سرویس خبر
26 اردیبهشت 1397 ساعت 15:30
0 نظر

 

هدف‌گذاری پژو سیتروئن برای ورود به بازار آمریکا

براساس برخی شایعات، شرکت پژو سیترون قصد دارد تا در چند سال آینده به بازار ایالات متحده آمریکا ورود کند.

چند سالی است که شایعه حضور مجدد گروه پژو سیتروئن در بازار آمریکا شنیده می‌شود. اما به نظر می‌رسد این گروه که برند اوپل را به عنوان یکی از اعضای جدید خود می‌بیند، قصد دارد حضور در بازار آمریکا را با جدیت بیشتری دنبال کند. البته راضی کردن آمریکایی‌ها به معامله یا خرید از برندهایی که از میانه‌های دهه 1970 و اوایل 1990 فروشی در این کشور نداشته‌اند قطعا بسیار سخت خواهد بود.

بر اساس اعلام وب‌سایت Automotive News، گروه PSA عقیده دارد که برای کاهش هزینه‌های تجارت، بالا نگه داشتن حاشیه سود و ایجاد یک تجربه خوب برای مشتریان آمریکایی برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده است. یکی از بخش‌های این برنامه، استفاده از اپلیکیشن‌ها و سایر ابزارهای دیجیتال برای آسان‌تر کردن فرآیند خرید خواهد بود.

لری دومینیک، مدیر بخش آمریکای شمالی گروه پژو سیتروئن دراین‌باره می‌گوید: «ما هزینه‌های بالایی انجام این کار و چالش‌هایی که در سودآوری برای معامله‌گرها و تولیدکنندگان وجود دارد را می‌بینیم. ما عقیده داریم که با ابزارها و فناوری‌های جدید و همچنین انتظارات جدید مشتریان، روش‌های راحت‌تر و چابک‌تری برای انجام این کار وجود دارد.»

به نظر می‌رسد که گروه پژو سیتروئن در سال ۲۰۲۶ به بازار ایالات‌متحده وارد شود، اما هنوز مشخص نیست که کدام یک از برندهای این گروه خودروسازی مسئولیت سنگین رقابت در بازار پر تنش آمریکا را به دوش خواهد کشید.

نظر شما چیست؟ آیا فرانسوی‌ها می‌توانند سهمی از بازار خودرو آمریکا را تصاحب کنند؟



  26 اردیبهشت 1397
1473 بازدید
0 نظر
1.00
  1 رای

نظرات کاربران

در حال بارگذاری