خانهاخبار
تصاویر و مشخصات Honor 7S پیش از معرفی فاش شد

تصاویر و مشخصات Honor 7S پیش از معرفی فاش شد

آنر، برند زیرمجموعه هوآوی، قرار است یک گوشی میان رده تازه را به نام Honor 7S معرفی کند. این گوشی ارزان قیمت روز گذشته در TENAA دیده شد و چند تصویر رندری دیگر هم از آن فاش شد.
۱۳۹۷/۲/۱۹

گوشی هوشمند Honor 7S روز گذشته از TENAA، آژانس رگولاتوری چینی، مجوز دریافت کرد. این گوشی روز گذشته در دو خبر مختلف دیده شد. ابتدا رولاند کوانت، افشاگر مشهور، تصاویر رندر شده متعددی و همچنین فهرستی از مشخصات فنی و قیمت این گوشی را منتشر کرد و چند ساعت پس از آن هم شاهد انتشار اسناد TENAA بودیم. البته در حال حاضر TENAA تنها تصاویر Honor 7S را منتشر کرده و هنوز مشخصاتش را رسما مورد تأیید قرار داده است.

در خبر فاش شده دیروز گفته شده بود که Honor 7S با شناسه DUA-xxx مجوز دریافت کرده است در حالی که TENAA گزارش کرد دستگاه پیش رو دارای شناسه DUA-TL00 است. همچنین شایان ذکر است که این مجوز درواقع 18 آوریل صادر شده است اما اسنادش به تازگی منتشر شده‌اند. باید به این نکته هم اشاره کنیم که گوشی موسوم به Honor 7S که از TENAA مجوز دریافت کرده است به رنگ آبی دیده می‌شود و از نظر طراحی ظاهری کاملا با تصاویر رندر شده‌ای که رولاند کوانت منتشر کرده بود، در یک راستا قرار می‌گیرد. گوشی Honor 7S از جنس فلز ساخته شده است یا با توجه به تصاویرش اینگونه به نظر می‌رسد و همچنین شاهد هستیم که حسگر اثرانگشت هم در آن تعبیه نشده است.  لوگوی برند Honor در حاشیه پایین پنل جلوی گوشی و همچنین پنل پشتی آن نقش بسته است و همه دکمه‌های فیزیکی‌اش هم در کناره سمت راست تعبیه شده‌اند. حاشیه‌های گوشی Honor 7S چندان باریک نیستند اما نمی‌توان ادعا کرد که به ضخامت موجود در گوشی‌های قدیمی‌تر سازنده طراحی شده‌اند. Honor 7S همچنین به دوربین اصلی تکی در پنل پشتی مجهز شده و فلش LED هم کنار آن قرار گرفته است.

گوشی میان رده Honor 7S صفحه نمایش 5.45 اینچی اچ دی پلاس با وضوح تصویر 1440 در 720 دارد و به 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا مجهز شده است. این گوشی همچنین از پردازنده مدیاتک MT6739 64 بیتی 4 هسته‌ای قدرت می‌گیرد و از 2 سیم کارت پشتیبانی می‌کند. دوربین تکی اصلی این محصول میان رده 13 مگا پیکسلی است و حسگر سلفی‌اش هم 5 مگا پیکسلی در نظر گرفته شده است. رولاند کوانت ادعا می‌کند که Honor 7S از باتری بزرگ 3020 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و به سیستم عامل پیش فرض اندروید 8.0 اوریو به همراه پوسته اختصاصی Emotion UI (EMUI) 8.0 مجهز می‌شود. گفته می‌شود که این گوشی 100 تا 120 یورو قیمت دارد و احتمالا ارزان قیمت‌ترین گوشی ارزشمند برند آنر تا کنون خواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)