خانهاخبار
مروری بر قدرت، کارایی و تجربه کاربری Nova 3e

مروری بر قدرت، کارایی و تجربه کاربری Nova 3e

در این مطلب قصد داریم از تجربه کاربری نووا ۳ ای، گوشی جدید هوآوی به همراه قدرت و مشخصات سخت‌افزاری با شما در میان بگذاریم. با جی‌اس‌ام همراه باشید...
۱۳۹۷/۲/۲۵

نووا ۳ ای یکی از جدیدترین و بدون شک بهترین گوشی‌های میان‌رده حال حاضر در بازار کشورمان است که نسبت امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می‌دهد در بازه قیمت مناسبی قرار دارد. در این مطلب قصد داریم نگاه بیشتری به بخش طراحی و قدرت کارایی این گوشی و تجربه کاربری آن داشته باشیم.

image

نووا ۳ ای مجهز به جدیدترین تکنولوژی صفحه‌نمایش این کمپانی با نام FullView است که دارای حاشیه کمتری نسبت به نسل‌‌های پیشین است. نسبت ابعاد صفحه‌نمایش این گوشی 19:9 است که کاربر حین خواندن متون طولانی و گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی نظیر توییتر و اینستاگرام راحت‌تر می‌تواند محتویات را ببیند. نسبت اندازه صفحه‌نمایش نووا ۳ ای به بدنه ٪۸۰.۵ است که عدد قابل توجهی محسوب می‌شود. 

مشخصات سخت‌افزاری و قدرت نووا ۳ ای هم روی کاغذ هم در استفاده روزمره نسبت به همرده‌هایش از جایگاه بالایی برخوردار است. قلپ‌تپنده این گوشی کایرین 659، دارای ۸ هسته (۴ هسته ۲.۳۶ و ۴ هسته ۱.۷ گیگاهرتزی) است. این پردازنده از جدیدترین امکانات مانند پشتیبانی از پخش و ضبط ویدئو 4k، شبکه دوگانه LTE Cat. 6 نسل 4.5 بهره می‌برد و به راحتی از پردازش اطلاعات طی استفاده روزمره، اجرای اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها برمی‌آید. پردازنده کایرین 659 با معماری ساخت ۱۶ نانومتری تولید شده که مصرف انرژی پایینی نیز دارد. 

image

نووا ۳ ای دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌داخلی است. رم ۴ گیگابایتی این گوشی حین بسته بودن تمام برنامه‌ها حدود ۲ گیگابایت را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و ۲ گیگابایت دیگر را سیستم‌عامل و رابط کاربری گوشی به خود اختصاص داده است. با این که نووا ۳ ای یک گوشی هوشمند میان‌رده است اما رم ۴ گیگابایتی آن قدرت بیشتری نسبت به رقابیش برای این گوشی به ارمغان آورده است. اگر شما از آن دسته افراد هستید که اهل عکس/فیلم برداری زیاد هستید علاقه‌ای به منتقل کردن آن‌ها به کامپیوتر ندارید جای نگرانی وجود ندارد. نووا ۳ ای از کارت حافظه microSD تا سقف ۲۵۶ گیگابایت پشتیبانی می‌کند که به وسیله آن می‌توانید حافظه گوشی‌تان را افزایش دهید. همچنین قابلیت OTG در قالب درگاه USB-C و استاندارد USB 3.0 با سرعت بالایی به کاربر اجازه انتقال فایل‌ بین حافظه‌های خارجی و گوشی را می‌دهد. 

نووا ۳ ای در کنار سخت‌افزار قدرتمند، از جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید ۸.۰ اوریو بهره می‌برد. آخرین نسخه رابط کاربری هوآوی با نام اموشن یو آی ۸ نیز طراحی منحصر به فرد خود را دارد که در هیچ گوشی دیگه‌ای نمی‌توان آن را تجربه کرد. طراحی مدرن و کارکرد راحت اموشن یو‌ آی ۸ روح تازه‌ای به تجربه کاربری نووا ۳ ای داده است.   

نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

m

۱۳۹۷/۱۱/۲۸
اره همینطور هست ...

mohammad

۱۳۹۷/۱۰/۳
خخخخخخ دقیقا

محمد

۱۳۹۷/۲/۲۶
همه این نظرات طولانی با اسم های مختلف کار یک نفره تایم کامنت ها رو ببینین فاصله شون یک دقیقه اس احتمالا بازرایابه هواویه

مرتضی

۱۳۹۷/۲/۲۵
دوربین های هواوی بعد از شروع همکاری هواوی با کمپانی آلمانی لایکا برای تولید لنز هاش جز بهترین های بازار هستن
یکی دیگه از قابلیت های برجسته Nova 3e دوربین سلفی با کیفیت اون هست که از یک حسگر 16 مگاپیکسلی با پیکسل های 1 میکرونی و لنز عریض 78 درجه با ضریب اف f/2.0 تشکیل شده که مطمئنا یکی از قوی ترین دوربین های سلفی بین گوشیای موجود تو بازار هست.
هواوی اعلام کرده سخت افزار پیشرفته در کنار الگوریتم های نرم افزاری ویژه این موبایل، ثبت پرتره های حرفه ای رو برای کاربر ممکن میکنه، مثلاً قابلیت Perfect Selfie برای زیباسازی چهره به شکل طبیعی یا Light Fusion برای افزایش جذب نور در محیط های تاریک.
هواوی Nova 3e به افکت های واقعیت افزوده نیز مجهز شده که با استفاده از اون ها می تونید ماسک های مختلف را به چهره خود اضافه کنید یا پس زمینه تصویر رو تغییر بدید. با این امکانات بی نظیری که هواوی روی این گوشی معرفی کرده مطمئنا یکی از جذاب ترین گوشیای موجود تو بازار سال 2018 خواهد بود

آرمان بابایی

۱۳۹۷/۲/۲۵
بیشتر قسمت های Nova 3e، تغییرات بزرگی رو داشتن که می‌تونه طرفداران هوآوی و همینطور هرکسی که دنبال یه میان رده خاص با امکانات بالا و همینطور قیمت مناسب هستند رو هیجان زده کنه و جدیدترین گوشی هوآوی را به محصولی متفاوت تبدیل کرده.
طراحی این گوشی واقعا بی نقصه و سخت افزاری که توش به کار رفته هم واقعا قوی و با کیفتیته
نمایشگری که با پنل LCD ساخته‌شده و فناوری به‌کاررفته تو این گوشی LTPS هست که جدیدترین تکنولوژی موجود تو صفحه نمایش گوشیاس.
این نمایشگر رزولوشن بالایی در مقایسه با گوشی‌های قبلی داره؛ به‌طوری‌که در اندازه‌ی 5.8اینچی‌اش، حدود 435 پیکسل را تو هر اینچ جا داده که برای این سایز بزرگ صفحه نمایش واقعا جذاب و خاص هست.
این اولین‌بار هست که تو گوشی‌های هوشمند نمایشگر تقریبا تمام قاب جلویی گوشی رو پر کرده و نسبت صفحه نمایش به قاب جلویی گوشی بیش از 90 درصد هست.
این مشخصه در کنار لبه های براق قاب اصلی، جلوه ای لوکس به هوآوی Nova 3e بخشیده.
قاب پشتی هم از شیشه ساخته شده و براق هست. این بدنه ی زیبا در مقابل خط‌‌وخش مقاومت زیادی داره در مقابل این که اکثر گوشیای براق تولید شده تو بازار مثل سامسونگ و آیفون خش پذیری خیلی بالایی دارن