خانهاخبار
مدل 2018 آیفون SE در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد

مدل 2018 آیفون SE در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد

براساس گزارش‌های به‌دست آمده، تولید آیفون SE 2 هنوز آغاز نشده است؛ به همین جهت، احتمال از این گوشی 4 اینچی در ماه سپتامبر به همراه جانشین آیفون 10 و آیفون 8 پلاس رونمایی شود.
۱۳۹۷/۲/۲۷

کوپرتینویی‌ها به منظور رونمایی از جانشین iPhone SE آماده می‌شوند؛ این گوشی در سال 2016 وارد بازار شده است و تنها در سال گذشته، حافظه ذخیره‌سازی آن به دو برابر افزایش یافت اما مشخصات سخت‌افزاری آن به‌روز نشد. به‌تازگی، گزارش جدیدی پیرامون iPhone SE 2 منتشر شده است که زمان عرضه احتمالی آن‌را فاش می‌کند.

آن‌طور که برخی از تولیدکنندگان قاب ادعا می‌کنند، تولید iPhone SE 2018 هنوز توسط اپل شروع نشده است؛ به همین جهت، بعید می‌دانیم که جانشین آیفون 4 اینچی در سه ماهه دوم امسال راهی بازار شود. به‌نظر می‌رسد سازنده آمریکایی هنوز در قابلیت‌های iPhone SE 2 به نتیجه مشخصی نرسیده است؛ از این رو، نمی‌داند که آیا جانشین iPhone SE را با دوربین TrueDepth ارائه دهد یا این مدل را با حاشیه‌های فوق‌العاده باریک راهی بازار کند. همان‌طور که می‌دانید، Olixar - سازنده کیس - مدتی پیش تصاویری را منتشر کرده بود که از عرضه آیفون 4 اینچی اپل با طراحی مانند آیفون 10 خبر می‌داد؛ به همین جهت، گمان می‌رفت که مدل مذکور در بالای صفحه‌نمایش خود بریدگی خواهد داشت و به سیستم تشخیص چهره Face ID مجهز خواهد بود. یکی‌دیگر از گزینه‌هایی که اپل برای طراحی iPhone SE جدید پیش روی خود دارد، ارائه این مدل طراحی مشابه با نسل قبل است که از iPhone 5S الگو گرفته شده بود. 

image

لازم به‌ذکر است که مدتی پیش تصاویری از پنل نمایشگر iPhone SE 2 منتشر شده بود که از عرضه این مدل 4 اینچی با طراحی مشابه با آیفون 10 خبر می‌داد. ضمن اینکه شایعه شده است آیفون 4 اینچی جدید اپل در پنل پشتی خود، از شیشه بهره می‌گیرد؛ به همین جهت، بعید نیست جانشین iPhone SE با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم عرضه شود. همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، آیفون‌های 2017 با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم راهی بازار شده بودند و این موضوع، می‌تواند انتظارات را از آیفون کوچک جدید اپل افزایش دهد.

صرفنظر از اینکه iPhone SE 2018 چه مشخصاتی خواهد داشت، گفته می‌شود نسل جدید iPhone X به همراه مدل Plus در اواخر تابستان معرفی خواهد شد؛ ضمن اینکه انتظار داریم اپل از iPhone 9 رونمایی کند که جانشین iPhone 8 و iPhone  8 Plus خواهد بود. انتظار می‌رود هر سه گوشی که توسط اپل در ماه سپتامبر معرفی می‌شود، طراحی مشابهی داشته باشند و از سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی Face ID بهره بگیرند. لازم به‌ذکر است که در صورت تمایل اپل به عرضه نسل جدید iPhone SE در سه ماهه سوم سال 2018، این احتمال وجود دارد که گوشی 4 اینچی اپل در رویداد خبری کوپرتینویی‌ها در ماه سپتامبر معرفی شود؛ پیش‌تر، اعلام شده بود iPhone SE 2 در رویداد WWDC 2018 معرفی خواهد شد اما نزدیک به هشت سال است که هیچ آیفون جدیدی توسط اپل در رویداد توسعه‌دهندگان اپل رونمایی نشده. آخرین گوشی که اپل در این کنفرانس معرفی کرده، iPhone 4 است که در سال 2010 رونمایی شده بود.

باید دید که آیا اپل برای اولین‌بار از چهار آیفون جدید به صورت هم‌زمان در ماه سپتامبر معرفی خواهد کرد یا رویداد جداگانه‌ای را برای معرفی iPhone SE 2 درنظر گرفته است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)