خانهاخبار
iPhone SE 2 در تصاویر زنده فاش شد

iPhone SE 2 در تصاویر زنده فاش شد

گوشی مرموز iPhone SE 2 اپل بار دیگر دیده شد. این گوشی این بار در تصاویر زنده دیده شده و بار دیگر بریدگی حاشیه را به نمایش گذاشته است.
۱۳۹۷/۲/۱۸

تصاویر زنده از یک گوشی مرموز و منتسب به iPhone SE 2 اپل روز گذشته در فضای وب منتشر شد. این گوشی مدتیست که در خبرهای مختلف به چشم می‌خورد اما هنوز درباره صحت اطلاعات منسوب به آن مطمئن نیستیم و نمی‌دانیم که آیا اپل واقعا تصمیم دارد از آن رونمایی کند یا خیر. در این تصاویر فاش شده زنده هم شاهد هستیم که iPhone SE 2 بسیار شبیه به آیفون 10 اپل با آن طراحی بریدگی حاشیه به نظر می‌رسد اما برخی مشخصات دیگر ظاهری آن در فریم متفاوت هستند.

image

iPhone SE 2 در این تصویر از طراحی بریدگی حاشیه بالا صفحه نمایش بهره می‌برد و نمای کلی ظاهری آن از مقابل ما را به یاد آیفون 10 می‌اندازد. از طرفی اگر از کناره به آن بنگریم، متوجه تفاوت فاحش آن با پرچمدار اخیر اپل می‌شویم. به نظر می‌رسد که iPhone SE 2 با بدنه جعبه‌ای طراحی شده باشد در حالی که آیفون 10 از طراحی بدنه خمیده بهره می‌برد. فریم میانی دو پنل جلو و پشتی هم شبیه iPhone SE قبلی به نظر می‌رسد. بدنه این گوشی مرموز تازه همچنین به گونه‌ای ساخته شده است که در دست گرفتنش را برای کاربر تنها با یک دست میسر می‌سازد و این یکی از همان ایده‌های اصلی اولیه است که اپل تصمیم گرفت بخاطرش سری ارزان iPhone SE را توسعه دهد. به همین خاطر با توجه به موارد ذکر شده احتمال اینکه گوشی پیش رو به iPhone SE 2 نهایی تعلق داشته باشد، قوت می‌گیرد.

در حال حاضر حدس‌های متعددی درباره iPhone SE 2 مرموز زده می‌شود. هفته گذشته هم شاهد انتشار برخی تصاویر منسوب به این گوشی با قاب محافظ بودیم که آن را با دوربین اصلی تکی، بریدگی حاشیه، فریم مستطیلی و همچنین عدم حضور جک هدفون 3.5 میلی متری به نمایش می‌گذاشت. پیش از آن هم چند تصویر رندر شده CAD از این گوشی منتشر شدند که آن را بیش از هر چیز شبیه iPhone 5S نشان می‌دادند با این تفاوت که بریدگی حاشیه در پنل جلوی آن اعمال شده بود. اپل هنوز درباره iPhone SE2 اظهارنظر نکرده است اما با توجه به انتشار شایعه‌های متعدد اخیر درباره این گوشی، احتمال توسعه و معرفی آن در آینده نزدیک کاملا منطقی به نظر می‌رسد. آیفون 10 محبوب اپل اخیرا موفق 99% رضایت کاربران را به دست آورد و با فروش 16 میلیون واحدی به پرفروش‌ترین گوشی در سه ماهه ابتدایی سال 2018 تبدیل شود. بدین ترتیب به نظر می‌رسد که Face ID و بریدگی حاشیه هم در بازار موبایل به موفقیت موردانتظار سازنده دست یافته‌اند و این موضوع می‌تواند دلیل واضحی برای ادامه مسیر طراحی بریدگی حاشیه توسط اپل باشد. البته همگی اپل را به عنوان سازنده‌ای چالشی می‌شناسیم و می‌دانیم که ممکن است ترند و طراحی دیگری را به زودی معرفی کند و به همین خاطر نمی‌توانیم درباره احتمال معرفی iPhone SE 2 و همچنین چگونگی طراحی ظاهری‌اش نظر قطعی صادر کنیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۲/۱۹
چی شد هنگ تی سی مگه بهتر نبود خخخخخخخخخخخخخ

alikh79

۱۳۹۷/۲/۱۸
مثل s7 با se 1 با اینکه s7 خیلی بهتر بود و جذاب تر اما هم قیمت بودن تقریبا

alikh79

۱۳۹۷/۲/۱۸
گوشیه خوبیه اما برای میانرده مطمئن باشین قیمتش از سه تا پرچمدار گرون تره و اصلا شک نکنید که به خاطر همین ارزش نداره

P.H

۱۳۹۷/۲/۱۸
کلا این سایز خیلی خوبه درست به اندازست و اصن کوچیک نیست
اپل واقعا se رو هم عالی طراحی کرده ام نظر سخت افزاری و نرم افزاری عالی درست کرد ولی بزرگترین مشکلش از نظر من باتریشه

Platform

۱۳۹۷/۲/۱۸
تلفن همراه جمع و جور و زیبایی هست اگه واقعا این آیفون sE2 باشه