خانهاخبار
امکان رزرو مستقیم بلیت سینما توسط اینستاگرام فراهم شد

امکان رزرو مستقیم بلیت سینما توسط اینستاگرام فراهم شد

مدت‌هاست که اینستاگرام سعی دارد تا خود را به پلتفرمی محبوب برای کسب و کارها تبدیل کند و به همین‌ منظور، قابلیت‌های بسیاری را ارائه کرده است. یکی از جدیدترین این ویژگی‌ها، امکان پرداخت درون برنامه‌ای را ساده‌تر می‌کند.
۱۳۹۷/۲/۱۹

با استفاده از ویژگی مذکور، کاربران برای تکمیل پرداخت و انتقال پول نیازی به خارج شدن از محیط اپ ندارند. پس از معرفی این قابلیت، شرکت‌های بسیاری به بهره‌گیری از آن روی آوردند که از جمله آن‌ها می‌توان به دو کمپانی Fandago و Atom Tickets اشاره کرد. طبق گزارش‌هایی که به تازگی منتشر شد، هر دو شرکت به کاربران اینستاگرام این امکان را می‌دهند که مستقیما از طریق اپ اقدام به خرید بلیت نماید. کاربران برای خرید بلیت باید به گزینه Buy Tickets مراجعه نمایند که با گزینه Shop (که قبلا در اختیار قرار گرفته بود) همراه است.

image

مدیر عامل Fandago در مصاحبه خود اعلام کرد: «ما بسیار از یکپارچه‌سازی خرید بلیت در اینستاگرام Fandago هیجان زده‌ایم و به دنبال کار با استدیوهای شریک‌مان هستیم تا کاربران را به خرید بلیت از راه‌ پیشرفته کمک کنیم.»

این شرکت هفته گذشته نیز با استفاده از فرمان صوتی گوگل اسیستنت امکان رزرو بلیت را برای کاربران فراهم کرده بود تا از این طریق حضور خود در دنیای دیجیتال و استفاده از فناوری‌های جدید را گسترش دهد. 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)