خانهاخبار
Galaxy Note 9 به باتری با ظرفیت بالاتر مجهز خواهد شد

Galaxy Note 9 به باتری با ظرفیت بالاتر مجهز خواهد شد

براساس یک شایعه جدید، پرچمدار Galaxy Note 9 سامسونگ به حسگر اثرانگشت درون نمایشگر مجهز شده است و قلم جدیدی دارد؛ این مدل از باتری 3850 میلی‌آمپر ساعت بهره خواهد برد.
۱۳۹۷/۲/۱۶

گمانه‌زنی پیرامون پرچم‌دار Galaxy Note 9 سامسونگ تا زمان معرفی رسمی این مدل، متوقف نخواهد شد؛ به همین جهت، انتظار داریم جزئیات بیشتری پیرامون این مدل در روزها و هفته‌های آینده منتشر شود. جدیدترین گزارش به‌دست آمده در چین، حاکی از آن است که سامسونگ درنظر دارد تا جانشین Galaxy Note 8 را با قابلیت‌های جدیدی ارائه دهد و اکنون در حال آماده‌سازی این ویژگی‌ها است. همچنین گفته می‌شود Galaxy Note 9 به باتری با ظرفیت بالاتر در مقایسه با نسل قبل مجهز خواهد شد تا انتظارات طرفداران را برآورده سازد.

افشاگر معروف چینی که تحلیل‌های نسبتاً درستی در گذشته داشته، ادعا می‌کند سامسونگ قلم S-Pen جدیدی را برای Galaxy Note 9 توسعه می‌دهد؛ توجه سامسونگ به بازطراحی قلم استایلوس فبلت جدیدش، دور از ذهن نبود زیرا این قلم باعث تمایز پرچمداران سری Galaxy Note از محصولات سازندگان دیگر می‌شود. البته هنوز نمی‌دانیم قلم S-Pen چگونه بهبود یافته است یا چه قابلیت‌های جدیدی را ارائه خواهد داد. در قلم S-Pen فبلت Galaxy Note 8، قابلیت‌های نرم‌افزاری جدید نظیر پیام‌های زنده، PENUP و امکان ترجمه ارائه شده بود. به همین جهت، ممکن است قلم استایلوس Galaxy Note 9 حساسیت بالاتری داشته باشد و قابلیت‌های نرم‌افزاری جدیدی را ارائه دهد؛ لازم به‌ذکر است که در گذشته، سامسونگ پتنت‌هایی را برای ادغام میکروفون با قلم S-Pen به ثبت رسانده بود و به همین جهت، احتمالاً خواهید توانست از این قلم به منظور برقراری ارتباط استفاده کنید.

همچنین شایعه شده است که در نسخه جدید رابط‌کاربری Samsung Experience، توجه سامسونگ به روان‌تر شدن این رام معطوف شده؛ به عبارت بهتر، نسخه جدید رابط‌کاربری اختصاصی سامسونگ منابع کم‌تری مصرف می‌کند و لگ‌های کم‌تری را شاهد خواهیم بود. Bixby 2.0 که مدت‌هاست توسط سامسونگ توسعه می‌یابد، به همراه جانشین Galaxy Note 8 ارائه خواهد شد؛ همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، رئیس Samsung تأیید کرده بود که پرچم‌دار نیمه دوم 2018 این شرکت به نسخه جدید دستیار صوتی Bixby مجهز می‌شود. در نسخه جدید دستیار صوتی Bixby، مکالمات با این دستیار هوشمند روان‌تر شده است و برای مکالمه با Bixby نیازی نیست هربار مجدداً آن‌را از طریق فرمان Hi, Bixby فراخوانی نمایید.

image

حسگر اثرانگشت در زیر صفحه‌نمایش، از دیگر قابلیت‌هایی است که انتظار داریم Galaxy Note 9 سامسونگ ارائه دهد؛ شایعه منتشر شده پیرامون این گوشی، تأیید می‌کند سنسور اثرانگشت با نمایشگر ادغام خواهد شد. البته برخی مدعی هستند که Galaxy S10 اولین گوشی سامسونگ با چنین فناوری خواهد بود و شانس Galaxy Note 9 را برای بهره‌گیری از یک سنسور در زیر نمایشگر پایین دانسته‌اند.

در حالی‌که Galaxy Note 8 به باتری 3300 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده بود، جانشین آن از باتری بزرگ 3850 میلی‌آمپر ساعت بهره خواهد برد؛ البته برخی مدعی هستند با توجه به عدم افزایش ظرفیت باتری در پرچم‌داران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در مقایسه با نسل قبل، بعید نیست Galaxy Note 9 چنین رویه‌ای را ادامه دهد و همچنان به باتری 3300 میلی‌آمپر ساعت مجهز باشد. 

در گزارش جدید به نمایشگر احتمالی فبلت Galaxy Note 9 سامسونگ اشاره نشده است اما مدتی پیش اعلام شده بود که این مدل، صفحه‌نمایش بزرگ‌تری در مقایسه با نسل قبل خواهد داشت؛ به‌طوری‌که اندازه نمایشگر آن ممکن است 6.4 اینچ باشد.

در حال‌حاضر، نمی‌دانیم شایعات جدید پیرامون پرچم‌دار نیمه دوم 2018 سامسونگ تا چه اندازه محقق خواهد شد؛ شرکت مذکور هیچ‌یک از گمانه‌زنی‌ها را پیرامون جانشین Galaxy Note 8 تأیید نکرده است و آنچه که پیرامون این مدل ارائه می‌شود، بیشتر گمانه‌زنی است که شاید برخی از آن‌ها در نهایت تحقق نیابد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

alikh79

۱۳۹۷/۲/۱۸
قلمش که توی note 8 که دادم عالی تر از هر وقته چه برسه بهش دستیار هم بیاد و چیز های دیگه که صد در صد این گوشی کلا سری نوت از همه گوشی ها متفاوت تره یه گوشی برای کسای خاص اثر انگشت هم دیگه جای خودش رو داره زیر نمایشگر عالیه به این میگن گوشی

کیوان

۱۳۹۷/۲/۱۷
کاش تک سیم کارت باشه گوشی های پرچمدار تک سیم کارت باشه با کلاستره

alikh79

۱۳۹۷/۲/۱۶
بسیار عالی