خانهاخبار
پرچمدار HTC U12 Plus هم با بدنه حساس به فشار معرفی می‌شود

پرچمدار HTC U12 Plus هم با بدنه حساس به فشار معرفی می‌شود

کمپانی اچ تی سی در تازه‌ترین تیزر تبلیغاتی‌اش به امکانات لمسی و فشاری در U12 Plus اشاره کرده است و به همین خاطر پیش بینی می‌شود که این گوشی سطح بالای تازه مانند نسل قبلی از بدنه حساس به فشار بهره ببرد.
۱۳۹۷/۲/۲۲

کمپانی اچ تی سی روز گذشته در حساب رسمی توییتر خود به پشتیبانی U12 Plus از قابلیت واکنش چندگانه اشاره کرد. البته این توییت چندان هم مفید نبوده است چراکه چگونگی و همچنین دامنه این تعامل و تقابل چندگانه را در پرچمدار تازه اچ تی سی به خوبی روشن نکرده است. اجازه دهید ابتدا به توییت اصلی بپردازیم. اچ تی روز گذشته عبارت “Touch. Tap. Control . More” را به معنی "لمس کنید. ضربه بزنید. کنترل کنید و ..." در توییتر خود منتشر کرد. به نظر می‌رسد منظور از انتشار توییت فوق درواقع این است که کاربران با U12 Plus قادر خواهند بود با لمس کردن و ضربه زدن کنترل بیشتری روی عملکردهای گوشی داشته باشند یا صرفا به قابلیت‌های لمسی معمولی در صفحه نمایش U12 Plus اشاره کند که اصلا قابلیت تازه‌ای هم به شمار نمی‌رود.

image

همان‌طور که می‌دانید، اچ تی سی قابلیت لمسی و فشاری بدنه گوشی را با HTC U11 و تحت عنوان Edge Sense معرفی کرد. با توجه به تصویر تیزری که این سازنده تایوانی به همراه توییت فوق منتشر کرده است، می‌توان حتی قابلیت Edge Sense را هم به آن مرتبط دانست. گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال هم که اچ تی سی برای گوگل تولید کرده بود به ویژگی تقریبا مشابهی مجهز شده بودند و با توجه به قابلیت Edge Sense در U11 منطقی به نظر می‌رسد که U12 Plus هم به آن مجهز شود.

آخرین جزئیات منتشر شده به رویداد رونمایی از U12 Plus در تاریخ 23 مه (2 خرداد) اشاره می‌کند و همان‌طور که می‌دانید، تیزر رسمی این رویداد هم چند روز پیش توسط کمپانی اچ تی سی منتشر شد. اچ تی سی در این تیزر تبلیغاتی تازه به جزئیات ویژگی موردنظر اشاره نکرده است اما با نگاهی به آن می‌توان متوجه شد که منظورش احتمالا همان قابلیت Edge Sense است. همچنین پیش بینی می‌شود که منظور این سازنده از کلمه More به معنی بیشتر در توییت اخیرش درواقع به احتمال افزایش عملکردهای قابلیت فشاری بدنه اشاره داشته باشد.

گفته می‌شود که گوشی U12 Plus صفحه نمایش 5.99 اینچی IPS LCD با وضوح تصویر 1440 در 2960 دارد و از 6 گیگابایت رم و پردازنده 64 بیتی کوالکام اسنپ‌دراگون 845 هم قدرت می‌گیرد. شایعه شده است که نسخه سطح بالای پرچمدار تازه اچ تی سی به 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود و همه نسخه‌های آن از درگاه مجزای کارت حافظه جانبی بهره می‌برند. U12 Plus همچنین با دوربین اصلی دوگانه معرفی می‌شود و حسگر اثرانگشت آن هم در پنل پشتی زیر ماژول دوربین تعبیه می‌شود. ظرفیت باتری این گوشی 3500 میلی آمپر ساعت پیش بینی شده است و ظاهرا سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو و پوسته اختصاصی Sense UI به صورت پیش فرض روی آن نصب می‌شوند. شایعه شده است که لنزهای دوربین اصلی‌اش 12 مگا پیکسلی با دیافراگم 1.5 و امکان PDAF به همراه لنز ثانویه 16 مگا پیکسلی با قابلیت‌های فوکوس خودکار تشخیص فاز ، OIS و فلش LED دوگانهدر نظر گرفته شده‌اند و همچنین دوربین سلفی‌اش در پنل جلو از دو لنز 8 مگا پیکسلی با دیافراگم 2.0 و امکانات پانوراما و HDR پشتیبانی می‌کند. پیش بینی شده است که پرچمدار U12 Plus اچ تی سی در 4 رنگ روانه بازار شود و یکی از این رنگ‌ها با بدنه تقریبا شفاف طراحی شود. تنها پرچمدار 2018 این سازنده محبوب تایوانی حداقل 800 یورو قیمت دارد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)