خانهاخبار
گوشی ارزان‌قیمت (Huawei Y5 Prime (2018 معرفی شد

گوشی ارزان‌قیمت (Huawei Y5 Prime (2018 معرفی شد

یک میان رده تازه هوآوی به نام (Y5 Prime (2018 به تازگی معرفی شده است. این گوشی 5.45 اینچی از پردازنده اسنپ‌دراگون 450 قدرت می‌گیرد.
۱۳۹۷/۲/۲۹

گوشی Huawei Y5 Prime (2018) روز گذشته در وب‌سایت رسمی کمپانی هوآوی دیده شد و به همین خاطر باید آن را معرفی شده قلمداد کنیم. این گوشی میان رده چندی پیش در تصاویر رندر شده متعددی فاش شده بود و همچنین شاهد بودیم که ماه گذشته مجوز آژانس TENAA را دریافت کرد. در هر صورت این گوشی یک میان رده به شمار می‌رود که به دوربین اصلی تکی و فلش LED در پنل پشتی مجهز شده است و حسگر اثرانگشت هم در آن دیده نمی‌شود. لوگوی برند هوآوی در هر دو پنل جلو و پشتی گوشی مذکور نقش بسته است و همه دکمه‌های فیزیکی آن در کناره سمت راست بدنه تعبیه شده‌اند. حاشیه‌های صفحه نمایش چندان باریک نیستند اما همچنان نمی‌توان آن‌ها را ضخیم دید. البته شایان ذکر است که Y5 Prime (2018) یک گوشی میان رده ارزان است و با توجه به این موضوع از طراحی ظاهری قابل قبولی بهره می‌برد.

image

کمپانی هوآوی علاوه بر تصاویر Y5 Prime (2018) همچنین فهرستی هم از مشخصات فنی آن منتشر کرده است. این گوشی تازه صفحه نمایش 5.45 اینچی اچ دی پلاس با وضوح تصویر 1440 در 72 دارد و از 2 گیگابایت رم به همراه 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که می‌توانید آن را در صورت تمایل به کمک کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت هم ارتقا دهید. نوع پردازنده در این فهرست دیده نمی‌شود اما با توجه به اطلاعات قبلی که توسط TENAA منتشر شدند به نظر می‌رسد که به چیپست 4 هسته‌ای با قدرت فرکانس حداکثر 1.5 گیگاهرتز مجهز شده است. حدس می‌زنیم منظور از این پردازنده همان کوالکام اسنپ‌دراگون 450 باشد اما این موضوع هنوز از سوی هوآوی مورد تأیید قرار نگرفته است. دوربین اصلی و سلفی Y5 Prime (2018) به ترتیب 13 و 5 مگا پیکسلی هستند و هوآوی آن را در دو نسخه با پشتیبانی از سیم کارت و دو سیم کارت معرفی کرده که شناسه آن‌ها به ترتیب DRA-L02 و DRA-L22 است.

سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو و پوسته اختصاصی سازنده یعنی EMUI 8.1 به صورت پیش فرض روی این میان رده ارزان قیمت نصب شده‌اند و ظرفیت باتری‌اش معادل 3020 میلی آمپر ساعت گزارش شده است. Y5 Prime (2018) در ابعاد 146.5 × 70.9 × 8.3 میلی متر و وزن 142 گرم ساخته شده و قرار است در رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی در دسترس کاربران قرار گیرد.

این میان رده تازه همچنین از قابلیت تشخیص چهره بهره می‌برد و برای این منظور از دوربین سلفی استفاده می‌کند. این اطلاعات در حال حاضر همه چیزی است که کمپانی هوآوی در وب‌سایت خود منتشر کرده و جزئیات دیگری درباره عرضه و قیمت نهایی آن تأیید نکرده است. در هر صورت انتظار می‌رود که گوشی تازه Y5 Prime (2018) به زودی عرضه شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Mohsen

۱۳۹۷/۲/۲۹
اون گوشیهاش که مثلا به درد میخورد و رده بالا بود یا هارد میسوزوند یا بعد ۶ ماه کامل هنگی میشد این که پایین رده اس چیه پس!!!!!!