خانهاخبار
زمان عرضه و قیمت گوشی پرچمدار HTC U12 Plus فاش شد

زمان عرضه و قیمت گوشی پرچمدار HTC U12 Plus فاش شد

براساس یک گزارش جدید، شرکت HTC درنظر دارد تا یک هفته پس از معرفی رسمی پرچمدار جدیدش، U12 Plus، این گوشی را با قیمت 770 دلار به بازار عرضه نماید.
۱۳۹۷/۲/۲۲

HTC برای رونمایی از اولین پرچمدار خود در سال 2018 آماده می‌شود؛ شرکت تایوانی که درنظر دارد گوشی HTC U12 Plus را به عنوان جانشین HTC U11 Plus و نسل جدید HTC U11 ارائه دهد، در تاریخ 2 خرداد از پرچمدار جدیدش رونمایی خواهد کرد.

لازم به‌ذکر است که جدیدترین پرچمدار HTC، احتمالاً تا سال آینده با مدل دیگری جایگزین نمی‌شود؛ گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که تایوانی‌ها به دلیل عملکرد ضعیف تجارت موبایل خود، تنها یک گوشی در سال 2018 ارائه می‌دهند که عنوان پرچمدار این شرکت برای آن درنظر گرفته شده است. دیگر محصولاتی که HTC ارائه خواهد داد، گوشی‌های هوشمند میان‌رده یا رده‌بالا خواهد بود؛ البته پیش از HTC U12 Plus و در اوایل سال 2018، گوشی رده‌بالای HTC U11 EYEs با حاشیه‌های باریک و طراحی مشابه با HTC U11 Plus ارائه شد و همچنین اچ‌تی‌سی از دو گوشی میان‌رده Desire 12 و Desire 12 Plus رونمایی کرده است.

image

براساس اطلاعاتی که اخیراً به‌دست آمده است، جدیدترین پرچم‌دار شرکت HTC با قیمت پایه 769 دلار راهی بازار خواهد شد؛ این در حالی است که مدل 128 گیگابایتی از برچسب قیمتی 835 دلار برخوردار خواهد بود. با توجه به قیمت درنظر گرفته شده برای HTC U12 Plus، به‌نظر می‌رسد این فبلت از گوشی Galaxy S9 سامسونگ قیمت بیشتری خواهد داشت و البته قیمت نسبتاً کم‌تری در مقایسه با مدل 64 گیگابایتی فبلت Galaxy S9 Plus سامسونگ دارد. در مقایسه با پرچمدار Huawei P20 Pro که از سه دوربین برخوردار است و به عنوان بهترین گوشی در زمینه عکاسی برشمرده می‌شود، U12 Plus با قیمت کم‌تری عرضه خواهد شد. همچنین در شایعه جدید اعلام شده است که این فبلت در تاریخ 1 ژوئن (June) به بازار عرضه می‌شود؛ به همین جهت، شرکت HTC درنظر دارد تا پرچمدار آینده خود را یک هفته پس از معرفی رسمی در تاریخ 23 مه وارد بازار نماید.

گوشی HTC U12 یا HTC U12 Plus از تراشه اسنپدراگون 845 بهره خواهد برد؛ این مدل به شش گیگابایت رم مجهز شده است. همان‌طور که در بالا اشاره شد، ارزان‌قیمت‌ترین نسخه به 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود و مدل دیگر با 128 گیگابایت حافظه به عنوان نسخه رده‌بالای پرچمدار 2018 شرکت HTC راهی بازار می‌شود. انتظار می‌رود جانشین HTC U11 Plus به صفحه‌نمایش 6.0 اینچی از نوع Super LCD 6 مجهز شده باشد که براساس شایعات، رزولوشن نمایشگر WQHD خواهد بود. لازم به‌ذکر است که این گوشی برخلاف تِرِند رایج در بازار، حاشیه‌ی بالای نمایشگر خود را حفظ کرده است و خبری از عرضه HTC U12 با بریدگی در بالای صفحه‌نمایش نخواهد بود؛ سازندگان مختلفی از جمله Huawei و LG به چنین تغییری در طراحی پرچمدار 2018 خود رضایت داده‌اند اما سامسونگ، سونی و HTC هنوز گوشی با چنین طراحی راهی بازار نکرده‌اند. 

جانشین HTC U11 Plus مدتی پیش در وب‌سایت اپراتور Verizon فاش شده بود و اطلاعات به‌دست آمده، حاکی از آن است که گوشی مذکور از باتری 3500 میلی‌آمپر ساعت بهره خواهد برد. ضمن اینکه HTC U12 Plus موفق به اخذ گواهی IP68 شده است و به عنوان اولین پرچمدار HTC با دوربین دوگانه در پنل پشتی ارائه می‌شود؛ حتی شایعه شده است که این گوشی از دوربین سلفی دوگانه استفاده خواهد کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

hasan

۱۳۹۷/۲/۳۱
اولین دوربین دوگانه پرچمدار htc. جمع کنین بابا اولین دوربین دوگانه htc one m8 بود حالا اینجا نوشته اولین دوربین دوگانه تابلوعه هست که زور زورکی در مورد htc. حرف ميزنين

VistaMobile

۱۳۹۷/۲/۲۸
اچ تی سی با evo 3D و m8 اولین دوربین دوگانه رو داده از سایتی مثل gsm این حرفا بعیده
این گوشی هم بدون شک برترین گوشی سال میشه .

محمد

۱۳۹۷/۲/۲۴
اونایی که منفی دادن فازشون چیه نکنه انتظار دارین تاریخ رو اشتباه تعریف کنم و نظر اشتباه دوستمون که میگه هنگ تی سی اولین گوشی دو دوربینه رو زد تایید کنم در حالی که دومین برند هم نبوده در این قسمت بلکه سوم بوده

محمد

۱۳۹۷/۲/۲۴
آره خب هیچ برندی به بی کیفیتی هنگ تی سی نیست و اصلا قابل قیاس نیست کسی که پول به هنگ تی سی میده مشخصه پولشو ریخته دور

علیرضا

۱۳۹۷/۲/۲۳
تقریبا هر برندی ک تو بازار ایران بود و استفاده کردم ولی هیچ برندی به کیفیت htc نمیرسه سه سال و نیم ک یکی از گوشی هام HTC m8 ک حتی این گوشی هنوز یک بار هنگ نکرده و سرعتش پایین نیومده واقعا معركه این گوشی و سامسونگ هایی ک داشتم قابل قیاس باهاش نبودن