رو شامل میشه ، صفحه‌ دوم و پیش‌ فرض دوربین، محیط عکاسی رو شامل میشه و در نهایت صفحه‌ سوم امکان انتخاب حالت‌های عکاسی رو به خوبی برای کاربر فراهم میکنه. تو این صفحه کاربر میتونه از بین حالت‌ هایی مانند عکاسی خودکار، عکاسی پرو با امکان تغییر حالت سنجش نور، ایزو تا سقف ۳۲۰۰، سرعت شاتر، اکسپوژر، نوع فوکوس خودکار (فوکوس ممتد، فوکوس دستی و فوکوس تک‌شات) و وایت‌بالانس، فیلم‌برداری فول اچ‌ دی با نرخ ۳۰ فریم ‌برثانیه، فیلم‌برداری پرو با امکان تغییر حالت سنجش نور، اکسپوژر، نوع فوکوس خودکار و وایت‌بالانس، عکاسی در شب، پانارومای سه ‌بعدی، استیکرهای واقعیت افزوده، تایم ‌لپس و اسلوموشن VGA با نرخ ۱۲۰ فریم‌برثانیه، گزینه‌ی مورد انتظار خود را انتخاب کنه که بدون اغراق این همه امکانات برای یه گوشی میان رده بی نظیره

جواد قاسمی

۱۳۹۷/۳/۳
نمایشگر به عنوان اصلی‌ ترین واسط بین کاربر و گوشی همیشه تو انتخاب یه گوشی موثر بوده و هست که هواوی هم تو این زمینه واقعا داره خوب کار میکنه
استفاده از نمایشگر اچ‌ دی‌ پلاس تو وای ۷ کاملا مناسب هست چون تقریبا همه گوشی‌ های اقتصادی با قیمت مناسب بازار از همچین رزولوشنی بهره میبرن.
با وجود افزایش ابعاد نمایشگر نسبت به نسل گذشته، تراکم پیکسلی تغییر محسوسی نکرده و به ۲۶۹ پیکسل در هر اینچ رسیده که برای یه گوشی با این قیمت مناسب هست.
وای ۷ ۲۰۱۷ نمایشگری ۵.۵ اینچی با تراکم ۲۶۷ پیکسل تو هر اینچ داشت.
استفاده از نمایشگر کشیده نکات مثبت و منفی مختص به خودش رو داره با این حال مهاجرت به این مدل نمایشگ های کشیده به دلیل القای حس زیبایی از مدت‌ ها پیش شروع شده و الان هم نوبت به پایین‌ رده‌ ها رسیده تا از این مدل صفحه نمایش استفاده کنن؛
چنین نمایشگرهایی برای مشاهده‌ محتوای وب و ویدئو مناسب هستند قبلا ناسازگاری‌ هایی با برخی اپلیکیشن‌ها تو اونا دیده میشد ولی الان تا حد زیادی این مشکلات حل شده.