خانهاخبار
تصویر رندری iPhone SE 2 با بریدگی بالای نمایشگر

تصویر رندری iPhone SE 2 با بریدگی بالای نمایشگر

یک سازنده کیس، تصویری را از iPhone SE 2018 یا iPhone SE 2 منتشر کرده است که طراحی و قابلیت‌های احتمالی این گوشی را به نمایش می‌گذارد.
۱۳۹۷/۲/۲۲

iPhone SE 2 یکی از گوشی‌های پرحاشیه اپل محسوب می‌شود زیرا گمانه‌زنی‌های مختلفی پیرامون آن منتشر شده است اما همچنان نمی‌دانیم که آیا این مدل به بازار عرضه خواهد شد یا شرکت آمریکایی از رونمایی آیفون 4 اینچی جدیدش به دلیل عدم تمایل بیشتر بازار به گوشی‌های کوچک، صرف‌نظر کرده است. با این‌حال، گفته می‌شود که نمونه‌های اولیه نسل جدید iPhone SE از نظر طراحی، تفاوت چشمگیری با نسل قبل ندارد و تنها پنل پشتی آن از جنس شیشه است و این گوشی از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. در همین حال، برخی احتمال داده‌اند که اپل برای آیفون کوچک خود، طراحی مانند آیفون 10 را مدنظر قرار داده است و با حذف حاشیه‌های اطراف نمایشگر، این مدل را از نسل قبل متمایز خواهد کرد. ضمن اینکه برخی احتمال داده‌اند آیفون آینده اپل که از سری iPhone SE عرضه خواهد شد، به سیستم تشخیص چهره Face ID مجهز خواهد بود.

به‌تازگی، یک سازنده کیس با نام Olixar تصاویری را منتشر کرده است تا طراحی احتمالی iPhone SE 2 را به تصویر بکشد؛ البته این سازنده کیس مدعی شده است که جانشین iPhone SE با پسوند 2018 از نسل قبل متمایز خواهد شد. در این تصاویر، اشاره می‌شود که آیفون 4 اینچی آینده اپل در بالای صفحه‌نمایش خود Notch داشته و فاقد حاشیه در پایین نمایشگر است. ضمن اینکه به‌نظر می‌رسد ژست‌های حرکتی، جای خالی دکمه‌ی فیزیکی Home را پر خواهند کرد.

طراحی کلیدهای تنظیم صدا بدون تغییر باقی مانده است و همچنین اسلایدر Mute در لبه‌ی سمت چپ گوشی دیده می‌شود. با توجه به طراحی که از گوشی ارائه شده است، به‌نظر می‌رسد iPhone SE 2018 فاقد حسگر اثرانگشت بوده و از سیستم تشخیص چهره Face ID استفاده خواهد کرد؛ کاربر با نگاه به بالای نمایشگر، می‌تواند گوشی خود را از طریق سیستم تشخیص چهره آنلاک نماید. در تصاویر ارائه شده، همچنین ابعاد محافظ صفحه‌نمایش نیز ارائه شده است که چندان مفید نیست.

هنوز نمی‌دانیم که طراحی منسوب به آیفون SE تا چه اندازه به واقعیت نزدیک است؛ Olixar که یک سازنده کیس است، تصاویر گوشی‌های جدید را پیش از معرفی رسمی آن‌ها منتشر می‌کند و شاید این‌بار نیز تصاویر به‌دست آمده، صحت داشته باشند.

در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری که نسل جدید iPhone SE ارائه خواهد داد، باید گفت که این گوشی تقریباً مشابه با آیفون 7 است که در سال 2017 رونمایی شده بود. iPhone SE 2018 از دو گیگابایت رم بهره خواهد برد و به پردازنده A10 Fusion مجهز شده است؛ این تراشه با وجود اینکه قدیمی محسوب می‌شود اما همچنان از قدرت پردازشی نسبتاً بالایی برخوردار است. دیگر قابلیت‌ها نظیر استفاده از دوربین تکی یا دوگانه، 3D Touch یا جک 3.5 میلی متری صدا هنوز مشخص نیست؛ ضمن اینکه نمی‌دانیم اندازه صفحه‌نمایش تغییری پیدا خواهد کرد یا نسل جدید iPhone SE همچنان از یک نمایشگر 4 اینچی استفاده می‌کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Hossein

۱۳۹۷/۲/۲۲
اولین خریدار خودمم چون عاشق گوشی های کوچیک هستم اینم که کوچیک با قیافه آیفون ایکس معرکس ???

اس ای

۱۳۹۷/۲/۲۲
اگه این مدل از SE بیاد توی خریدش شک نمیکنم و 100% میخرمش
خدایی خوشگله :)
فقط کاش صحت داشته باشه این خبر :|

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۲/۲۲
بازار هدفِ SE کودک و نوجوان است?