خانهاخبار
زمان معرفی Galaxy S10 سامسونگ مشخص شد

زمان معرفی Galaxy S10 سامسونگ مشخص شد

آن‌طور که پیداست، سامسونگ در اولین ماه از سال 2019 از پرچمداران Galaxy S10 و Galaxy S10 Plus رونمایی خواهد کرد؛ هر دو مدل با سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی ارائه می‌شوند.
۱۳۹۷/۲/۱۷

گزارش جدیدی که منتشر شده است، ادعا می‌کند سامسونگ درنظر دارد تا رونمایی از گوشی‌های پرچم‌دار سری Galaxy S10 را به ماه ژانویه 2019 موکول کند. البته غیرمعمول نیست که شایعات از معرفی زودهنگام پرچم‌داران سامسونگ خبر دهند؛ امسال نیز پرچم‌داران سری Galaxy S9، یک ماه زودتر در مقایسه با اعضای سری Galaxy S8 معرفی شده بودند.

نشریه کره‌ای The Bell گزارش می‌دهد که سامسونگ از شرکای تجاری خود خواسته است تا تأمین قطعه برای گوشی تاشوی جدیدش را در ماه نوامبر آغاز نمایند. ضمن اینکه گمان می‌رود گوشی تاشوی Galaxy X سامسونگ به صورت رسمی در کنگره جهانی موبایل (MWC) در ماه فوریه معرفی شود. تلاش سامسونگ برای اینکه معرفی گوشی‌های جدیدش با یک‌دیگر تلاقی نکند؛ قابل انتظار است و به همین جهت، منطقی به‌نظر می‌رسد در صورتی‌که Galaxy S10 و گوشی تاشوی Galaxy X با یک ماه اختلاف نسبت به یک‌دیگر معرفی شوند.

image

در صورتی‌که سامسونگ برای رونمایی از پرچمدار Galaxy S10 در ماه ژانویه برنامه‌ریزی کرده باشد، احتمالاً این مدل را در نمایشگاه CES 2019 در لاس‌وگاس ارائه می‌دهد؛ این نمایشگاه در تاریخ 8 تا 11 ژانویه برگزار می‌شود. البته شرکت کره‌ای از نمایشگاه CES برای رونمایی از گوشی‌های پرچم‌دار خود در طی چند سال اخیر استفاده نکرده است و بیشتر از اهمیت این نمایشگاه به منظور رونمایی از محصولات الکترونیکی مختلف نظیر لوازم خانگی استفاده شده است.

رونمایی از دو گوشی مهم سامسونگ با فاصله زمانی یک‌ماهه نسبت به ‌یک‌دیگر، منطقی به‌نظر می‌رسد اما این موضوع هنوز توسط سامسونگ به صورت رسمی تأیید نشده است. به همین جهت، به آن باید با دیده شک و تردید نگریست. مدتی پیش اعلام شده بود گوشی Galaxy S10 در دو مدل با صفحه‌نمایش 5.8 اینچی و 6.3 اینچی عرضه خواهد شد و از نظر طراحی، تفاوت‌ چشمگیری با نسل قبل ندارد. با این‌حال، جانشین Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus از سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی بهره خواهد برد؛ این سیستم، احراز هویت کاربران را به مرحله جدیدی وارد می‌کند که در حال‌حاضر، آیفون 10 اپل از آن بهره می‌گیرد. همچنین شایعه شده است Galaxy S10 با حسگر اثرانگشت درون نمایشگر ارائه خواهد شد؛ کاربر با لمس بخشی از نمایشگر، می‌تواند دستگاه خود را آنلاک کند و دیگر نیازی به لمس حسگر اثرانگشت در قاب پشتی نیست. پرچم‌دار آینده سامسونگ در حال‌حاضر با اسم‌رمز Beyond در حال توسعه است و به مناسبت دهمین گوشی از سری Galaxy S معرفی خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

S8

۱۳۹۷/۹/۱۳
فقط s8 سلطانه ، اینا همه تکرار مکرراته ، فقط ارتقای جزئیات s8 هست ،

Pedram_nym

۱۳۹۷/۸/۱۲
فقط یه جمله بهت میگم نه بیشتر ، اولین بودن گاهی وثتا مهم نیست بهترین بودن مهم.

Reza

۱۳۹۷/۶/۲۲
وقتي اطلاعات نداريم زر نزنيم اگر اچ تي سي داره ورشكست ميشه به دليل كيفيت كاراش نيست مال بيشعوري مسئولاشه بعدشم چنتا مورد ميگم كه ديگه زر زده نشه:
ساخت اولين گوشي اندرويدي
ساخت اولين گوشي فلزي:
ساخت اولين گوشي 4g
ساخت اولين گوشي ويندوزي
ساخت اولين گوشي 2دوربينه
ساخت اولين گوشي فول اچ دي
ساخت اولين گوشي حساس به فشار در لبه ها
ساخت اولين گوشي با پشت شفاف
و....
ديگه چقدر نو اوري اپل و سامسونگ نواوري دارن؟؟؟؟؟
اينا فقط تبليغ ميكنن كاري كه اچ تي سي بلد نيست
اگه اين كاره نبود گوگل نميداد گوشياشو بسازه

محمد

۱۳۹۷/۲/۱۹
yh هنگی جهت اطلاع همین دوربین دوتایی که الان همه دارن میزنن رو سامسونگ در سال 2007 با گوشی b710 معرفی کرد که هنگ تی سی 4 سال بعدش یعنی سال 2011 گوشی هنگی evo 3d رو به تقلید از سامسونگ معرفی کرد البته قبل هنگ تی سی هم ال جی اوایل همون سال گوشی دو دوربینه به نام optimus 3d رو معرفی کرده بود

yh

۱۳۹۷/۲/۱۹
:)))))))))
با حال بود نتونستی یه چیزی بگی که منحصر به سام هنگ باشه فقط نمایشگر خمید شو گفتی که اتفاقا بزرگترین ایراد گوشیاشه . هیچ کس ازش راضی نیست... نه میشه باهاش کارکرد... نه ضد خش روش میچسبه و نه امنیت داره و قیمتشم که سر به فلک زده.... یعنی بیخودترین چیزی که میشه رو یه گوشی گذاشت