خانهاخبار
گوشی LG V35 ThinQ را در تصاویر جدید مشاهده کنید

گوشی LG V35 ThinQ را در تصاویر جدید مشاهده کنید

وب‌سایت AndroidHeadlines با انتشار تصاویر جدید، مدعی شده فبلت V35 ThinQ پرچم‌دار جدید ال‌جی در تابستان 2018 خواهد بود که طراحی مشابه با نسل قبل دارد.
۱۳۹۷/۲/۱۶

 G7 ThinQ پرچمدار نیمه اولی شرکت LG است که آمده تا رقبایی نظیر Galaxy S9 سامسونگ و Huawei P20 را به زانو در بیاورد؛ با این‌حال، تمامی کاربران به این گوشی دسترسی نخواهند داشت. اپراتور AT&T در ایالات متحده، برنامه‌ای برای عرضه جانشین LG G6 ندارد و تصمیم گرفته است با همکاری LG، گوشی دیگری را روانه بازار نماید؛ آن‌طور که پیداست، محصول موردنظر این اپراتور شناخته شده در تابستان راهی بازار خواهد شد. اپراتور AT&T به صورت دقیق مشخص نکرده است کدام گوشی را در تابستان ارائه می‌دهد اما این موضوع باعث نشده تا افشاگران متوقف شوند؛ گمان می‌رود LG V35 ThinQ در نیمه دوم سال 2018 ارائه شود.

اولین شایعه‌ای که پیرامون فبلت جدید LG شنیده‌ایم، در ماه آوریل منتشر شده بود؛ وب‌سایت AndroidHeadlines توانست جزئیاتی را از پرچم‌دار آینده این شرکت به‌دست آورد. در جدیدترین گزارش نیز، رندرهای رسمی این گوشی توسط AH منتشر شده است تا شاهد طراحی احتمالی LG V35 ThinQ باشیم. در تصاویر به‌دست آمده، شاهد نام اپراتور AT&T در بالای صفحه‌نمایش گوشی هستیم.

image

اگر گمان می‌کنید که LG V35 ThinQ از نظر طراحی با نسل قبل متفاوت است، سخت در اشتباه هستید؛ هیچ تفاوتی بین دو گوشی LG V30S و نسل جدید آن وجود ندارد. گفته می‌شود پرچم‌دار 2018 ال‌جی به همان دوربین دوگانه‌ای مجهز شده است در LG V30 به کار گرفته شده بود؛ چینش سنسورهای دوربین نیز تغییر نیافته است. انتظار می‌رود LG V35 ThinQ از نمایشگر 6 اینچی QHD+ بهره بگیرد؛ نوع صفحه‌نمایش احتمالاً P-OLED خواهد بود اما هنوز نمی‌دانیم ال‌جی پنل صفحه‌نمایش پرچم‌دار جدیدش را بهبود داده است یا ترجیح داده از همان نمایشگر LG V30 بهره بگیرد.

از آنجایی‌که LG V30 فاقد بریدگی در بالای نمایشگر است و ترجیح داده تا طراحی بدون حاشیه را برای خود اتخاذ کند، خبری از Notch در جانشین آن یعنی LG V35 ThinQ نیز نیست. به همین جهت، اگر به گوشی‌های مجهز به Notch علاقه‌ای ندارید، احتمالاً پرچم‌دار جدید LG رضایت شما را به همراه خواهد داشت. وب‌سایت AndroidHeadlines هنوز اعلام نکرده که جانشین V30S ThinQ چه مقدار رم یا حافظه داخلی خواهد داشت؛ از پردازنده نیز اطلاعاتی ارائه نشده است.

image

انتظار می‌رود گوشی جدید LG در ماه اوت (August) به صورت رسمی معرفی شود؛ این مدل احتمالاً با قابلیت‌هایی بهبود یافته در مقایسه با نسل قبل ارائه خواهد شد تا خریداران را برای انتخابش مجاب نماید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Platform

۱۳۹۷/۲/۱۶
درود آقای جهانی، شما خودتون بهتر از هر که میدونید از برندهای تلفن همراه ساز در نسخه های خاص و گران قیمت تر و پیشرفته ترشون بیشتر از تلفن همراهشان از صفحه نمایش OLED استفاده میشه مانند هوآوی میت10 پرو که از OLED استفاده کرد و میت 10 معمولی و ارزان تر که از LCD استفاده کرد با این حال که از چیپ ست پردازنده (پلتفرم)مشترک استفاده کردن اما میت 10 پرو بهتر و پیشرفته تر و کم مصرف تر بود در باطری با توجه به سیستم عامل هوشمند عالی و NPU و باطری حجیم و صد البته صفحه نمایش بسیار بسیار کم مصرف تر در باطری OLED نسبت به LCD در میت دوگانه 10 و 10 پرو، اگر قرار باشه من از ال جی تلفن همراه خریداری کنم بدون شک برای اینکه ریسک نکنم و به مشکل تمام شدن باطری مواجه نشم بین سری G که از LCD گویا از این به بعد مانند گذشته بهره میبره و سری V که خوشبختانه از OLED باکیفیت و بسیار کم مصرف تر بهره میبره من تلفن همراه سری V را انتخاب خواهم کرد، طبق این اتفاقات اینطور که معلومه که از مدت ها قبل شروع شد کم کم سری V به پرچمدار اصلی و اول ال جی تبدیل شده و پرچمدار دوم اون سری G شده برعکس گذشته، در سامسونگ هم که پرچمدار حیاطی و اصلی و اولش سری NOTE هست و بعدیش سری S نازنین، صفحه نمایش OLED بر طبق واقعیت ثبت شده و شناخته علمی و عملی نسبت به LCD رنگهای شارپ و زنده تر و عمق بالاتر و مشکی واقعی با پیکسل هایی که هر کدام به شکل جداگانه قابلیت خاموش شدن دارن و مصرف بسیار بسیار کم تری در باطری داره، البته بازهم میگم هیچ کدام کاملترین نیستن و همراه با مزایا مطمئنن معایب هم دارن