خانهاخبار
خیز اپل برای فروش ۴۴۰ میلیون دستگاه آیفون در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹

خیز اپل برای فروش ۴۴۰ میلیون دستگاه آیفون در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹

براساس خبرهای منتشر شده از سیلیکون ولی، قیمت بالای آیفون X موجب شده تا اپل با کاهش در فروش آیفون مواجه شود. اما با وجود این مسئله، اپل تصمیم دارد تا در دو سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ تعداد ۴۴۰ میلیون دستگاه آیفون بفروشد.
۱۳۹۷/۲/۲۶

با وجود کاهش فروش آیفون، تحلیل‌گر Gene Munster معتقد است که این برند در سال جاری و سال آینده میلادی، همچنان در صدر می‌ماند. او پیش‌بینی می‌کند که اپل در دو سال مذکور، موفق خواهد شد تعداد ۲۲۰ میلیون آیفون بفروشد که این تحلیل با پیش‌بینی وال استریت نیز مطابقت دارد. 

دلیل این پیش‌بینی‌ها، دیدگاه جدیدی است که درباره پیدایش آیفون‌های بهتر وجود دارد که حتی با وجود افزایش قیمت، فروش آینده محصولات این خانواده را افزایش خواهد داد و تعداد کاربران فعال آیفون‌های اپل در جهان را به حدود ۸۰۰ میلیون می‌رساند. این پیش‌بینی‌ها وضعیتی را نشان می‌دهد که به احتمال بسیار زیاد در چند سال آینده ثابت خواهد ماند. کمپانی آمریکایی همواره در حفظ کاربران آیفون، نرخی بیش از ۹۰ درصد را ثبت نموده است و با توجه به این موضوع، می‌توان امیدوار بود که این برند بدون مشکل خاصی به جلب رضایت کاربرانش ادامه دهد.

image

اما Gene Munster برای پس از سال ۲۰۱۹، میزان فروش یا رشد زیادی را پیش‌بینی نمی‌کند. او معتقد است که چرخه آپگرید آیفون‌های اپل به تدریج در حال رسیدن پایداری است و حتی ممکن است به اوج خود رسیده باشد. اما این برند می‌تواند رشدی بین صفر تا ۵ درصد را در سال‌های آینده تجربه کند. با این‌حال، به دلیل آن‌چه مطرح شد، تمرکز اپل بر روی آمار درآمد از فروش آیفون نخواهد بود و به جای آن، در آینده سود ثابت این برند به همراه سرمایه گذاری و رشد کمپانی در سایر بازارها، به‌ویژه خدمات این برند، محور توجه خواهد بود.

اما علی‌رقم تمامی این پیش‌بینی‌ها، اپل تصمیم دارد هر آن‌چه در چنته دارد رو کند تا در سپتامبر پیش‌رو میزان فروش و سود را افزایش دهد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Saeed

۱۳۹۷/۲/۲۷
وقتی توی سال 2017 215 ملیون میفروشه فروش سال 2018 و 2019 طبیعی هست این تعداد فروش گوشی توی 2 سال