خانهاخبار
تصاویر زنده از پرچمدار Mi 8؛ بریدگی حاشیه و امکان تشخیص چهره سه بعدی

تصاویر زنده از پرچمدار Mi 8؛ بریدگی حاشیه و امکان تشخیص چهره سه بعدی

شیائومی به زودی پرچمدار Mi 8 را معرفی می‌کند. تصاویر فاش شده تازه از این گوشی نشان می‌دهند که این گوشی سطح بالای تازه از بریدگی حاشیه و سیستم تشخیص چهره بهره می‌برد.
۱۳۹۷/۲/۲۹

گزارش تازه‌ای منتشر شده است که ادعا می‌کند تازه‌ترین رویداد رسمی کمپانی شیائومی در تاریخ 31 مه (10 خرداد) در شن ژن چین برگزار خواهد شد. با توجه به شایعه‌های منتشر شده اخیر ابنطور به نظر می‌رسد که غول تکنولوژی چینی مذکور قصد دارد پرچمدار مخصوص سالگرد تولد خود را به نام Mi 8 در خلال این  رویداد رسمی معرفی کند. روز گذشته شاهد انتشار خبرهای تازه‌ای درباره این گوشی بودیم و در کنار فاش شدن ویدیوی مربوط به کار با این گوشی تصاویر زنده دیگری منسوب به پنل جلو و جعبه رسمی‌اش هم منتشر شدند.

image

انتشار تصویر جعبه مقوایی که روی آن عدد 8 نقش بسته، سند معتبر دیگری است که نشان می‌دهد کمپانی شیائومی واقعا می‌خواهد گوشی Mi 8 را به زودی رونمایی کند. تصویر بعدی هم پنل جلوی یک گوشی را نشان می‌دهد که در محافظ پلاستیکی قرار گرفته و Xiaomi Mi 8 هم روی آن درج شده است. نکته جالب توجه در این تصویر هم طراحی بریدگی حاشیه (ناچ) عریض است که ظاهرا ماژول اسکن 3 بعدی در آن تعبیه شده است. در این تصویر همچنین مشاهده می‌شود که حاشیه‌های کناری گوشی Mi 8 نسبت به نسل قبلی باریک‌تر شده‌اند اما نوار حاشیه پایین پنل ضخیم‌تر دیده می‌شود.

image

در حال حاضر اطلاعات چندانی درباره Mi 8 در دسترس نیست اما از آنجا که قرار است یک پرچمدار سطح بالا باشد، انتظار می‌رود که از پردازنده 64 بیتی کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت بگیرد و حداقل 6 گیگابایت رم داشته باشد. پیش بینی می‌شود که پنل نمایش Mi 8 از نوع OLED در نظر گرفته شود تا امکان تعبیه حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش را هم میسر سازد.

رویداد شن ژن شیائومی قرار است میزبان 5000 نفر باشد و بدین ترتیب مهم‌ترین رویداد رسمی این سازنده در سال 2018 به شمار رود. همین موضوع باعث می‌شود حدی بزنیم که شیائومی ممکن است چند دستگاه مختلف را در خلال آن معرفی کند. براساس گزارش‌های قبلی انتظار می‌رود گوشی Mi 7 و دستبند هوشمند Mi Band 3 هم به زودی توسط شیائومی معرفی شوند.

پیش بینی می‌شود پرچمدار Mi 8 شیائومی در دو نسخه با میزان رم 6 و 8 گیگابایت معرفی شود و از امکان شارژ بی سیم، سیستم عامل پیش فرض اندروید 8.1 اوریو و پوسته اختصاصی MIUI 9 هم پشتیبانی کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

majestic1374

۱۳۹۷/۳/۱۱
اين ديگه رسما ايفونx رو برده فقط اسمشو تغيير داده????????