خانهاخبار
احتمال معرفی گوشی Galaxy S9 Lite تا 31 اردیبهشت

احتمال معرفی گوشی Galaxy S9 Lite تا 31 اردیبهشت

سامسونگ به زودی میان رده Galaxy S9 Lite را معرفی می‌کند اما این گوشی احتمالا تنها وارد بازار چین خواهد شد تا به رقابت سامسونگ با سایر سازندگان چینی در این بازار مهم کمک کند.
۱۳۹۷/۲/۲۳

مدتیست که شایعه‌های متعددی درباره یک گوشی هوشمند تازه سامسونگ به نام Galaxy S9 Lite منتشر می‌شود. با توجه به تازه‌ترین گزارش‌ها در این باره به نظر می‌رسد سامسونگ واقعا قصد داشته باشد آن را به زودی معرفی کند اما هنوز اطلاعاتی درباره قیمت نهایی آن در دسترس نیست. چند روز پیش هم چند تصویر رندر شده مطبوعاتی منسوب به این گوشی تازه در فضای وب منتشر شد و توانستیم S9 Lite را در رنگ زیبای قرمز بورگاندی مشاهده کنیم. احتمالا مطلع هستید که سامسونگ قصد دارد به زودی نسخه بورگاندی پرچمدار Galaxy S9 و S9 Plus را هم روانه بازار کند.

image

 

روز گذشته برخی خبرگزاری‌های آنلاین چینی به نقل از منابع آگاه گزارش کردند که سامسونگ قصد دارد گوشی تازه Galaxy S9 Lite خود را در تاریخ 21 مه (31 اردیبهشت) رسما معرفی کند اما نکته جالب توجه در این خبر تازه اینجاست که گفته می‌شود Galaxy S9 Lite تنها منحصر به بازار چین خواهد بود و حتی در همین کشور هم توسط فروشندگان به خصوصی عرضه می‌شود.

سامسونگ مدتیست که به این استراتژی محصول علاقه مند شده است و برخی گوشی‌های هوشمندش را منحصرا در بازار چین عرضه می‌کند تا بتواند با سایر غول‌های تکنولوژی چینی مانند هوآوی و شیائومی که گوشی‌های فوق العاده خود را با قیمت کمتری روانه بازار می‌کنند، به رقابت بپردازد. پیش از این گفته می‌شد که گوشی مذکور تحت عنوان Galaxy S8 Lite معرفی می‌شود اما کمپانی سامسونگ نام آن را تغییر داده است تا خللی در نام گذاری پرچمداران تازه‌اش ایجاد نشود و در نهایت کاربران بیشتری را هم به خرید این گوشی تازه تشویق کند.

image

 

گفته می‌شود که گوشی Galaxy S9 Lite از پردازنده 64 بیتی 8 هسته‌ای کوالکام اسنپ‌دراگون 660 قدرت می‌گیرد و 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد. انتظار می‌رود دوربین تکی اصلی آن به لنز 16 مگا پیکسلی مجهز شود و ظرفیت باتری غیرقابل تعویضش هم 3000 میلی آمپر ساعت باشد. این گوشی ظاهرا صفحه نمایش فول اچ دی پلاس دارد و با توجه به فهرست مشخصاتش می‌تواند یک میان رده توانمند به شمار رود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

امین

۱۳۹۷/۲/۲۴
تصاویر مربوط به اس8 لایت هست اصلاح شود

محمد

۱۳۹۷/۲/۲۴
در ضمن این عکس اس8 لایت هست

محمد

۱۳۹۷/۲/۲۴
هنگی جان اس9 لایت هنوز معرفی نشده حتی اس8 لایت هم معرفی نشده بذار معرفی بشه بعد شروع کن به باز گو کردن حرف های کودکانه.تو فعلا با همون گوشی هنگیت کار کن تا ببینم چکار میتونم واست بکنم

yashar2080

۱۳۹۷/۲/۲۴
الان تفاوت s8 لایت با s9‌لایت چیشد؟!!! دقیقا سخت افزارشون حتی دوربین و باتریشون یکیه و طراحیشون هم یکیه...

امین

۱۳۹۷/۲/۲۳
خداییش رنگ قرمزش محشره