خانهاخبار
تأیید شد؛ معرفی BlackBerry KEY2 در تاریخ 17ام خرداد

تأیید شد؛ معرفی BlackBerry KEY2 در تاریخ 17ام خرداد

ماه آینده شاهد رونمایی از گوشی BlackBerry KEY2 خواهیم بود. سازنده این گوشی تازه با انتشار تیزر تبلیغاتی در توییتر خود تاریخ معرفی رسمی و همچنین نام نهایی آن را تأیید کرده است.
۱۳۹۷/۲/۲۳

کمپانی BlackBerry سال گذشته گوشی KEYone را با طراحی تقریبا نوستالژیک و صفحه کلید فیزیکی روانه بازار کرد و قصد دارد KEY2، نسل بعدی این گوشی موفق را هم 7 ژوئن (17 خرداد) رسما معرفی کند. این سازنده خبر برگزاری رویداد مذکور را با انتشار یک تیزر تبلیغاتی در حساب رسمی توییتر خود تأیید کرد و  بر شایعه‌های اخیر هم مبنی بر نام‌گذاری این گوشی تازه تحت عنوان KEY2 صحت گذاشت. به جز نام تجاری و تاریخ معرفی، اطلاعات چندانی درباره این گوشی هوشمند در تیزر تبلیغاتی رسمی سازنده درج نشده است اما نکته‌هایی وجود دارند که با توجه به آن‌ها می‌توان به برخی اطلاعات دست یافت.

image

کمپانی BlackBerry به کلمه Icon به معنی سمبل و همچنین تولد دوباره آن اشاره کرده است. از نظر این سازنده گوشی هوشمند KEY2 یک گوشی سمبلیک است که دوباره متولد می‌شود و بدین ترتیب KEYone را هم یک گوشی سمبلیک خوانده است. البته از این کلمه‌ها می‌توان برداشت‌های دیگری هم داشت و الزامی بر این تفسیر وجود ندارد. منظور واقعی BlackBerry هرچه که باشد می‌توان برسر یک مورد به توافق رسید آنهم سمبلیک و مهم بودن گوشی KEY2 است. این سازنده در تیزر تبلیغاتی خود تلویحا اشاره کرده است که گوشی هوشمند تازه‌اش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چراکه کلمه Icon برای هر محصولی به کار نمی‌رود.

image

نکته جالب توجه دیگر در توییت تازه BlackBerry پس زمینه تصویر است که طرح‌دار به نظر می‌رسد و پیش بینی می‌شود که نشان دهنده بافت پنل پشتی KEY2 باشد. اگر این پیش بینی صحت داشته باشد،  KEY2 احتمالا از پنل پشتی شیشه‌ای بهره نمی‌برد. اطلاعات چندانی درباره این گوشی تازه در دسترس نیست اما با توجه به آنچه از آن در پایگاه TENAA دیده‌ایم باید بگوییم که از ماژول دوربین اصلی دوگانه در پنل پشتی بهره می‌برد و طراحی ظاهری کلی‌اش تا حدودی شبیه KEYone با آن صفحه کلید فیزیکی نوستالژیک به نظر می‌رسد. در خلال مدت باقی مانده تا رونمایی رسمی از این گوشی تازه احتمالا شاهد انتشار خبرهای بیشتری خواهیم بود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

رشیدی

۱۳۹۷/۲/۲۳
من که بی صبرانه منتظر معرفی این گوشی هستم