خانهاخبار
گوشی KEY2 بلک بری در یک قدمی معرفی

گوشی KEY2 بلک بری در یک قدمی معرفی

کمپانی بلک بری ظاهرا در تلاش است گوشی هوشمند تازه خود را به نام Key2 و به عنوان جانشین KEYone محبوب به زودی روانه بازار کند. این گوشی اخیرا موفق به دریافت مجوزهای Wi-Fi Alliance و Bluetooth SIG شده است.
۱۳۹۷/۲/۲۱

 یک گوشی معرفی نشده از برند BlackBerry اخیرا موفق شده است که از Wi-Fi Alliance و Bluetooth SIG مجوز دریافت کند و همین موضوع نشان می‌دهد که احتمالا به زودی رونمایی خواهد شد. این مجوزها درواقع برای سه نسخه متفاوت از گوشی‌هایی با شناسه‌های BBF100-6، BBF100-2 و BBF100-1 صادر شده‌اند و با گوشی دیگری که با اسم رمز Athena پیش از این مجوز TENAA دریافت کرده بود، هماهنگ هستند.

image

با توجه به فهرست مشخصاتی که رگولاتوری بلوتوث منتشر کرده است، همه نسخه‌های متفاوت BlackBerry Key2 از بلوتوث نسخه 5.0 پشتیبانی می‌کنند در حالی که تنها مدل BBF100-6 قرار است از حداقل 19 باند ارتباطی متفاوت LTE پشتیبانی کند.

image

از طرف دیگر آژانس رگولاتوری Wi-Fi Alliance هم تأیید کرده است که BlackBerry Key2 به طور پیش فرض به سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو مجهز می‌شود و از شبکه‌های ارتباطی Wi-Fi هم روی دو طول فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند.

image

پیش از این به صدور مجوز TENAA هم اشاره کرده بودیم. این آژانس رگولاتوری چینی چند تصویر زنده از BlackBerry Key2 منتشر کرد و با توجه به این تصاویر شاهد اعمال برخی تغییرات جزئی در طراحی ظاهری این گوشی نسبت به نسل قبلی بودیم. همچنین لازم به ذکر است که گوشی تازه BlackBerry ظاهرا به دوربین اصلی دوگانه به همراه فلش‌های دوگانه LED در پنل پشتی مجهز می‌شود و اولین گوشی این برند محبوب با دوربین دوگانه خواهد بود. البته صفحه نمایش Athena به قابلیت لمسی هم مجهز می‌شود اما متاسفانه ظاهرا همه کنترلرهای فیزیکی‌اش ازجمله دکمه پاور، تنظیم صدا و دکمه Convenience در یک طرف بدنه قرار می‌گیرند. BlackBerry Athena قرار است صفحه نمایش 4.5 اینچی با وضوح تصویر 1620 در 1080 داشته باشد و به صفحه کلید فیزیکی نوستالژیک زیر این پنل مجهز شود. همچنین گفته می‌شود که گوشی مذکور از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 660 با 8 هسته پردازشی قدرت می‌گیرد و به 6 گیگابایت رم و حداقل 64 گیگابایت حافظه داخلی هم مجهز می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)