خانهاخبار
احتمال معرفی OnePlus 6 با قابلیت پایش ضربان قلب

احتمال معرفی OnePlus 6 با قابلیت پایش ضربان قلب

وان پلاس قرار است هفته آینده پرچمدار تازه‌اش را به نام OnePlus 6 معرفی کند. در کنار طراحی بریدگی حاشیه همچنین احتمال تعبیه حسگر پایش ضربان قلب هم در این گوشی تازه مطرح شده است.
۱۳۹۷/۲/۲۰

کمپانی چینی وان پلاس قصد دارد تازه‌ترین پرچمدار هوشمند خود را به نام OnePlus 6 تا هفته آینده رسما معرفی کند. این سازنده همچنین در خلال روزهای اخیر بارها پست‌های تبلیغاتی مختلفی را در این باره منتشر کرده و به ویژگی‌های مختلف گوشی مذکور اشاره کرده است. وان پلاس در تازه‌ترین پست تبلیغاتی در یکی از شبکه‌های اجتماعی یک پوستر تازه را منتشر کرده است که به قابلیت پایش ضربان قلب در OnePlus 6 اشاره می‌کند.

در پوستر تبلیغاتی پیش رو شاهد تصویر نوار قلبی هستیم که عدد 6 در میانه آن قرار دارد و به همین خاطر حدس می‌زنیم که مشخصا به OnePlus 6 تعلق داشته باشد و قابلیت پایش ضربان قلب آن را نشان دهد. وان پلاس همچنین متن کوتاهی به همراه این تصویر تبلیغاتی منتشر کرده است که به ضربان قلب اشاره می‌کند اما متاسفانه صراحتا درباره حسگر آن چیزی را مورد تأیید قرار نمی‌دهد. همچنین شایان ذکر است که تصویر پیش رو در حال حاضر تنها روی حساب رسمی سازنده در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است و آن را در سایر شبکه‌ها مانند توییتر و فیسبوک هنوز ندیده‌ایم. جالب توجه است که در سایر شایعه‌های قبلی درباره OnePlus 6 هم به احتمال تعبیه حسگر پایش ضربان قلب اصلا اشاره‌ای نشده بود.

image

به جز احتمال تعبیه حسگر ضربان قلب، پیش بینی می‌شود که گوشی OnePlus 6 از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 هم قدرت بگیرد. این گوشی تازه احتمالا در دو نسخه با 6 و 8 گیگابایت رم معرفی می‌شود و حافظه داخلی‌اش هم 64، 128 و 256 گیگابایت خواهد بود. کمپانی وان پلاس تأیید کرده است که پرچمدار تازه‌اش از جنس شیشه و با طراحی بریدگی حاشیه نهایی می‌شود و پنل نمایش آن هم کشیده‌تر از معمول خواهد بود.

شایعه شده است که نسخه پایه OnePlus 6 با 64 گیگابایت حافظه داخلی حدودا 555 دلار قیمت دارد و نسخه 128 گیگابایتی‌اش هم 600 دلار خواهد بود. اطلاعات دیگری درباره قیمت نهایی نسخه‌‌های 8 گیگابایتی این گوشی در دسترس نیست اما نسخه Avengers Infinity آن ممکن است به قیمت 800 دلار روانه بازار شود. وان پلاس قصد دارد این گوشی را 16 مه (26 اردیبهشت) رسما معرفی کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محسن

۱۳۹۷/۲/۲۰
با یه حساب سر انگشتی میشه گفت
555×7500=4162000
که اینجا حداقلش میدن ۴.۵ که خیلیا توان خریدشو ندارن

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۲/۲۰
وان‌پلاس، چینیِ هم فن‌حریف