خانهاخبار
کیس iPhone SE 2 منتشر شد؛ خبری از دوربین دوگانه نیست!

کیس iPhone SE 2 منتشر شد؛ خبری از دوربین دوگانه نیست!

یک سازنده کیس با انتشار تصاویر رندری، تأیید کرده است آیفون 4 اینچی جدید اپل با طراحی مانند آیفون 10 عرضه خواهد شد و به یک دوربین در قاب پشتی مجهز شده است.
۱۳۹۷/۲/۲۵

iPhone SE 2 از جمله موردانتظارترین گوشی‌هایی است که توسط اپل در سال 2018 عرضه خواهد شد؛ این مدل که جانشین iPhone SE می‌شود، با مشخصات سخت‌افزاری بهبود یافته همراه شده است و حتی گمانه‌زنی‌های اخیر نشان می‌دهد که گوشی 4 اینچی جدید اپل از طراحی بدون حاشیه مانند آیفون 10 برخوردار خواهد بود. طراحی iPhone SE 2018 که برای اولین‌بار توسط Olixar به نمایش گذاشته شده است، کاربران را به این مدل کوچک امیدوار می‌کند. به‌تازگی نیز اولین کیس‌ها از iPhone SE 2 اپل منتشر شده است که طراحی احتمالی جانشن iPhone SE را به طور کامل فاش می‌کند.

بد نیست یادآوری کنیم که این تصاویر رندری هنوز به صورت رسمی تأیید نشده است؛ بعید می‌دانیم اپل قابلیت‌هایی را نظیر طراحی بدون حاشیه و سیستم تشخیص چهره Face ID به یک آیفون اقتصادی اضافه کند. ضمن اینکه بریدگی بالای نمایشگر تصاویر به‌دست آمده از iPhone SE 2018 با آنچه که در iPhone X دیده بودیم، در تضاد است و همین موضوع می‌تواند صحت تصاویر منتسب به گوشی 4 اینچی جدید اپل را کاهش دهد.

image

با صرف‌نظر از اینکه تصاویر به‌دست آمده تا چه اندازه صحت دارند، جانشین iPhone SE فاقد دوربین دوگانه خواهد بود و از یک دوربین در قاب پشتی استفاده می‌کند. آن‌طور که در شایعات اعلام شده است، این مدل از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. همچنین در قاب پشتی از شیشه استفاده شده است؛ به همین جهت، iPhone SE 2 طراحی براق دارد که با استفاده از یک لایه شیشه‌ای میسر شده است.

براساس شایعات، iPhone SE 2 اپل با مشخصات سخت‌افزاری نزدیک به آیفون‌های 2017 راهی بازار خواهد شد؛ به همین جهت، این گوشی از پردازنده A10 Fusion بهره می‌گیرد که در آیفون 7 و آیفون 7 پلاس به کار گرفته شده است. ادعا می‌شود که حافظه رم گوشی 4 اینچی جدید اپل، تنها دو گیگابایت خواهد بود؛ ضمن اینکه فضای ذخیره‌سازی به 32 یا 128 گیگابایت حافظه محدود شده است. اولین نسخه iPhone SE که توسط اپل در سال 2016 معرفی شده بود، 16 یا 64 گیگابایت حافظه داشت اما با رونمایی از نسخه جدید این گوشی در سال گذشته، فضای ذخیره‌سازی آیفون 4 اینچی اپل به 32 و 128 گیگابایت حافظه افزایش یافت؛ ضمن اینکه قیمت این گوشی افت نمود.

جدا از آیفون 4 اینچی جدید اپل که iPhone SE 2 یا iPhone SE (مدل 2018) نامیده خواهد شد، شایعه شده است که اپل از آیفون‌های دیگری در اواخر سال 2018 رونمایی خواهد کرد؛ آن‌طور که پیداست، شرکت آمریکایی برای رونمایی از یک گوشی با نمایشگر LCD برنامه‌ریزی کرده است و تصمیم دارد تا دو آیفون با صفحه‌نمایش OLED تا پایان امسال ارائه دهد. مدل‌های OLED از نمایشگر 5.8 اینچی و 6.5 اینچی برخوردار هستند و جانشین آیفون‌های LCD سال گذشته اپل، به صفحه‌نمایش 6.1 اینچی مجهز خواهد شد که براساس شایعات، همان نمایشگر مورد استفاده در گوشی پرچمدار G7 ThinQ است؛ به همین جهت، انتظار داریم که روشنایی حداکثری نمایشگر گوشی جدید اپل به 1000 نیت برسد. تمامی آیفون‌هایی که در ماه سپتامبر از آن‌ها رونمایی خواهد شد، طراحی بدون حاشیه دارند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

الیوت هندرسون

۱۳۹۷/۲/۲۵
خیلی خوبه