خانهاخبار
کوالکام چیپست‌های جدیدی برای ساعت‌های هوشمند مبتنی بر Wear OS طراحی کرد

کوالکام چیپست‌های جدیدی برای ساعت‌های هوشمند مبتنی بر Wear OS طراحی کرد

مدتی است که گوگل نام پلتفرم ابزارهای پوشیدنی خود را از اندروید Wear به Wear OS تغییر داده است. اکثر ساعت‌های اندرویدی از چیست اسنپ دراگون ۲۱۰۰ استفاده می‌کنند که در فوریه ۲۰۱۶ معرفی شده بود، اما کوالکام بالاخره تصمیم به طراحی نسل جدید چیپ‌های ویژه ابزارهای پوشیدنی گرفت.
۱۳۹۷/۲/۱۹

بسیاری معتقد بودند که استفاده از اسنپ دراگون ۲۱۰۰ برای مدت طولانی، سبب عقب ماندگی پلتفرم Wear OS شده اشت. البته علاوه بر پردازنده، پلتفرم مذکور مشکلات اساسی دیگری دارد، اما در هر صورت کوالکام تصمیم گرفت تا به این اعتراضات پایان دهد.

پانکجا کدیا، مدیر ارشد بخش ابزارهای پوشیدنی کوالکام، در مصاحبه با وب‌سایت Wearable گفت که این شرکت در پاییز پیش رو از سخت افزار به روز شده خود، با تمرکز بر ساعت‌های هوشمند، به همراه یک دستگاه پرچم‌دار از پلتفرم Wear OS معرفی رونمایی خواهد کرد. او می‌گوید که نسل سوم پردازنده‌های این رده از پایه بازطراحی می‌شوند تا تجربه بالاتری از ساعت هوشمند را در اختیار بگذارد.

image

همچنین تولید کننده آمریکایی در حال توسعه چیپ‌هایی است تا بهتر با صفحه نمایش همیشه روشن دستگاه‌ها کار کنند. مدیر بخش پوشیدنی‌های کولکام معتقد است که یک ساعت هوشمند پیش از هر چیز یک ساعت است- باید ظاهر زیبا و جذاب داشته باشد، چه زمانی که آن را نگاه می‌کنم و چه زمانی که نمی‌کنم. نباید زمانی که به آن نگاه نمی‌کنم (با آن کار نمی‌کنم)، ثابت باشد یا سیاه و سفید باشد. روی صحبتم با کاربران Fossil و Michael Kros است، آن‌ها به تجربه‌ای بالاتر از حد متوسط نیاز دارند.

گرچه کوالکام از افشای جزئیات بیشتر امتناع می‌کند، اما کدیا مدعی است که سخت افزار جدید باعث ایجاد تحولی شگفت انگیز در پلتفرم Wear OS خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)