خانهاخبار
شیائومی دپارتمان تخصصی دوربین راه‌اندازی می‌کند

شیائومی دپارتمان تخصصی دوربین راه‌اندازی می‌کند

شیائومی با هدف ارتقا سطح کیفیت‌ گوشی‌های همراهش، دپارتمان مجزایی برای دوربین اختصاص می‌دهد.
۱۳۹۷/۲/۲۷
image

براساس یک ایمیل داخلی از طرف « لی جون» مدیرعامل شرکت شیائومی، این شرکت در حال راه‌اندازی دپارتمان تخصصی دوربین به منظور تولید دوربین‌های بهتر برای تلفن‌های همراهش است و از آنجا که شیائومی در تلاش است تا در گروه تولیدکنندگان برتر این صنعت قرار گیرد، این دپارتمان در بخش گوشی‌های هوشمند قرار خواهد داشت.
محصول جدید این شرکت، Mi Mix 2s، نشان داد که این شرکت در زمینه عکاسی جایگاه قابل توجهی کسب کرده و کیفیت عکس‌های گرفته شده با آن تحسین برانگیز است.

در این ایمیل لی جون چنین نوشته است: «این شرکت تصمیم دارد در بخش گوشی‌های هوشمند، دپارتمان مجزایی برای دوربین راه اندازی کند. با استفاده از منابع این شرکت، قصد داریم برای گوشی‌های هوشمند دوربین‌هایی بسازیم که  قادر به گرفتن با‌کیفیت‌ترین عکس‌ها در سطح جهان باشند.»

این برند چینی در 12 ماه گذشته موفقیت‌های چشمگیری در زمینه دوربین به دست آورده است، به طوری که در بررسی وب سایت DxOMark گوشی Mi Note 3 موفق به کسب امتیاز90 (و امتیاز 94برای عکس) شد. گوشی جدید Mi Mix 2s نیز مورد تحسین این وب‌سایت قرار گرفت و تقریبا به امتیاز97 رسید (و امتیاز 101برای عکس). این شرکت همچنین روند استفاده از هوش مصنوعی را نیز در پیش گرفته و در Mi Mix 2s از این تکنولوژی برای تشخیص صحنه / شی بهره برده است.

در سال‌های اخیر امکانات دوربین تبدیل به مزیت رقابتی موثری برای تعیین پرچمدار تولیدکنندگان گوشی همراه شده است. بسیاری از تولید کنندگان گوشی‌های قدرتمندی تولید می‌کنند اما، تنها تعداد معدودی از آن‌ها قادر به ارائه یک تجربه عالی از عکاسی با آن‌ها نیز می‌شوند.

اپل، گوگل، هوآوی و سامسونگ نسبت به سایر فعالان این صنعت موفق‌تر عمل کرده‌اند و در سال‌های اخیر، ویژگی‌هایی مانند تصویربرداری فوق آهسته 960 فریم بر ثانیه، تکنولوژی دوربین سه بعدی، جلوه های عمق میدان و موارد دیگر را معرفی کرده اند. این شرکت‌ها اغلب دارای تیم‌های اختصاصی دوربین هستند، به عنوان مثال در سال 2015 شرکت اپل 800 نفر را در تیم مذکور به خدمت گرفت.

هرچند با توجه به کیفیت مشاهده شده در Mi Mix 2s و Mi Note 3 و همچنین راه‌اندازی دپارتمان اختصاصی دوربین، به نظر می‌رسد تحولات عکاسی شیائومی سیر صعودی در پیش گرفته است، با وجود منابع وسیع و تیم‌های قدرتمند رقبا، قرار گرفتن در گروه تولیدکنندگان برتر این صنعت کار دشواری خواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)