خانهاخبار
تحول طراحی در گوشی Y7 Prime 2018 هوآوی

تحول طراحی در گوشی Y7 Prime 2018 هوآوی

در این مطلب در مورد ویژگی‌های ظاهری وای 7 پرایم 2018 صحبت می‌کنیم تا بیشتر با تغییرات طراحی این گوشی آشنا شوید.
۱۳۹۷/۲/۲۹

مدتی است هوآوی نسل جدید گوشی Y7 Prime را روانه بازار کرده است. Y7 Prime 2018 اگرچه هم نام نسل پیشین خود است اما به جرات می‌توان گفت از هر جهت متحول شده و بهبود یافته است.

یکی از اصلی‌ترین تغییرات ایجاد شده در Y7 Prime 2018 به طراحی و ظاهر آن برمی‌گردد که آن را نسبت به Y7 Prime 2017 کاملا متفاوت می‎سازد. در ادامه مطلب نگاهی خواهیم داشت به تغییرات ظاهری وای 7 پرایم 2018 تا بیشتر با این گوشی تازه‌ وارد آشنا شوید.

image

زمانیکه مدل 2018 گوشی Y7 Prime را کنار مدل پیشین بگذارید اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می‌کند نمایشگر FullView دستگاه است که حاشیه‌های باریکی اطراف خود دارد.

اندازه نمایشگر این دستگاه 6 اینچ است و نسبت آن به بدنه 76.3 درصد است؛ بنابراین زمانی که به پنل جلو دستگاه نگاه کنید متوجه می‎شوید بخش بزرگی از آن توسط نمایشگر پوشانده شده است که تاثیر زیادی بر زیباتر شدن ظاهر وای 7 پرایم 2018 دارد.

در حاشیه‌های اطراف نمایشگر خبری از هیچ دکمه‌ای نیست. تنها چیزی که در جلو دستگاه دیده می‏شود، لوگو هوآوی، دوربین دوم، سنسورها و خروجی صدا است که به زیبایی در بالا و پایین صفحه نمایشگر تعبیه شد‌اند.

اطراف بدنه  Y7 Prime 2018 را فریمی فلزی فرا گرفته است که به ایجاد حس بهتر و افزایش استحکام دستگاه کمک شایانی می‌کند.

با اینکه قاب پشت دستگاه پلاستیکی است اما جنس و کیفیت آن به گونه‌ای است که احساس می‌کنید از شیشه ساخته شده است. تابش نور به بدنه براق گوشی جلوه زیبایی از تلالو رنگ‌ها را به وجود می‌آورد و ظاهر گوشی را جذاب‌تر می‌کند؛ مخصوصا در مدل آبی رنگ این زیبایی دو چندان است.

image

وان 7 پرایم 2018 یکی گوشی میان رده با ظاهر یک پرچمدار است که کاربران را چه از نظر عملکرد و طراحی راضی نگه می‌دارد. این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 430، حافظه رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی قابل ارتقا، باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی، دوربین دوتایی 13 + 2 مگاپیکسلی، اسکنر اثر انگشت و اندروید 8 اوریو بهره می‌برد و برای افرادی که به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه می‌گردند گزینه مناسبی است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

aramiss

۱۳۹۷/۳/۲۹
سلام دوستان. میشه بگید اقلام همراه با این گوشی چه چیزهایی هست و اینکه هندزفری این مدل گوشی درون کارتن موجوده یا نه و از کدوم مدل هندزفری ها است. مشکی قدیمی ،یا سفید با مدل جدیدتر؟ روی گوشی honor6x هندزفری سفید بود. لطفا پاسخ بدید. ممنون میشم.

مهدویان

۱۳۹۷/۳/۴
گوشی ظاهر زیبایی داره و در مقایسه با Y7 معمولی از نظر طراحی جهش خوبی داشته.. سایز اسکرینش از 5.2 به 6 اینچ رسیده. بنده رنگ مشکی این محصول رو خریداری کردم که پس از باز نمودن جعبه گوشی بسیار شگفت زده شدم. به دلیل اینکه همراه گوشی، ضد خش - قاب ژله - هندزفری که در قسمت مشخصات فنی - اقلام همراه وجود نداشت، موجود بود.که نیاز به خرید جداگانه ی این اقلام رو مرتفع می کنه.
سنسور اثر انگشتش هم سرعت خوبی داره و تاچ سریعی هم داره. بعضی ها میگن سایز گوشیا بزرگه ولی سبک ترین گوشیای تو بازارن. این گوشیم بخاطر استفاده شدن پلاستیک تو طراحیش خیلی سبکه و در عین حال خیلی ظاهر شیکی داره. جدای از این بحث هم پلاستیکی بودنش باعث میشه مقاومت بیشتری نسبت به ضربه و خش داشته باشه. من که نقصی در این گوشی ندیدم.
از دید من کاملا ارزش خرید با این قیمت (با توجه به بازار) رو داره. ‏

