خانهاخبار
مشخصات سخت‌افزاری مدل 2018 گوشی Galaxy J7 سامسونگ

مشخصات سخت‌افزاری مدل 2018 گوشی Galaxy J7 سامسونگ

در پایگاه داده آزمون گیک‌بنچ، گوشی جدید سامسونگ با شماره مدل SM-J737A فاش شده است که احتمالاً به عنوان مدل 2018 گوشی Galaxy J7 راهی بازار خواهد شد.
۱۳۹۷/۲/۲۹

سامسونگ تا چند روز آینده، نسخه مخصوصی از گوشی‌های میان‌رده سری Galaxy A را در بازار هند عرضه خواهد شد؛ همان‌طور که می‌دانید، شرکت کره‌ای اخیراً از دو گوشی Galaxy A6 و Galaxy A6 Plus رونمایی کرده است اما تصمیم دارد تا این دو مدل را با نام تجاری Galaxy J6 و Galaxy J6 Plus در بازار هند عرضه نماید. همچنین شایعاتی مبنی بر رونمایی از گوشی میان‌رده Galaxy J4 وجود دارد. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که سری Galaxy J به‌زودی با معرفی عضو دیگری، به‌روز خواهد شد؛ اخیراً یک گوشی از این خانواده در آزمون گیک‌بنچ فاش شده است.

میان‌رده جدید سامسونگ که با شماره مدل SM-J737A درآزمون گیک‌بنچ فاش شده است، احتمالاً به عنوان مدل 2018 گوشی Galaxy J7 به بازار عرضه خواهد شد. این دستگاه، مدتی پیش در وب‌سایت Wi-Fi Alliance رؤیت شده بود و همان‌طور که گفته شد، گمان می‌رود نسخه‌ای از گوشی Galaxy J7 باشد.

image

براساس اطلاعاتی‌ که در اختیار داریم، گوشی جدید سامسونگ به پردازنده اگزینوس 7870 مجهز شده است؛ همان تراشه‌ای که در گوشی Galaxy J7 Prime 2 به کار گرفته شده بود. نتایج به‌دست آمده از آزمون گیک‌بنچ، همچنین فاش می‌کند که مدل 2018 گوشی Galaxy J7 سامسونگ به حداقل دو گیگابایت رم مجهز شده است و با سیستم‌عامل اندروید اوریو راهی بازار خواهد شد. در رابطه با عملکرد این گوشی در آزمون Geekbench، باید اشاره کرد که جدیدترین عضو از سری Galaxy J موفق به دریافت 737 امتیاز در بررسی عملکرد تک هسته پردازشی و 3722 امتیاز در بررسی عملکرد تمامی هسته‌های پردازشی فعال شده است.

برای مقایسه، باید اشاره کرد که Galaxy J7 2017 از نمایشگر 5.5 اینچی از نوع Super AMOLED با نسبت ابعاد 16:9 استفاده می‌کند و پردازنده اگزینوس 7870 با هشت هسته پردازشی از نوع Cortex A53 قدرت این گوشی میان‌رده را تأمین کرده است. البته در آزمون گیک‌بنچ، هیچ اشاره‌ای به اندازه صفحه‌نمایش گوشی میان‌رده جدید سامسونگ نشده است؛ به همین جهت، نمی‌دانیم مدل 2018 گوشی Galaxy J7 از صفحه‌نمایش بزرگ‌تری برخوردار خواهد بود یا تفاوت چشمگیری در این زمینه با نسل قبل ندارد. از دیگر مشخصات مدل 2017 گوشی Galaxy J7 می‌توان به سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه (در مدل Pro، یک نسخه با 64 گیگابایت حافظه قابل خریداری خواهد بود) اشاره کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)