خانهاخبار
آیفون 6.5 اینچی اپل با ابعادی مشابه آیفون 8 پلاس تولید می‌شود

آیفون 6.5 اینچی اپل با ابعادی مشابه آیفون 8 پلاس تولید می‌شود

مدت‌هاست در شایعات به تولید یک آیفون ۶.۵ اینچی از سوی اپل اشاره می‌شود که تا پایان سال جاری از آن رونمایی خواهد شد. اما جدیدترین خبر از ابعادی مشابه با آیفون ۸ پلاس برای این گوشی جدید حکایت دارد.
۱۳۹۷/۲/۱۹

طبق شنیده‌ها، امسال نیز اپل سه گوشی هوشمند معرفی خواهد کرد که یکی از آن‌ها ۶.۵ اینچی خواهد بود. با توجه به گزارش Mac Otakara، این گوشی در ابعادی مشابه با آیفون ۸ پلاس تولید خواهد شد.

همان‌طور که می‌دانیم، سری پلاس آیفون از نمایش‌گرهای ۵.۵ اینچی استفاده می‌کنند، اما به دلیل حاشیه‌های بسیار زیاد اطراف نمایش‌گر، همیشه بزرگ‌تر از رقیبان خود دیده می‌شوند. آیفون X با وجود ابعاد بزرگ‌تر نمایش‌گر، به طور کلی از آیفون ۸ پلاس کوچک‌تر بود. اگر گزارش منتشر شده صحت داشته باشد، با توجه به ابعاد آیفون ۸ پلاس، احتمالا نمایش‌گر آیفون ۶.۵ اینچی به حاشیه‌های باریک مجهز است.

اگر کنجکاو شده‌اید که بدانید ظاهر آیفون مذکور چگونه خواهد بود، وب‌سایت Mac Otakara تصاویری از نمونه ساختگی آن را منتشر کرده است. با توجه به این تصاویر، آیفون ۶.۵ اینچی کمی از آیفون ۸ پلاس بزرگ‌تر است. اگر از ابعاد بزرگ‌ سری پلاس آیفون راضی نیستید، بنابراین آیفون جدید هم سخت رضایت شما را جلب خواهد کرد.

image
 
image

خبرهای قبلی مدعی تولید سه آیفون ۵.۸ اینچی، ۶.۱ اینچی و ۶.۵ اینچی در سال جاری بودند که گفته می‌شود مدل ۶.۱ اینچی، نماینده ارزان قیمت‌تر است که به‌جای پنل LED  از LCD استفاده می‌نماید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)