خانهاخبار
احتمال معرفی دو پرچمدار Mi 7 و 8th Anniversary Edition شیائومی تا خرداد

احتمال معرفی دو پرچمدار Mi 7 و 8th Anniversary Edition شیائومی تا خرداد

شایعه شده است که کمپانی شیائومی قصد دارد دو گوشی هوشمند تازه را تا آخر ماه مه (خرداد) رسما معرفی کند. یکی از این گوشی‌ها پرچمدار Mi 7 است و دیگری هم احتمالا نسخه مخصوص هشتمین سالگرد کمپانی شیائومی خواهد بود.
۱۳۹۷/۲/۲۲

علاقه‌مندان گوشی‌های شیائومی حالا بی صبرانه منتظر رونمایی از پرچمدار تازه Mi 7 هستند. چند روز پیش گزارشی در این باره منتشر شد که ادعا می‌کرد سازنده مذکور قصد دارد پرچمدار تازه خود را تا پایان ماه مه رسما معرفی کند و دستبند هوشمند Mi Band 3 هم احتمالا در همان رویداد رسمی رونمایی خواهد شد. حالا گزارش تازه‌تری منتشر شده است که به احتمال رونمایی از دو گوشی هوشمند توسط شیائومی تا اخر ماه جاری اشاره می‌کند. گفته می‌شود که این دو گوشی پرچمدار Mi 7 و نسخه مخصوص هشتمین سالگرد شیائومی تحت عنوان 8th Anniversary Edition هستند. درواقع در این گزارش اشاره شده است کخ نسخه مخصوص سالگرد شیائومی احتمالا مهم‌ترین بخش رویداد پیش رو خواهد بود.

در ماه گذشته گزارش شده بود از آنجا که شیائومی از تعبیه امکان تشخیص چهره سه بعدی در Mi 7 نتایج مطلوبی به دست نیاورده، ممکن است رونمایی از آن را به سه ماهه سوم سال 2018 موکول کند. از طرفی گوشی مرموزی که شایعه شده ممکن است تحت عنوان Xiaomi 8th Anniversary Edition معرفی شود، احتمالا به قابلیت سطح بالای تشخیص چهره سه بعدی هم مجهز می‌شود. در گزارش اخیر همچنین صراحتا گفته شده است که نسخه مخصوص هشتمین سالگرد شیائومی اولین گوشی هوشمند اندرویدی مجهز به سیستم تشخیص چهره سه بعدی خواهد بود.

image

شایعه شده است که گوشی مرموز 8th Anniversary Edition شیائومی هم مانند پرچمدار Mi 7 با طراحی بریدگی حاشیه در پنل جلو معرفی می‌شود. همچنین ممکن است که این مدل تازه از کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت بگیرد و به 8 گیگابایت رم هم مجهز شود.

پیش از این شایعه شده بود که شیائومی در کنار پرچمدار Mi 7 احتمالا از یک مدل بزرگتر هم تحت عنوان Mi 7 Plus رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود که این مدل پلاس علاوه بر باتری و صفحه نمایش بزرگ‌تر از برخی ویژگی‌های سطح بالاتر از Mi 7 هم پشتیبانی کند. حالا که شایعه معرفی نسخه هشتمین سالگرد شیائومی مطرح شده، ممکن است که این غول تکنولوژی چینی اصلا قصد داشته باشد Mi 7 Plus را تحت عنوان Xiaomi 8th Anniversary Edition معرفی کند.

لی جون، مدیر عامل کمپانی شیائومی، چندی پیش اشاره کرد که Mi 7 به حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش مجهز می‌شود. بدین ترتیب می‌توان پیش بینی کرد که پرچمدار Mi 7 به حسگر لمسی زیر صفحه مجهز شود و امکان تشخیص چهره سه بعدی تنها در نسخه مخصوص هشتمین سالگرد فراهم آید.

همه این پیش‌بینی‌ها در حال حاضر در حد شایعه هستند و فعلا باید منتظر بمانیم و ببینیم شیائومی چه تصمیمی می‌گیرد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)