نوابی

۱۳۹۷/۳/۴
باتری های گوشی های هواوی واقعا مرگ نداره، من Y5 2017 دارم و با استفاده دایمی که من دارم 1.5 روز بهم شارژ میده
هواوی Y7 پرایم 2018 باتری 3000 میلی آمپر ساعتی داره که در مقایسه با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی نسل قبل کاهش داشته ولی این کاهش حجم و ظرفیت باتری صرفا به معنای کم نگه داشتن شارژ نیست چون مصرف این گوشی فوق العاده بهینه شده.
سرعت شارژ شدن این گوشی فوق العاده شده و سرعت شارژ این دستگاه نسبت به قبل حدود 25 درصد افزایش تست باتری این دستگاه با استفاده از برنامه PCMark رقم 7 ساعت رو نشان داده که برای میان رده ای با سخت افزار نه چندان پر مصرف و نمایشگر اچ دی، رقم خوبی محسوب میشه.
شارژر همراه Y7 پرایم 2018 هم 5 واتی است (5 ولت 1 آمپر) که در سال 2018 و با توجه به ظرفیت باتری، کافی به نظر میرسه. به همین دلیل شارژ کامل باتری این گوشی به حدود 2 ساعت و نیم زمان نیاز داره. البته با استفاده از شارژرهای پر قدرت تر (حداقل 10 واتی) میتونید زمان شارژ کامل این موبایل رو به حدود 2 ساعت برسونید.

فرید فرهانی

۱۳۹۷/۳/۴
شاید تو این یه مورد این گوشی افت پیدا کرده باشه که از بدنه پلاستیکی بجای فلزی استفاده کرده باشه اما همین مورد هم تو سبک تر شدن گوشی کمک شایانی کرده و باعث شده که در دست گرفتن گوشی راحت تر از قبل باشه و به آسانی بشه باهاش کار کرد.در نسخه جدید y7 prime از کارایی ها و ویژگی های جدیدی رونمایی شده که به نسبت یک گوشی میان رده و اقتصادی بسیار جالب توجه هست.سنسور اثر انگشت و دوربین با کیفیت یکی از ویژگی های جالب توجه این گوشی هست که توجه هر کسی رو به خودش جلب میکنه.این گوشی هم از لحاظ قدرت پردازش به نسبت در جایگاه خوبی قرار میگیره.فرضا در رابطه با اجرای یک سری از برنامه های خاص مثل بازی های موبایل. با توجه بررسی های انجام شده گفته میشه که در اجرای بازی های نسبتا سنگین مثل آسفالت به مشکل خاصی برخورد نخاهید کرد و امثال این برنامه ها بدون لگ اجرا خواهند شد.از نظر بنده گوشی y7 prime 2018 واقعا در حدود قیمت خودش واقعا بی نظیره.

آرمان بابایی

۱۳۹۷/۳/۳
سلام به دوستان و سایت GSM
گوشی Y7 prime 2018 یکی از با کیفیت ترین و خوشدست ترین گوشیای میان رده بازار هست
با وجود این که با یه محصول اقتصادی طرف هستیم؛ اما هواوی دقت بسیار زیادی صرف طراحی و ساخت این گوشی کرده‌ و حس استفاده از یه پرچمدار به کاربر دست میده
وای ۷ پرایم از تلفیق شیشه‌ سه ‌بعدی با فریم فلزی براق و هم رنگ با بدنه ساخته شده که واقعا چشم نوازه.
لبه‌ های خمیده‌ پنل پشتی وای ۷ پرایم به ‌زیبایی با فریم گوشی پیوند خورده و یه ساختار یکپارچه ایجاد کرده به ‌طوری که دستگاه به‌خوبی تو دست جا میگیره و حس یک کالای پریمیوم رو به کاربر القاء میکنه.
نمای جلوی گوشی از نمایشگر ۵.۹۹ اینچی IPS LCD با نسبت تصویر ۱۸:۹ و رزولوشن ۱۴۴۰ × ۷۲۰ پیکسل تشکیل شده که ۷۶.۳ درصد از پنل جلو رو به خودش اختصاص داده که این درصد برای یخ میان رده واقعا ارزشمند و قابل تحسینه و حاشیه‌ های نسبتا باریکی داره.
این گوشی دارای صفحه نمایشی با رزولوشن +HD که واقعا خوب و قویه و با توجه به این زیبایی ساخت و کیفیت بالای محصول قطعا تو بازار موفق خواهد بود