خانهاخبار
ساعت Xiaomi I8 با طراحی مینیمال معرفی شد

ساعت Xiaomi I8 با طراحی مینیمال معرفی شد

کمپانی شیائومی پس از ساعت‌ و دسبند هوشمند حالا دست به معرفی ساعت آنالوگ کوارتز زده است. این ساعت زیبا هیچ ویژگی هوشمندی ندارد.
۱۳۹۷/۲/۲۳

شیائومی توانسته است به یکی از مهم‌ترین کمپانی‌های فعال در زمینه تکنولوژی تبدیل شود و به همین خاطر همیشه منتظر هستیم تا یک محصول خارق العاده با تکنولوژی نوین معرفی کند. هفته گذشته هم این قاعده مستثنی نبود و شیائومی با معرفی یک ساعت تازه دوباره در رأس خبرها قرار گرفت. البته لازم به ذکر است که هیچ ویژگی نوین و دیجیتالی در این ساعت‌های تازه دیده نمی‌شود و تنها ساعت‌های آنلاوگ معمولی به شمار می‌روند! این ساعت‌ها اصلا شبیه Amazfit با آن ویژگی‌های متعدد یا دستبند هوشمند Mi Band 2 با قابلیت‌های پایش سلامت نیستند.

image

کمپانی شیائومی این بار به جای گجت‌های هوشمند از ساعت‌های معمولی و ساده I8 کوارتز رونمایی کرده است که بیش از هرچیز با تمرکز بر استایل و مد طراحی شده‌اند و از هیچ ویژگی هوشمندی هم پشتیبانی نمی‌کنند. ساعت کوارتز Xiaomi I8 از طراحی ساده مینیمال با بدنه و صفحه گرد بهره می‌برد و ضخامت بدنه‌اش حدودا 6.2 میلی متر گزارش شده است. بندهای این ساعت زیبا از جنس استیل هستند و اگر بخواهیم به جزئیاتشان بپردازیم باید بگوییم که دقیقا از جنس استیل Vintage Milanese ساخته شده‌اند و ضدآب هستند. صفحه شیشه‌ای ساعت تازه شیائومی نمای آینه‌ای با روکش Sapphire دارد و در مقابل خط و خش بسیار مقاوم است.

ساعت I8 شیائومی از حرکت 2.28 میلی متری Citizen Citroen کوارتز بهره می‌برد و می‌توانید آن را تا عمق 50 متری آب هم با خود به همراه داشته باشید. ساعت مذکور برخلاف ساعت‌های هوشمند از باتری قابل شارژ پشتیبانی نمی‌کند اما باتری معمولی‌اش حدودا 5 سال دوام می‌آورد. ساعت I8 شیائومی در دو نسخه با قطر 41 و 36 میلی متر در بازار چین عرضه شده است و تقریبا 63 دلار قیمت دارد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد مهدی مرادی

۱۳۹۷/۳/۲۶
خوبخ

ابی

۱۳۹۷/۲/۲۷
تو ایران هم اومده؟ میشه خرید الان ؟

pars71

۱۳۹۷/۲/۲۳
عالیه این کمپانی