خانهاخبار
انتشار به‌روزرسانی اندروید 8.1 اوریو برای نوکیا 7

انتشار به‌روزرسانی اندروید 8.1 اوریو برای نوکیا 7

نسخه 8.1 اندروید اوریو برای گوشی نوکیا 7 که مختص بازار چین تولید شده است، منتشر شد.
۱۳۹۷/۲/۲۵
image

شرکت فناوریHDM Global  سابقه درخشانی در عرضه اندروید 8 اوریو برای خود به ثبت رسانده است. این درحالی است که این شرکت برای رسیدن به نقشی عمده در صنعت تلفن‌های همراه راه درازی درپیش دارد. با نگاهی به عملکرد شرکت در سال گذشته می‌توان گفت که بیشتر دستگاه‌هایی که روانه بازار شده‌اند، به اندروید 8 ارتقا یافته‌اند و تعدادی از آنها حتی به اندورید اوریو 8.1 نیز به روزرسانی شده‌اند.

آخرین دستگاه برای قرارگرفتن در لیست طولانی موفقیت‌های شرکت، گوشی نوکیا 7 است که مختص بازار چین تولید شده‌است. پیش از این نسخه پیشرفته‌تر این گوشی با نام نوکیا 7 پلاس برای بازار جهانی عرضه شد که به صورت پیش‌فرض اندورید 8.1 اوریو بر روی دستگاه مورد استفاده قرار گرفته ‌بود.

حجم این بروزرسانی برای نوکیا 7، 700 مگابایت و فضای مورد نیازبرای نصب آپدیت 1.4 گیگابایت است. این بروزرسانی ویژگی‌هایی جدید را به دستگاه اضافه می‌کند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به پشتیبانی همزمان دوسیمکارت از اینترنت 4G VoLTE و بازشدن قفل با استفاده از تکنولوژی تشخیص چهره اشاره کرد.

در کنار ویژگی‌های اشاره شده، می‌توان انتظار داشت بهبودهایی در سیستم مدیریت باتری، رابط کاربری دوربین و سازگاری جک 3.5 میلی‌متری هدفون صورت گرفته باشد. در نظر داشته باشید که با نصب بروزرسانی جدید، تنظیمات بخش دوربین به حالت پیش‌فرض تغییر می‌کند که در صورت نیاز باید دوباره تنظیمات مورد نظر خود را اعمال کنید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)