خانهاخبار
نمایشگر هوشمند گوگل در ماه ژوئیه عرضه خواهد شد

نمایشگر هوشمند گوگل در ماه ژوئیه عرضه خواهد شد

گوگل اعلام کرده است که نمایشگرهای هوشمند مجهز به دستیار صوتی Google Assistant در ماه ژوئیه راهی بازار خواهند شد.
۱۳۹۷/۲/۲۱

براساس اطلاعات رسمی، اولین نمایشگر هوشمند گوگل برای خرید در اوایل تابستان امسال عرضه خواهد شد. پس از رونمایی از این پلت‌فرم محصول در نمایشگاه CES 2018، گوگل پیرامون زمان عرضه آن‌ها هیچ اطلاعاتی را ارائه نداد و ساکت ماند. با این‌حال در کنفرانس سالانه Google I/O، این غول اینترنت اعلام کرده است که اولین سری از محصولات مجهز به نمایشگر و مجهز به دستیار صوتی Google Assistant در ماه ژوئیه به بازار عرضه خواهند شد.

همان‌طور که گفته شد، محصولات مذکور توجه زیادی به دستیار صوتی گوگل اسیستنت دارند؛ مانند آنچه که در Echo Show آمازون ارائه می‌شود و این بلندگوی هوشمند مجهز به صفحه‌نمایش از دستیار صوتی Alexa برخوردار است. علاوه‌بر مزیت‌هایی که دستیار صوتی Google Assistant ارائه می‌دهد، نمایشگرهای هوشمند گوگل به YouTube و YouTube Go دسترسی دارند که می‌تواند به عنوان نقطه قوت این محصولات در فروش آن‌ها تأثیرگذار باشد؛ همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، YouTube از نمایشگر هوشمند Echo Show آمازون کنار گذاشته شده است و همین موضوع باعث شده تا سازندگان به دنبال ارائه یک سرویس استریم ویدئو مخصوص باشند. 

image

هنوز مشخص نیست کدام‌یک از محصولات در ابتدا راهی بازار خواهند شد و ضمن اینکه عرضه آن‌ها به منطقه جغرافیایی وابسته خواهد بود. تاکنون، تعدادی نمایشگر هوشمند توسط شرکت لنوو، LG، جی‌بی‌ال (JBL) و سونی تأیید شده است؛ به عنوان مثال، نمایشگر هوشمند لنوو در دو مدل با صفحه‌نمایش 8 و 10 اینچی راهی بازار خواهد شد. انتظار می‌رود بلندگوهای هوشمندی که به‌زودی توسط گوگل از آن‌ها رونمایی خواهد شد، جایگزین محصولات آمازون در بازارهای مختلف شوند. ضمن اینکه غول جست‌وجوی اینترنت ممکن است از محصول اختصاصی خود در ماه اکتبر رونمایی کند؛ همان‌طور که می‌دانید، پاییز امسال از گوشی‌های پرچمدار Pixel 3 و Pixel 3 XL رونمایی خواهد شد تا بدین شکل، رقبای پرچم‌داران سامسونگ، اپل و هوآوی در اواخر سال وارد بازار شوند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)