خانهاخبار
با نسخه‌ای خاص از آیفون X مجهز به سلول خورشیدی و قیمت ۴۵۰۰ دلار آشنا شوید!

با نسخه‌ای خاص از آیفون X مجهز به سلول خورشیدی و قیمت ۴۵۰۰ دلار آشنا شوید!

یک تولید کننده روسی لوازم جانبی به نام Caviar، قصد دارد تا نسخه ویژه ای از آیفون X را که به سلول خورشیدی مجهز شده، با قیمت ۴۵۰۰ دلار راهی بازار نماید.
۱۳۹۷/۲/۲۷

Caviar این مدل را تسلا نامیده است. از آن‌جا که این شرکت نه دو تولید آیفون و نه در تولید تسلا نقسی ندارد، عملکرد ویژه در نظر گرفته شده برای آیفون X تسلا، مستقیما از درون خود دستگاه نشات نمی‌گیرد. در واقع یک قاب قطور به دستگاه متصل شده است که پنل خورشیدی در قسمت پشت آن قرار دارد و به عنوان یک باتری ثانویه عمل می‌کند.

image

طبق ادعای این تولید کننده روس، قاب مذکور از استاندارد IP67 برخوردار است؛ به این معنی که در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم است. به احترام ایلان ماسک و کمپانی تسلا، روی این کیس عبارت «تولید شده در زمین توسط انسان‌ها» حک شده است؛ این همان عبارتی است که روی خودرو تسلا رودتسر (که در ماه فوریه توسط یک موسک فالکون هِوی به فضا فرستاده شد) حک شده است. آیفون X تسلا نسخه‌ای محدود شده است که تنها ۹۹۹ دستگاه از آن تولید شده و هر دستگاه شماره تولید خاص خود را دارد.

نسخه ۶۴ گیگابایتی آیفون X تسلا با قیمت ۴۵۵۵ دلار و نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آن با قیمت ۴۸۰۵ دلار از طریق وب‌سایت این شرکت قابل خریداری است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۲/۲۸
اَلَکی میییگه?

Hamed

۱۳۹۷/۲/۲۷
دقت کردین اگه دلار ۱۰۰۰ تومن بود، میشد با ۴ و نیم میلیون اینو خرید؟؟؟؟؟؟؟؟؟.... دقت نکردین که.....