خانهاخبار
تأییدیه تبلت پرچمدار Galaxy Tab S4 سامسونگ صادر شد

تأییدیه تبلت پرچمدار Galaxy Tab S4 سامسونگ صادر شد

تبلت جدید سامسونگ با شماره مدل SM-T835، موفق به دریافت تأییدیه از کمیسیون ارتباطات روسیه (EEC) شده است. این مدل با نمایشگر 10.5 اینچی و پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام عرضه خواهد شد.
۱۳۹۷/۲/۲۸

سامسونگ برای رونمایی از تبلت پرچم‌دار جدید خود از سری Galaxy Tab S آماده می‌شود؛ این مدل که در Wi-Fi Alliance دیده شده است و در آزمون HTML5 و GFXBench عملکردش مورد ارزیابی قرار گرفته، به‌تازگی توسط کمیسیون ارتباطات روسیه (EEC) تأییدیه دریافت کرده است.

باید اشاره کرد که تبلت جدید سامسونگ با شماره مدل SM-T835 به همراه یک تبلت دیگر با شماره مدل SM-T595، تأییدیه دریافت کرده است؛ مدل اول به عنوان جانشن Galaxy Tab S3 راهی بازار خواهد شد و انتظار داریم که مدل دیگر، یک تبلت با مشخصات سخت‌افزاری ضعیف‌تر از سری Galaxy Tab A یا Galaxy Tab E باشد. 

image

در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری که تبلت رده‌بالای جدید سامسونگ ارائه می‌دهد، باید اشاره کرد که این مدل از نمایشگر 10.5 اینچی برخوردار خواهد بود؛ صفحه‌نمایش مورد استفاده در Galaxy Tab S4 از نوع Super AMOLED خواهد بود و رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل دارد. همین موضوع باعث شده است تا جانشین Tab S3 از یک صفحه‌نمایش با نسبت ابعاد 16:10 بهره بگیرد. 

در حالی‌که از عرضه تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام نزدیک به یک سال می‌گذرد، سامسونگ ترجیح داده است از این پردازنده نسبتاً قدیمی روی Galaxy Tab S4 استفاده نماید؛ این در حالی است که محصولات رده‌بالا در سال 2018 به پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز می‌شوند. در رابطه با میزان حافظه رم نیز Tab S4 به چهار گیگابایت رم برای مالتی‌تسکینگ رضایت داده است؛ فضای ذخیره‌سازی در این تبلت، 64 گیگابایت اعلام شده است. باید اشاره کرد که سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 روی این تبلت رده‌بالا اجرا می‌شود؛ رابط‌کاربری نیز با رام Samsung Exprience شخصی‌سازی خواهد شد. 

image

جدیدترین تبلت گران‌قیمت سامسونگ از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی بهره می‌گیرد که براساس اطلاعات مندرج در آزمون GFXBench، قادر است با رزولوشن FHD به فیلم‌برداری بپردازد. ضمن اینکه دوربین اصلی می‌تواند تصاویر HDR به ثبت برساند. برای دوربین سلفی نیز از سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده شده است که می‌تواند با رزولوشن FHD فیلم‌برداری نماید. براساس شنیده‌ها، تبلت رده‌بالای جدید سامسونگ از باتری با ظرفیت 6000 میلی‌آمپر ساعت استفاده خواهد کرد؛ قیمت و زمان عرضه این مدل هنوز اعلام نشده است. ضمن اینکه هنوز نمی‌دانیم که Galaxy Tab S4 از نظر ظاهری چه تفاوت‌هایی با نسل قبل خواهد داشت یا اینکه چه قابلیت‌های مخصوصی را ارائه می‌دهد. 

نسل قبل یعنی Galaxy Tab S3 به صفحه‌نمایش 9.7 اینچی Super AMOLED مجهز شده بود که رزولوشن نمایشگر آن، 1536 در 2048 پیکسل است. این مدل با پردازنده اسنپدراگون 820 کوالکام با چهار هسته پردازشی، چهار گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه عرضه شده بود و از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی استفاده می‌کد؛ هر دو دوربین می‌توانند به ترتیب ویدیوهایی با رزولوشن 2160p و 1080p به ثبت برسانند. مدل مذکور از بلندگوی استریو (در مجموع، چهار بلندگو) برخوردار است که بلندگوها توسط AKG و Harman بهینه‌سازی شده؛ ضمن اینکه این تبلت گران‌قیمت از باتری 6000 میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند که از شارژ سریع برخوردار است. 

در صورتی‌که سامسونگ Galaxy Tab S4 را به بازار عرضه نماید، آیا مایل به خریداری آن هستید یا برای عرضه مدل‌های ارزان‌قیمت‌تر لحظه‌شماری می‌کنید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)