خانهاخبار
شاتل موبایل تماشای 50 فیلم سینمایی با 2 و نیم گیگ اینترنت را ممکن کرد!

شاتل موبایل تماشای 50 فیلم سینمایی با 2 و نیم گیگ اینترنت را ممکن کرد!

​شاتل موبایل از عرضه بسته اینترنت همراه جدید 2 و نیم گیگابایتی یک ماهه خود به همراه 50 گیگابایت ترافیک تماشای فیلم‌های سینمایی نماوا خبر داد.
۱۳۹۷/۲/۱۷
image

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور تلفن همراه با عرضه 50 گیگابایت ترافیک یک ماهه تماشای فیلم‌های سینمایی از طریق سایت و اپلیکیشن نماوا، عملا امکان تماشای حداقل 50 فیلم سینمایی را برای مشترکین خود امکان پذیر کرده است. 

براین اساس، بسته اینترنت یک ماهه 2 و نیم گیگابایتی سیم‌کارت‌های شاتل موبایل، به همراه 50 گیگابایت ترافیک نماوا و 1000 دقیقه مکالمه شاتل موبایلی یک ماهه با قیمت 12 هزار و 500 تومان، بدون محدودیت در سرعت و فناوری با شماره‌گیری کد دستوری #6*3*1*3*7* برای مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل موبایل قابل فعال‌سازی است.

سیم‌کارت‌های شاتل موبایل بعنوان شبکه تلفن همراه شاتل در نسل های 3G، 3.75G، 4G و 4.5G در تمامی شهرهای کشور قابل استفاده است.  

اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت، بسته‌های آغازین، بسته‌های اینترنت، مودم‌های ثابت و همراه 3G و 4G و مناطق تحت پوشش این سیم کارت‌ها از طریق تماس با مرکز تماس شبانه‌روزی این اپراتور تلفن همراه کشور به شماره 09981000000 و یا مراجعه به وب‌سایت رسمی این اپراتور تلفن همراه کشور به نشانی www.shatelmobile.ir قابل دریافت است. 

گفتنی است، نماوا یکی از خدمات گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات شاتل برای تماشای آنلاین فیلم و سریال‌‌های روز به همراه قابلیت تنظیم هوشمند کیفیت نمایش با سرعت اینترنت است که در آن جدیدترین و جذاب‌ترین فیلم‌های سینمایی، سریال‌ها، مستندها و انیمیشن‌های ایرانی و خارجی به صورت قانونی و با رعایت حقوق دارندگان محتوا، در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)