خانهاخبار
وان پلاس نسخه ویژه Avengers از وان پلاس 6 را معرفی کرد

وان پلاس نسخه ویژه Avengers از وان پلاس 6 را معرفی کرد

روز چهارشنبه، ۲۶ اردیبهشت، وان پلاس طی مراسمی از پرچم‌دار جدیدش با نام وان پلاس ۶ رونمایی کرد. این گوشی با ظاهری جدید و مشخصاتی قابل رقابت با پرچم‌داران مطرح بازار تولید شده است. اما در کنار نسخه اصلی، نسخه‌ای اختصاصی با حال و هوای فیلم‌های «انتقام جویان» نیز معرفی شد.
۱۳۹۷/۲/۲۹

مدتی قبل، وان پلاس اعلام کرده بود که قصد دارد یک گوشی هوشمند با برند Avengers تولید کند. کمپانی چینی یک روز پس از معرفی نسخه اصلی وان پلاس ۶ و همزمان با اکران نسخه Infinity War از سری فیلم‌های Avengers، از OnePlus 6 Avengers Edition رونمایی کرد.

image

قاب پشتی دستگاه دارای بافت جالبی است که در زیر شیشه قرار گرفته و یک لوگو از Avengers با رنگ طلایی در پایین آن قرار دارد. کلید Mute نیز با طراحی جدید و همان رنگ در بدنه گوشی قرار گرفته است. همچنین، وان پلاس از یک قاب رسمی رونمایی کرده است که شبیه به ماسک Iron Man است. با نظر به این نسخه، متوجه خواهید شد که این بار چینی‌ها نسبت به OnePlus 5T Star Wars دقت و طرافت بیشتری به خرج داده است.

این گوشی در واقع همان نسخه ۲۵۶ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم از وان پلاس ۶ است که با ظاهری جدید به میدان آمده. براساس اعلام وان پلاس در مراسم رونمایی از این محصول در هندوستان، این گوشی با قیمت ۶۶۰ دلار فروخته می‌شود.

وان پلاس ۶ از نمایش‌گر ۶.۳ اینچی با کیفیت FullHD و پنل AMOLED بهره می‌گیرد که در قسمت بالای آن بریدگی کوچکی برای قرار گیری دوربین سلفی و اسپیکر مخصوص تماس صوتی دیده می‌شود و سعی شده حاشیه‌های آن به حداقل برسد. در زیر این نمایش‌گر، چیپ اسنپ دراگون ۸۴۵ در کنار ۸/۶ گیگابایت رم و ۲۵۶/۱۲۸/۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است که یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی مورد نیاز این مجموعه را بر عهده دارد. 

دوربین اصلی به دو لنز ۱۶ مگاپیکسلی با f/1.7 مجهز شده و دوربین سلفی نیز از سنسور ۲۰ مگاپیکسلی با دیافراگم مشابه دوربین اصلی بهره‌مند است. مشخصات کامل این محصول را می‌توانید از طریق این لینک مطالعه نمایید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)