خانهاخبار
Pixel 3 همراه با ساعت هوشمند گوگل معرفی خواهد شد

Pixel 3 همراه با ساعت هوشمند گوگل معرفی خواهد شد

گوگل احتمالاً از اولین ساعت مچی هوشمند خود با برند Pixel در پاییز امسال رونمایی خواهد کرد؛ گفته می‌شود این ساعت هوشمند به همراه پرچمدار Pixel 3 معرفی خواهد شد.
۱۳۹۷/۲/۲۲

 گوگل در طی چند سال اخیر، با جدیت به دنبال این موضوع بوده است که در تجارت‌های مختلفی نظیر گوشی‌ هوشمند، بلندگوی هوشمند و ... حضور داشته باشد. همین موضوع باعث شد تا غول اینترنت در نهایت، بخشی از تیم مهندسان شرکت HTC را خریداری نماید تا با جدیت، رویاهای خود را در بازار سخت‌افزار دنبال کند. با این‌حال، شرکت مذکور هنوز وارد بازار ساعت‌های مچی هوشمند نشده؛ این در حالی است که ساعت‌های هوشمند موجود در بازار، اکثراً از سیستم‌عامل Android Wear (نام این پلت‌فرم به Wear OS تغییر یافته است) استفاده می‌کنند.

افشاگر معروف، به‌تازگی اعلام کرده است که گوگل درنظر دارد تا محصولات خود را با برند «پیکسل» به‌زودی گسترش دهد؛ به همین جهت، این شرکت در اواخر سال 2018 از ساعت‌ هوشمند اندرویدی Pixel Watch رونمایی خواهد کرد. البته نام این محصول هنوز مشخص نشده است و تنها حدس می‌زنیم که شاید اولین ساعت هوشمند گوگل چنین نامی داشته باشد. لازم به‌ذکر است که علاوه‌بر گوگل، شرکت ال‌جی درنظر دارد تا دو ساعت‌مچی هوشمند با پلت‌فرم Wear OS رونمایی کند که براساس شایعات، تا ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد. 

image

لازم به‌ذکر است که ساعت‌ مچی هوشمند گوگل به همراه پرچمداران Pixel 3 و Pixel 3 XL معرفی خواهد شد و در واقع، انتظار می‌رود هر سه محصول در رویداد اختصاصی این شرکت در پاییز 2018 به نمایش گذاشته شود. البته فعلاً مشخص نیست که پرچم‌داران جدید گوگل مجدداً بین بخشی از تیم این شرکت و ال‌جی تقسیم خواهد شد تا گوگل، تولید تمامی مدل‌ها را به تنهایی بر عهده خواهد گرفت؛ همان‌طور که می‌دانید، Pixel 2 توسط شرکت HTC توسعه یافته است و Pixel 2 XL که از نمایشگر P-OLED بهره می‌گیرد، به شرکت ال‌جی واگذار شده است. البته گفته می‌شد که HTC تولید هر دو مدل را برعهده دارد اما گوگل در نهایت، از ساخت هر دو گوشی توسط شرکت تایوانی صرف‌نظر کرده است.

در نهایت، باید اشاره کرد که نسل جدید هدفون‌های Pixel Buds امسال به صورت رسمی توسط گوگل معرفی خواهد شد؛ نسل اول هدفون‌های بی‌سیم گوگل به همراه Pixel 2 و Pixel 2 XL رونمایی شدند و قابل انتظار بود که Pixel Buds 2 به همراه جانشین آن‌ها یعنی Pixel 3 و Pixel 3 XL به نمایش گذاشته شود. البته بد نیست اشاره کنیم که تا رونمایی رسمی از پرچمداران جدید گوگل و همچنین ساعت‌مچی هوشمند احتمالی این شرکت، فاصله زیادی باقی مانده است؛ شرکت مذکور معمولاً در اوایل ماه اکتبر، گوشی‌های جدید خود را به صورت رسمی معرفی خواهد کرد و بعید نیست که امسال، این روند ادامه یابد.

باید منتظر ماند و دید که Pixel Watch چه قابلیت‌هایی را ارائه خواهد داد که باعث تمایز آن از ساعت‌هوشمند Apple Watch یا سری Gear سامسونگ می‌شود؛ هر دو این محصولات از سیستم‌عامل اختصاصی بهره می‌گیرند که توسط شرکت سازنده خود، توسعه یافته است. سامسونگ سری Gear را با پلت‌فرم تایزن به بازار ارائه می‌دهد و ساعت‌های مچی هوشمند Apple Watch نیز از سیستم‌عامل watchOS بهره می‌گیرند که به طور اختصاصی توسط اپل برای ساعت‌های هوشمند این شرکت توسعه یافته است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)